quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze man is een koning. De andere begroetingen in dit topic vallen me maar tegen.
Mannelijk uiterlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:44 schreef xcachet het volgende:
Waarom zouden ze denken dat je een man bent dan?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hee, dit is SG.
http://vocaroo.com/i/s0YGU7J1UQiO
Halloooo.....![]()
maar wie zegt dat dat jouw echte fotos zijn ? iedereen kan foto's van facebook ofzo plukken waar er meerderen in staan . als je een foto post van jezelf waar je een blaadje vast houd met tekst die iemand jou geeft dan is t iets geloofwaardiger mits je niet goed bent met photshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur me eens een 'haloooo' tje terug dan.
schrijf dit maar: ' leuk he'
post jij eens een pic danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar wie zegt dat dat jouw echte fotos zijn ? iedereen kan foto's van facebook ofzo plukken waar er meerderen in staan . als je een foto post van jezelf waar je een blaadje vast houd met tekst die iemand jou geeft dan is t iets geloofwaardiger mits je niet goed bent met photshop
schrijf dit maar: ' leuk he'
Wij zijn een selectief genootschapquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee niet iedereen hoeft te weten wie ik ben haha
Ieuw, wat ben jij lelijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ieuw, wat ben jij lelijk.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:56 schreef TwyLight het volgende:
Graag wil ik dit even onder de aandacht van de TS brengen
[ afbeelding ]
dankuquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hier dan, luiwammes
[ afbeelding ]
SG <<<<<<<<<<<<<<<<<<< expres erop geschrevenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:23 schreef MAHL het volgende:
Hmm, ik had je me blond voorgesteld. Waarschijnlijk vanwege dat gele kuikentje wat je altijd als ui had.
Mits jij dat bent, natuurlijk, en niet een of andere random foto die je van internet hebt geplukt.
Ja hehe, tegenwoordig kan zelfs de grootste nitwit dat met wat photoshop.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
SG <<<<<<<<<<<<<<<<<<< expres erop geschreven
en nee ik ben niet blond
nou ik ben ooit blond geweest. het was op zich niet verkeerd. maar dan geblondeerd komt altijd zo dom over vind ik. donker past beter bij mequote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja hehe, tegenwoordig kan zelfs de grootste nitwit dat met wat photoshop.
Vanwaar deMisschien staat het wel heel leuk.
middenbruin van mezelf.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar je haar is van nature niet donker toch?
Dit is volgens mij de foto gespiegeld . alles staat precies t zelfde maar dan aan de andere kant, de manier waarop je oorbellen hangen en let op de vorm van paar plukken haar die op haar hals vallen en tegen de muur achter haarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hier dan, luiwammes
[ afbeelding ]
Wat is deze?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de foto gespiegeld . alles staat precies t zelfde maar dan aan de andere kant, de manier waarop je oorbellen hangen en let op de vorm van paar plukken haar die op haar hals vallen en tegen de muur achter haar
quote:
Kijk eens, we hebben een slimmerikquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de foto gespiegeld . alles staat precies t zelfde maar dan aan de andere kant, de manier waarop je oorbellen hangen en let op de vorm van paar plukken haar die op haar hals vallen en tegen de muur achter haar
nah nee dat niet helemaal dat ziet er roodachtig uit. iets bruinerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat is deze?
[..]
[ afbeelding ]
zoiets?
je ziet het vooral aan die lettersquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dit ook idd. Eigenlijk naamborden ook. Iemand kan beter met zijn vinger puntje van zijn tong aanraken ofzoiets haha, dat is lastiger te fotoshoppen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja hehe, tegenwoordig kan zelfs de grootste nitwit dat met wat photoshop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |