Ditquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:37 schreef zponz het volgende:
Dus een broer gaat lopen kijken hoe zijn matties de bh van zijn zusje losmaken? Wel heel slecht verzonnen TS
Je vergeet: TS geilt op zijn zusjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:37 schreef zponz het volgende:
Dus een broer gaat lopen kijken hoe zijn matties de bh van zijn zusje losmaken? Wel heel slecht verzonnen TS
Precies, jongetje van 4 + meisje van 2 maanden oud = niks aan de hand.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:48 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Raar hoor, jongen 19 + meisje 15 = jongen pedo.
Jongen 22 + meisje 18 = niks aan de hand.
Leg uit Henk
Mja, kuttopics vallen slecht op een nuchtere maagquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:53 schreef adnapekkid het volgende:
Zo wat een stemming hier weer, slecht geslapen ofzo?
Als ze oud genoeg zijn om te zuipen, zijn ze oud genoeg om een pik te ontvangen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:51 schreef adnapekkid het volgende:
Dit was wel pedogedrag, want die kleine meisjes waren ketzzat, en daar werd misbruik van gemaakt.
Sowieso al vanaf hun 13e uitgewoond. Kijkt een gast van 18 ernaar, is ie pedoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:54 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Als ze oud genoeg zijn om te zuipen, zijn ze oud genoeg om een pik te ontvangen.
Dat is een pedoseksueelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:56 schreef GreatBritain het volgende:
Je bent pas een pedofiel als je seksuele handelingen met een minderjarige persoon verricht. En dan eigenlijk bedoeld met "minderjarige" echte kinderen, geen tieners.
Ha!
Dit. En bovendien kun je de regel van leeftijd delen door 2, plus 7 gebruiken?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:37 schreef zponz het volgende:
KLB / [KLB] Feedbackquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:00 schreef adnapekkid het volgende:
Ey ff serieus, wat stond in de OP dat niet mag?
Je moet toch ergens je ideeėn kwijt nu Martijn verboden is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:21 schreef IPA35 het volgende:
In dit land kennen we een beetje vreemde regelgeving wat dit betreft.
Wanneer een 50 jarige seks heeft met een 16 jarige is er niks aan de hand maar wanneer een 16 jarige seks heeft met een 15 jarige kan hij vier jaar de bak in verdwijnen.
Wat mij betreft mag de leeftijd van 16 naar 14 en dan de strafbaarstelling voor seks met iemand van 14 tot 16 afgeschaft worden.
Je kunt ook een grens geven aan het leeftijdsverschil.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je ideeėn kwijt nu Martijn verboden is.
Wat heeft dat voor een voordeel voor jou?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je kunt ook een grens geven aan het leeftijdsverschil.
Bijvoorbeeld onder de zestien maar veertien jaar of ouder dan maximaal 4 jaar leeftijdsverschil.
Maar ik wil geen Israėlische wetgeving overnemen, in heel veel landen is het gewoon veertien en als je dochter zich laat neuken door een ouwe kerel dan is ze gewoon slecht opgevoed.
Niet maar dan zijn we van de absurde situatie af waar een 16 jarige strafbaar is als hij iets doet met zijn vriendin van 15.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor een voordeel voor jou?
Serieus?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:28 schreef IPA35 het volgende:
Sterker nog, een 15 jarige is ook strafbaar als hij iets doet met een 14 jarige terwijl ze beide minderjarig zijn.
Was er donderdag nog en Rembrandts. Waar ga jij dan altijd heen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ga een keer mee uit op het Leidse dan
Rembrandts is wel echt zaad. Ik ga meestal Feest van Joop of een van die tentenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was er donderdag nog en Rembrandts. Waar ga jij dan altijd heen?
Dat is pas zaad manquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Rembrandts is wel echt zaad. Ik ga meestal Feest van Joop of een van die tenten
Prima 18-jarige chickies scoren daar hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is pas zaad manMaar Rembrandts is gewoon goed om te chillen. Beetje terrasje hangen
Topic gaat over 15/16jarige tochquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Prima 18-jarige chickies scoren daar hoor
Ja die ontmoet ik niet echt meer helaasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Topic gaat over 15/16jarige toch
Dit gaat niet om daten, dit gaat om neukenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:10 schreef JennaSometimes het volgende:
Het is simpel. Jouw leeftijd ÷ 2 + 7 = de jongste leeftijd dat iemand van een bepaald leeftijd mag daten. Opgelost.
Ik doe altijd delen door twintig plus dertien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:59 schreef Vixenx het volgende:
[..]
Dit. En bovendien kun je de regel van leeftijd delen door 2, plus 7 gebruiken?
Oh ja en dit hier, als ze zelfs maar aan mijn zusje denken donder ik ze het huis uitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:37 schreef zponz het volgende:
Ik zou aangifte doen als ik jou was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:51 schreef adnapekkid het volgende:
Dit was wel pedogedrag, want die kleine meisjes waren ketzzat, en daar werd misbruik van gemaakt.
Als je God erbij gaat betrekken heeft je post uiteraard geen waarde meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:10 schreef SchoneZoon het volgende:
Pedo is onder de 13 dacht ik.
Aan de andere kant: Waarom maakt God/Moeder natuur meisjes van 13 al vruchtbaar als ze toch geen seks mogen hebben?
Maximaal 4 jaar verschil?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je kunt ook een grens geven aan het leeftijdsverschil.
Bijvoorbeeld onder de zestien maar veertien jaar of ouder dan maximaal 4 jaar leeftijdsverschil.
Maar ik wil geen Israėlische wetgeving overnemen, in heel veel landen is het gewoon veertien en als je dochter zich laat neuken door een ouwe kerel dan is ze gewoon slecht opgevoed.
Omdat we pas de laatste generaties ouder worden dan 30... dan is zwanger worden op je 25e niet handigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:10 schreef SchoneZoon het volgende:
Pedo is onder de 13 dacht ik.
Aan de andere kant: Waarom maakt God/Moeder natuur meisjes van 13 al vruchtbaar als ze toch geen seks mogen hebben?
Ja net zoals 16 en 12.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:48 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Raar hoor, jongen 19 + meisje 15 = jongen pedo.
Jongen 22 + meisje 18 = niks aan de hand.
Leg uit Henk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |