KLB / [KLB] Feedbackquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:00 schreef adnapekkid het volgende:
Ey ff serieus, wat stond in de OP dat niet mag?
Je moet toch ergens je ideeën kwijt nu Martijn verboden is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:21 schreef IPA35 het volgende:
In dit land kennen we een beetje vreemde regelgeving wat dit betreft.
Wanneer een 50 jarige seks heeft met een 16 jarige is er niks aan de hand maar wanneer een 16 jarige seks heeft met een 15 jarige kan hij vier jaar de bak in verdwijnen.
Wat mij betreft mag de leeftijd van 16 naar 14 en dan de strafbaarstelling voor seks met iemand van 14 tot 16 afgeschaft worden.
Je kunt ook een grens geven aan het leeftijdsverschil.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je ideeën kwijt nu Martijn verboden is.
Wat heeft dat voor een voordeel voor jou?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je kunt ook een grens geven aan het leeftijdsverschil.
Bijvoorbeeld onder de zestien maar veertien jaar of ouder dan maximaal 4 jaar leeftijdsverschil.
Maar ik wil geen Israëlische wetgeving overnemen, in heel veel landen is het gewoon veertien en als je dochter zich laat neuken door een ouwe kerel dan is ze gewoon slecht opgevoed.
Niet maar dan zijn we van de absurde situatie af waar een 16 jarige strafbaar is als hij iets doet met zijn vriendin van 15.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor een voordeel voor jou?
Serieus?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:28 schreef IPA35 het volgende:
Sterker nog, een 15 jarige is ook strafbaar als hij iets doet met een 14 jarige terwijl ze beide minderjarig zijn.
Was er donderdag nog en Rembrandts. Waar ga jij dan altijd heen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ga een keer mee uit op het Leidse dan
Rembrandts is wel echt zaad. Ik ga meestal Feest van Joop of een van die tentenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was er donderdag nog en Rembrandts. Waar ga jij dan altijd heen?
Dat is pas zaad manquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Rembrandts is wel echt zaad. Ik ga meestal Feest van Joop of een van die tenten
Prima 18-jarige chickies scoren daar hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is pas zaad manMaar Rembrandts is gewoon goed om te chillen. Beetje terrasje hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |