Voor de bewijslast heb je 4 getuigen nodig. Het liefst mannelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
copycat heeft gelijk dat zegt niet dat ze dan ook willen neuken. en als de vrouw dat niet wilde en de man drong zich op en deed het toch is het verkrachting. dat de bewijslast moeilijk(er) is doet daar niets aan af.
ja herstelde het al was te laatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In de openingspost staat toch echt 16 maanden.
ja dat is in de islam waar vrouwen nog minder zijn dan een varken maar dat terzijde ik sprak over het algemeen. ik ken de islam vrij goed dus weet hoe belachelijk het in elkaar zitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor de bewijslast heb je 4 getuigen nodig. Het liefst mannelijk.
http://stream.aljazeera.com/story/201307200035-0022922quote:Everyone is judging the country by one single persons action, it's like me saying all of Americans are murderers because of that guy that killed a bunch of people in the theater shootings. And you say that I didn't see what happened well excuse me I didn't know you were there and witnessed everything that happened! And she got a longer sentence because she wasn't raped, she lied under oath, and she was under influence of alcohol without permit. There is no way that they will charge an expat for anything unless it is proven by a court of law. so just don't go around saying the whole country is shit and that everyone in the country is wrong and we should force them to come into the 21 st century due to one or two people's ignorant mistakes. And for those of you who say imagine if it was your sister, mom, daughter I say to them I can't imagine because they control themselves and know with who to be around and know not to get drunk out of your brains then wake up in someone's apartment and accuse them of rape.
Dat is toch helemaal niet relevant hier, een verkrachting is wat anders als die fantasie, vergelijk het met wel willen bungee-jumpen, maar niet zonder dat touwtje van een gebouw af willen springen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erodome fantaseert erover.
Wel een verkrachting met gezamelijke instemming.
Dus ongeacht wanneer je weg kunt komen is het geen verkrachting als je überhaupt weg kon komen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan de reactie van de man.
Waarom drinken ze er geen alcohol ? Terwijl Jezus water in wijn veranderde.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja dat is in de islam waar vrouwen nog minder zijn dan een varken maar dat terzijde ik sprak over het algemeen. ik ken de islam vrij goed dus weet hoe belachelijk het in elkaar zit
Ik ben sneu.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant hier, een verkrachting is wat anders als die fantasie, vergelijk het met wel willen bungee-jumpen, maar niet zonder dat touwtje van een gebouw af willen springen.
Snap niet zo goed waarom je dit aanhaalt hier, beetje sneu...
En de man 13 maanden. Bij haar is dan ook die bloedtest op tijd afgenomen waaruit bleek dat ze alcohol op had, misschien dat dat de straf net wat hoger maakt. Ook het idee dat ze niet verkracht was, maar wel aangifte deed speelt natuurlijk mee, als je die 2 zaken meeneemt komt ze er dan juist vrij goed vanaf. Nou ja, juridisch gezien dus, als ze wel degelijk verkracht is is het hartstikke zuur, maar geen bewijs is geen bewijs zodra het een rechtszaak wordt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
pardon![]()
![]()
de vrouw kreeg 16 maanden!!!!!!!
Vertel eens, hoe had ze het hier kunnen bewijzen dan als er niets uit het medische onderzoek komt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus ongeacht wanneer je weg kunt komen is het geen verkrachting als je überhaupt weg kon komen?
Ze had verkrachting alleen kunnen bewijzen door zich ook nog te laten vermoorden?
Ja dat begrijp ik. Maar ik reageerde eigenlijk op het stukje over medisch onderzoek. Ik denk dat het medische onderzoek kan bevestigen noch ontkennen dat er sprake van verkrachting was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:36 schreef erodome het volgende:
[..]
In de simpele uitleg is dat vrijwilligheid of niet, maar als je iemand ergens voor wil bestraffen zal je bewijs nodig hebben, wat vaak tekenen van dwang zijn(geweld) of een situatie die niet voor interpertatie vatbaar is.
Hier zijn daterape's vaak ook meer dan lastig te bewijzen, loopt een dader ook zo weg, of krijgt een onschuldig iemand een boel gedoe aan zijn hoofd omdat een vrouw iets beweert wat niet waar is.
Er kan gekeken worden naar tekenen van dwang, kwetsuren dus. Zo dicht op het feit kan men ook wel zien of er sprake is geweest van seks, maar als dat zonder enige dwang is geweest kan je het verschil niet zien idd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Maar ik reageerde eigenlijk op het stukje over medisch onderzoek. Ik denk dat het medische onderzoek kan bevestigen noch ontkennen dat er sprake van verkrachting was.
Dat zeggen ze hier ook bij daterape's. Het probleem blijft gewoon dat dat hartstikke moeilijk te bewijzen is, het is woord tegen woord, dat is het probleem in deze zaak. Was er wel bewijs(anders dan die 4 getuigen), dan was het anders gelopen.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Er kan gekeken worden naar tekenen van dwang, kwetsuren dus. Zo dicht op het feit kan men ook wel zien of er sprake is geweest van seks, maar als dat zonder enige dwang is geweest kan je het verschil niet zien idd.
Ja, dan is het idd een verkrachting. Maar in dit geval is het dubieus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
copycat heeft gelijk dat zegt niet dat ze dan ook willen neuken. en als de vrouw dat niet wilde en de man drong zich op en deed het toch is het verkrachting. dat de bewijslast moeilijk(er) is doet daar niets aan af.
Heb ik het tegenovergestelde beweert?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer je met drank op met een vrouw in bed beland en je begint met seksuele handelingen maar de vrouw vraagt je om op te houden dan moet je stoppen. Ga je door terwijl de vrouw dit niet wil, dan ben je haar gewoon aan het aanranden of verkrachten.
Nee...quote:Wanneer een vrouw slaapt en je begint ongevraagd seks met haar te hebben, dan ben je haar gewoon aan het verkrachten, niks 'verkeerde inschatting'.
Ik zal nog eens een topic openenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus Tong, kun je niet gewoon nokken uit dit topic?
Een topic openen betekent niet dat je het ook kunt vernachelen met domme posts. Hou dat lekker in OMZ.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ik zal nog eens een topic openen
Succes verder. Tot morgen.
Speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een topic openen
Succes verder. Tot morgen.
Spijker op de kop. Woord tegen woord en buiten de direct betrokkenen weet niemand hoe het precies is gegaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:19 schreef Maron het volgende:
Lijkt mij universeel..woord tegen woord..Nee nait nein no not nope nopes nakka nai ..
Ik denk dat je in Nederland ook bewijs voor verkrachting nodig hebt hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:38 schreef sonnyspek het volgende:
En dan zijn er mensen die ik ken die Nederland een kut land vinden en naar Dubai willen omdat alles daar zo mooi is.
Je gaat ook naar dat soort landen om er te werken. Verder niets. Je hebt er niets te zoeken als westerling.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:38 schreef sonnyspek het volgende:
En dan zijn er mensen die ik ken die Nederland een kut land vinden en naar Dubai willen omdat alles daar zo mooi is.
Leuk dat ge-emmer van je over wel of niet verkracht. Haalt de wind uit de zeilen voor het prehistorische apenfeit dat ze de bak in draait voor wat 2 onderontwikkelde mongolen uitgespookt hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk dat je in Nederland ook bewijs voor verkrachting nodig hebt hoor.
Wat hebben mijn '2 broeders' gedaanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leuk dat ge-emmer van je over wel of niet verkracht. Haalt de wind uit de zeilen voor het prehistorische apenfeit dat ze de bak in draait voor wat 2 onderontwikkelde mongolen uitgespookt hebben.
Je weet wel, jouw "broeders"... Oh wacht. Kwartje valt.
Die Deense verkracht. Zie anders even de OP.quote:
Ok. Dan lees jij kennelijk een andere OP. Want ten eerste gaat het om 1 verdachte, en ten tweede is er geen bewijs dat ze verkracht is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die Deense verkracht. Zie anders even de OP.
Zij doet een bewering, dus zij moet dat bewijzen. Als zij dat niet doet, dan is dat een valse getuigenis/bewering. Maar ik heb geen idee of dat 'opzettelijke' bewezen kan wordenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:29 schreef Copycat het volgende:
Meineed?
Er is toch ook niet bewezen dat ze (opzettelijk) heeft gelogen?
1 pot nat...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft zet moeite met het onderscheid tussen Noorwegen en Denemarken.
Dus ... Als je het niet kan bewijzen, is dat meteen bewijs van een leugen? Al dan niet opzettelijk. Wat een krom recht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:31 schreef Peunage het volgende:
Zij doet een bewering, dus zij moet dat bewijzen. Als zij dat niet doet, dan is dat een valse getuigenis/bewering. Maar ik heb geen idee of dat 'opzettelijke' bewezen kan worden
Waar staat dat er niets uit het onderzoek kwam?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe had ze het hier kunnen bewijzen dan als er niets uit het medische onderzoek komt?
Hoe had ze het dan wel kunnen bewijzen? En dan ook nog eens kunnen bewijzen dat de sporen geen gevolg waren van ruige seks?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:31 schreef Peunage het volgende:
Zij doet een bewering, dus zij moet dat bewijzen. Als zij dat niet doet, dan is dat een valse getuigenis/bewering. Maar ik heb geen idee of dat 'opzettelijke' bewezen kan worden
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leuk dat ge-emmer van je over wel of niet verkracht. Haalt de wind uit de zeilen voor het prehistorische apenfeit dat ze de bak in draait voor wat 2 onderontwikkelde mongolen uitgespookt hebben.
Je weet wel, jouw "broeders"... Oh wacht. Kwartje valt.
Twee broeders van een FOK!user hebben een Deense verkracht?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die Deense verkracht. Zie anders even de OP.
Ik verwacht niet dat het een Fin was, hoewel dat bedrijf kennelijk het liefst Scandinavische studenten aanneemt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Twee broeders van een FOK!user hebben een Deense verkracht?![]()
Volgens mij is er sprake van een Noorse vrouw die 1 mannelijke collega van verkrachting beschuldigt, waarbij ik nog nergens iets over de afkomst van de mannelijke collega heb gelezen. Jij wel? Zo ja, waar?
Dat is waar, dat was een 1+1 van mij...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar staat dat er niets uit het onderzoek kwam?
Er staat alleen dat ze medisch onderzoek gehad heeft, niet wat het resultaat was.
Het feit dat ze in Dubai beschuldigd is van buitenechtelijke seks in combinatie met het feit dat ze een medisch onderzoek heeft gehad om bewijsmateriaal te vergaren wil niet zeggen dat de uitslag van het medisch onderzoek uitgewezen heeft dat ze niet verkracht is.
Er staat helemaal niets over het resultaat.
??????????????????quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:11 schreef Cherna het volgende:
Je weet ook dat je dit soort landen niet kunt verlaten zolang de klus niet af is.
Weet ik niet. Maar ik mag toch hopen dat ik niet zomaar veroordeeld kan worden voor verkrachting doordat een vrouw dat beweert? Dan heb ik het over hier in Nederland.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe had ze het dan wel kunnen bewijzen? En dan ook nog eens kunnen bewijzen dat de sporen geen gevolg waren van ruige seks?
In Nederland is het ook zo. Als je iemand ergens van beschuldigt moet je bewijs leveren. Anders is het meineed.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ... Als je het niet kan bewijzen, is dat meteen bewijs van een leugen? Al dan niet opzettelijk. Wat een krom recht.
in nederland niet nee hier hebben we geen debiele regels en wetten die uit een sprookjesboek worden gehaald die al eeuwen achterloopt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:32 schreef Peunage het volgende:
Weet ik niet. Maar ik mag toch hopen dat ik niet zomaar veroordeeld kan worden voor verkrachting doordat een vrouw dat beweert? Dan heb ik het over hier in Nederland.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
in nederland niet nee hier hebben we geen debiele regels en wetten die uit een sprookjesboek worden gehaald die al eeuwen achterloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |