Ik denk dat je in Nederland ook bewijs voor verkrachting nodig hebt hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:38 schreef sonnyspek het volgende:
En dan zijn er mensen die ik ken die Nederland een kut land vinden en naar Dubai willen omdat alles daar zo mooi is.
Je gaat ook naar dat soort landen om er te werken. Verder niets. Je hebt er niets te zoeken als westerling.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:38 schreef sonnyspek het volgende:
En dan zijn er mensen die ik ken die Nederland een kut land vinden en naar Dubai willen omdat alles daar zo mooi is.
Leuk dat ge-emmer van je over wel of niet verkracht. Haalt de wind uit de zeilen voor het prehistorische apenfeit dat ze de bak in draait voor wat 2 onderontwikkelde mongolen uitgespookt hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk dat je in Nederland ook bewijs voor verkrachting nodig hebt hoor.
Wat hebben mijn '2 broeders' gedaanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leuk dat ge-emmer van je over wel of niet verkracht. Haalt de wind uit de zeilen voor het prehistorische apenfeit dat ze de bak in draait voor wat 2 onderontwikkelde mongolen uitgespookt hebben.
Je weet wel, jouw "broeders"... Oh wacht. Kwartje valt.
Die Deense verkracht. Zie anders even de OP.quote:
Ok. Dan lees jij kennelijk een andere OP. Want ten eerste gaat het om 1 verdachte, en ten tweede is er geen bewijs dat ze verkracht is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die Deense verkracht. Zie anders even de OP.
Zij doet een bewering, dus zij moet dat bewijzen. Als zij dat niet doet, dan is dat een valse getuigenis/bewering. Maar ik heb geen idee of dat 'opzettelijke' bewezen kan wordenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:29 schreef Copycat het volgende:
Meineed?
Er is toch ook niet bewezen dat ze (opzettelijk) heeft gelogen?
1 pot nat...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft zet moeite met het onderscheid tussen Noorwegen en Denemarken.
Dus ... Als je het niet kan bewijzen, is dat meteen bewijs van een leugen? Al dan niet opzettelijk. Wat een krom recht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:31 schreef Peunage het volgende:
Zij doet een bewering, dus zij moet dat bewijzen. Als zij dat niet doet, dan is dat een valse getuigenis/bewering. Maar ik heb geen idee of dat 'opzettelijke' bewezen kan worden
Waar staat dat er niets uit het onderzoek kwam?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe had ze het hier kunnen bewijzen dan als er niets uit het medische onderzoek komt?
Hoe had ze het dan wel kunnen bewijzen? En dan ook nog eens kunnen bewijzen dat de sporen geen gevolg waren van ruige seks?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:31 schreef Peunage het volgende:
Zij doet een bewering, dus zij moet dat bewijzen. Als zij dat niet doet, dan is dat een valse getuigenis/bewering. Maar ik heb geen idee of dat 'opzettelijke' bewezen kan worden
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leuk dat ge-emmer van je over wel of niet verkracht. Haalt de wind uit de zeilen voor het prehistorische apenfeit dat ze de bak in draait voor wat 2 onderontwikkelde mongolen uitgespookt hebben.
Je weet wel, jouw "broeders"... Oh wacht. Kwartje valt.
Twee broeders van een FOK!user hebben een Deense verkracht?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die Deense verkracht. Zie anders even de OP.
Ik verwacht niet dat het een Fin was, hoewel dat bedrijf kennelijk het liefst Scandinavische studenten aanneemt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Twee broeders van een FOK!user hebben een Deense verkracht?![]()
Volgens mij is er sprake van een Noorse vrouw die 1 mannelijke collega van verkrachting beschuldigt, waarbij ik nog nergens iets over de afkomst van de mannelijke collega heb gelezen. Jij wel? Zo ja, waar?
Dat is waar, dat was een 1+1 van mij...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar staat dat er niets uit het onderzoek kwam?
Er staat alleen dat ze medisch onderzoek gehad heeft, niet wat het resultaat was.
Het feit dat ze in Dubai beschuldigd is van buitenechtelijke seks in combinatie met het feit dat ze een medisch onderzoek heeft gehad om bewijsmateriaal te vergaren wil niet zeggen dat de uitslag van het medisch onderzoek uitgewezen heeft dat ze niet verkracht is.
Er staat helemaal niets over het resultaat.
??????????????????quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:11 schreef Cherna het volgende:
Je weet ook dat je dit soort landen niet kunt verlaten zolang de klus niet af is.
Weet ik niet. Maar ik mag toch hopen dat ik niet zomaar veroordeeld kan worden voor verkrachting doordat een vrouw dat beweert? Dan heb ik het over hier in Nederland.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe had ze het dan wel kunnen bewijzen? En dan ook nog eens kunnen bewijzen dat de sporen geen gevolg waren van ruige seks?
In Nederland is het ook zo. Als je iemand ergens van beschuldigt moet je bewijs leveren. Anders is het meineed.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ... Als je het niet kan bewijzen, is dat meteen bewijs van een leugen? Al dan niet opzettelijk. Wat een krom recht.
in nederland niet nee hier hebben we geen debiele regels en wetten die uit een sprookjesboek worden gehaald die al eeuwen achterloopt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:32 schreef Peunage het volgende:
Weet ik niet. Maar ik mag toch hopen dat ik niet zomaar veroordeeld kan worden voor verkrachting doordat een vrouw dat beweert? Dan heb ik het over hier in Nederland.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
in nederland niet nee hier hebben we geen debiele regels en wetten die uit een sprookjesboek worden gehaald die al eeuwen achterloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |