Als die niet door de rooie is gereden is er niks aan de handquote:Op maandag 22 juli 2013 19:23 schreef Xetran het volgende:
Kreeg laatst trouwens spontaan een noodremming net voordat je het perron op komt, zal wel rood sein zijn. is het normaal dat de trein dan zomaar weer wegrijdt alsof er niets gebeurd is?
Deportatie naar de Galapagoseilanden. Ik lag bijna met mijn smoelwerk in iemands kruis, man.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Wat stel je voor? Dat ze daar de politie voor gaan bellen?
Kan best leuk zijn daar hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 19:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
Deportatie naar de Galapagoseilanden. Ik lag bijna met mijn smoelwerk in iemands kruis, man.
Monteur dacht gewoon: De groeten het is al een bende vandaag ik ga naar huis!quote:
gebeurt wel vaker. Meestal is er niets aan de hand, behalve dan dat een trein iets te hard een station binnen komt rijden of een andersoortig foutje van de machinist.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:23 schreef Xetran het volgende:
Kreeg laatst trouwens spontaan een noodremming net voordat je het perron op komt, zal wel rood sein zijn. is het normaal dat de trein dan zomaar weer wegrijdt alsof er niets gebeurd is?
daarom. Je kunt het nooit zeker genoeg wetenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:34 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
"Weet je zeker dat dit stuk is?" --* pakt hamer -- "ja, nu weet ik het zeker!"
Tyfes hoeretreinen allemaalquote:Op maandag 22 juli 2013 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
oei, een van de tractiemotoren heeft het begeven van een DDZ, bij Heiloo. geen treinverkeer tussen uitgeest en alkmaar.
Nee, maar ze gaan wel proberen je op Charleroi te droppen terwijl je op Schiphol dacht uit te komenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tyfes hoeretreinen allemaal![]()
Als er bij een vliegtuig 1 van de 3 of 4 motoren uitvalt zeggen ze toch ook niet "Ho nee sorry, regeltjes, we pleuren NU pats boem als een bakkei uit de lucht"?![]()
Ambitieloze faal-NS ditdat alles
rustig Fles, denk aan jouw biervoorraadquote:Op maandag 22 juli 2013 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tyfes hoeretreinen allemaal![]()
Als er bij een vliegtuig 1 van de 3 of 4 motoren uitvalt zeggen ze toch ook niet "Ho nee sorry, regeltjes, we pleuren NU pats boem als een bakkei uit de lucht"?![]()
Ambitieloze faal-NS ditdat alles
Heerlijk toch? En de fyra toeslagvrijquote:Op maandag 22 juli 2013 19:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, maar ze gaan wel proberen je op Charleroi te droppen terwijl je op Schiphol dacht uit te komen
Sloterdijk ook niets aan de hand. Paar kleine vertragingen maar het mag geen naam hebben.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Geel en rood, met hele hazelnoot. Nuts!![]()
[ afbeelding ]
en een defect aan het spoor tussen Utrecht-Rotterdam/Den Haagquote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef James1988 het volgende:
En door een wisselstoring minder treinen op Schiphol - Hilversum.
Gouda, het middelpunt van een treinvrije periode.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Geel en rood, met hele hazelnoot. Nuts!![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat kun je nu veilig roepen, we kunnen je toch niet komen slaan!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gouda, het middelpunt van een treinvrije periode.
Daar heb ik al eens over geklaagd bij il&t. Twee weken lang een rijtuig zonder verwarming in de winter inzetten, dan ben je ook niet helemaal lekker in je kokosnoot.quote:
Haha, internetheld!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:40 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, dat kun je nu veilig roepen, we kunnen je toch niet komen slaan!
bij NSH heeft het materieel geen prioriteitquote:Op maandag 22 juli 2013 20:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar heb ik al eens over geklaagd bij il&t. Twee weken lang een rijtuig zonder verwarming in de winter inzetten, dan ben je ook niet helemaal lekker in je kokosnoot.
Wat heeft er dan wel prioriteit? Reizigersquote:Op maandag 22 juli 2013 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij NSH heeft het materieel geen prioriteit
het beperken van het verliesquote:Op maandag 22 juli 2013 20:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat heeft er dan wel prioriteit? Reizigers
Naast de berichten over alle problemen op de weg door de warmte.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:00 schreef DriekOplopers het volgende:
Het is vandaag opnieuw een schandelijke teringzooi. Morgen lawaai over ProRail in de Metro en mogelijk over de NS in de Telegraaf. En op onze site, uiteraard.
Bottom line: SNEEUWTEKORT LEIDT TOT SPOORCHAOS
Een vriendin van mij is van Alphen, met de bus naar Schiphol en vervolgens met de Fyra naar Rotterdam gegaan. Dan ben je niet blij. En de Thalys neemt natuurlijk geen extra reizigers mee.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:00 schreef DriekOplopers het volgende:
Het is vandaag opnieuw een schandelijke teringzooi. Morgen lawaai over ProRail in de Metro en mogelijk over de NS in de Telegraaf. En op onze site, uiteraard.
Bottom line: SNEEUWTEKORT LEIDT TOT SPOORCHAOS
Werkt de nood ontgrendeling bij de deuren eigenlijk op druk of is dat ook stroom? Anders duw je die deur open en loop je naar buiten lijkt mij?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:04 schreef Duvel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)estrande-trein.dhtml
Die foto! Uit 1985!
Ik zou op ze minst de deuren via de noodgreep gewoon op een flinke kier gezet hebben, knappe conducteur die me tegenhoud met deze temperturen in zo'n raamloze spaceshuttlequote:Op maandag 22 juli 2013 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
snap die mensen niet,,, blijven ze zitten in die trein met 30+ graden... dan peer je hem toch gewoon.
Dan wordt er dus gewoon niet gereden hè?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik zou op ze minst de deuren via de noodgreep gewoon op een flinke kier gezet hebben, knappe conducteur die me tegenhoud met deze temperturen in zo'n raamloze spaceshuttle
Er werd nu ook gewoon niet gereden hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 21:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan wordt er dus gewoon niet gereden hè?
Er kon niet gereden worden want er was geen stroom? Dat was nou net de reden dat die bak daar stond.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan wordt er dus gewoon niet gereden hè?
Als je aan de noodrem trekt kan je de deuren toch openen? Zo zijn we ook eens met zn allen uit een trein geklommen die vlak voor Bijlmer lang had stil gestaan en toen weer terug naar Utrecht zou gaan wegens wisselstoringquote:Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Werkt de nood ontgrendeling bij de deuren eigenlijk op druk of is dat ook stroom? Anders duw je die deur open en loop je naar buiten lijkt mij?
En wat ik mij van vroeger kan herinneren is dat bij die oude dubbeldekkers je zo'n hendel had en dat dan met een soort perslucht de deuren open gingen. Zijn die treinen die nu nog richting Zandvoort rijden soms.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:23 schreef dennistd het volgende:
Nee: de noodrem is een ander systeem, dat alleen werkt op de remmen
Voor de deuren heb je de noodontgrendeling van de deur, die zit meestal boven de deur achter een glaasje dat je in moet slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |