in de rook/stoom zitten kleine asdeeltjes en kolen die nog gloeiend heet zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh fijn, ik had hem vanochtend in Deventer al gemist, maar vanavond kan ik het dus ook vergeten![]()
Wel lomp van die bermbrandjes trouwens, hoe komt dat? Er steken toch geen vlammen uit die loc of zo?
tsja, dan is het logisch dat het wat langer duurde ...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:02 schreef Fiorano het volgende:
Hoorde gisteravond nog een verhaal over die Bovenleiding in Barneveld. Een ander portaal is onderaan gescheurd en 2 andere portalen verzwakt. In totaal zijn er 4 nieuwe portalen geplaatst....
precies en de bermen zijn droog. Dan weet je wat er kan gebeurenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:07 schreef greavy het volgende:
[..]
in de rook/stoom zitten kleine asdeeltjes en kolen die nog gloeiend heet zijn.
dat is mooiquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Parijzenaren zijn goederentreinen zathttp://bit.ly/1bQqOsx
Als hij echt daar ter plekke wordt geëvacueerd zal er wel het nodige aan de hand zijn. De normale gang van zaken is een andere loc eraan hangen en verder slepen naar het eerstvolgende station.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:32 schreef Fixers het volgende:
Er is een fyra gestrand bij Hoofddorp die wegens een technisch defect niet verder mag en zal worden geëvacueerd. Wat kan er zo er erg zijn, dat die trein niet verder kan naar schiphol wegens 'te gevaarlijk'?
quote:Technische mensen zitten ook in deze bus: vastgelopen as, helemaal gescheurd. Kon echt geen meter meer verder rijden.
als dat echt zo is, dan is het logisch dat de trein op die plek geëvacueerd moest worden. Het treintje is in ieder geval niet snel weg dus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:23 schreef Fixers het volgende:
Ik verneem net dit (een bekende van me zat in die trein);
[..]
Ik probeer me te herinneren welke loc dat was, want ik heb em gerangeerd netquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:29 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Ik probeer me te herinneren welke loc dat was, want ik heb em gerangeerd net
denk de 116
Van de loc?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
Interrail hequote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:05 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Hoe doe je dit dan? Speciale kaartjes of gewoon elke keer een kaartje kopen? Of is de trein in die landen veel goedkoper? :p
De stukken Sofia-Nis, Budapest-Praag, Praag-Dresden en Kopenhagen-Malmö zijn alvast erg de moeite waard.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 07:23 schreef Dven het volgende:
Met een paar weken een flinke tocht per trein maken
Van Sofia naar Belgrado
Van Belgrado naar Budapest
Van Budapest naar Praag
Van Praag naar Berlijn
Van Berlijn naar Hamburg
Van Hamburg naar Kopenhagen
Van Kopenhagen naar Stockholm
Van Stockholm naar Ornskoldsvik
Denk dat ik geen trein meer kan zien als ik daar eenmaal aangekomen ben![]()
Nou inderdaad. Tunnel, water, tunnel, beton. Genieten!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:57 schreef Sandrvich het volgende:Kopenhagen-Malmö zijn alvast erg de moeite waard.
Ik gooide vanmiddag ook ietswat achteloos een sigaretje weg langs de baan tussen Ferrara en Padova, in de snikhete zon wachtend op de Frecciargenta en de Italo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies en de bermen zijn droog. Dan weet je wat er kan gebeuren
Ik loop nog niet zo lang in dit forum (z'n 150 deeltjes), maar zijn die problemen met de 01 1075 al vaak voorgekomen ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:33 schreef greavy het volgende:
Te Gouda kwam mij het bericht dat er weer problemen waren met smeulende bielzen na passeren van de 01 1075, die zelf geen tractie gaf.
Ja, met stoomtreinen in het algemeen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik loop nog niet zo lang in dit forum (z'n 150 deeltjes), maar zijn die problemen met de 01 1075 al vaak voorgekomen ?
quote:
quote:want een 6400 kan geen elektriciteit en evt verwarming enz leveren
maar er werd in een ver verleden wel met schouwloccen gewerkt bij de wadlopersquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef Duvel het volgende:
Ja, maar daarvoor hingen ze geen e-loc voor die dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |