Niet auf sand nee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, Federer slaat echt helemaal niks. Probeert heel veel serve en volley maar dat gaat echt helemaal nergens over bij hem.
Weg met een ace. Nu voordeel.quote:
quote:
30-15. Nu twee punten, voor deze niet zo heel bijzondere overwinning.quote:
Beter dan een Mirka-maskertje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:13 schreef HulkHeld het volgende:
Je zal maar met zo'n Fed maskertje opzitten..
Neuh.. GSM Brands.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Beter dan een Mirka-maskertje.
Edit: hoewel...
Zeg dat wel ja. Hij verliest nu steeds eerder in steeds kleinere toernooien.quote:
Heeft iemand tijdens de wedstrijd opgemerkt dat hij minder goed bewoog, minder hard sloeg, etc.? IK heb zelf niets gezien maar ik viel er pas aan het eind in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:20 schreef moonwalker27 het volgende:
Federer heeft dus last van zijn rug:
http://www.bangkokpost.co(...)rashes-out-in-gstaad
Oké, ik vraag me af wat dit voor de komende tijd betekent. Het zou me eerder verbazen als hij wel aan de US Open meedoet dan als hij er niet aan meedoet,omdat hij volgens mij al een tijd last heeft van zijn rug en het nu kennelijk steeds erger wordt, want voorheen kon hij gewoon op zijn normale niveau blijven spelen en nu bepaald niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:33 schreef moonwalker27 het volgende:
Hij bewoog wat statisch, niet vloeiend. Ook lijkt het vaak dat hij niet helemaal juist voor de bal staat.
Qua kracht in zijn slagen heb ik niets gemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |