Niet auf sand nee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, Federer slaat echt helemaal niks. Probeert heel veel serve en volley maar dat gaat echt helemaal nergens over bij hem.
Weg met een ace. Nu voordeel.quote:
quote:
30-15. Nu twee punten, voor deze niet zo heel bijzondere overwinning.quote:
Beter dan een Mirka-maskertje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:13 schreef HulkHeld het volgende:
Je zal maar met zo'n Fed maskertje opzitten..
Neuh.. GSM Brands.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Beter dan een Mirka-maskertje.
Edit: hoewel...
Zeg dat wel ja. Hij verliest nu steeds eerder in steeds kleinere toernooien.quote:
Heeft iemand tijdens de wedstrijd opgemerkt dat hij minder goed bewoog, minder hard sloeg, etc.? IK heb zelf niets gezien maar ik viel er pas aan het eind in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:20 schreef moonwalker27 het volgende:
Federer heeft dus last van zijn rug:
http://www.bangkokpost.co(...)rashes-out-in-gstaad
Oké, ik vraag me af wat dit voor de komende tijd betekent. Het zou me eerder verbazen als hij wel aan de US Open meedoet dan als hij er niet aan meedoet,omdat hij volgens mij al een tijd last heeft van zijn rug en het nu kennelijk steeds erger wordt, want voorheen kon hij gewoon op zijn normale niveau blijven spelen en nu bepaald niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:33 schreef moonwalker27 het volgende:
Hij bewoog wat statisch, niet vloeiend. Ook lijkt het vaak dat hij niet helemaal juist voor de bal staat.
Qua kracht in zijn slagen heb ik niets gemerkt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:07 schreef TheGeneral het volgende:
Troicki suspended for 18 months for refusing a blood test.
http://www.thesportscampu(...)er-failing-dope-test
http://www.itftennis.com/(...)-viktor-troicki.aspx
Bij de service zie je het duidelijk, ook afgelopen week al. Dat hij nu constant S&V aan het spelen was zegt ook wel wat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft iemand tijdens de wedstrijd opgemerkt dat hij minder goed bewoog, minder hard sloeg, etc.? IK heb zelf niets gezien maar ik viel er pas aan het eind in.
Ja, punten kort houden om zijn rug zo min mogelijk te belasten met lange rally's.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij de service zie je het duidelijk, ook afgelopen week al. Dat hij nu constant S&V aan het spelen was zegt ook wel wat.
Da's een goed punt. Normaal gesproken wordt zijn fysieke ongemak in deze periode niet zichtbaar omdat hij niet speelt.quote:Maar zo'n back spasm heeft hij vaker gehad en normaal is dit juist een rustperiode na het gravel- en grasseizoen.
Godverdommequote:
quote:
Is niet een heel erg groot gemis inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:27 schreef Szura het volgende:
Genot dat we een tijd verlost zijn van debieltje Troicki
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:27 schreef Szura het volgende:
Genot dat we een tijd verlost zijn van debieltje Troicki
Ben benieuwd wat daar uit komt..quote:Troicki deed bloedtest dag later
Viktor Troicki verzet zich hevig tegen de 18 maanden schorsing die hij kreeg opgelegd na het missen van een bloedtest. "Een dag later heb ik alsnog een bloedtest en weer een urinetest gedaan. Beide resultaten waren negatief", legt de tennisser uit in een verklaring.
"Ik voelde me erg slecht en overlegde met de dopingcontroleur of ik de bloedtest kon overslaan", legt Troicki de situatie op 15 april jongstleden uit. "Ik was bang dat ik nog zieker zou worden als ik bloed moest geven en in het ziekenhuis zou belanden. De dokter gaf toe dat ik er erg wit en ziek uitzag en verzekerde me dat ik de test zonder probleem kon overslaan. Ze dicteerde een brief voor me, die ik als uitleg naar de Internationale Tennis Federatie kon sturen als verklaring voor de gemiste test. Ze was erg behulpzaam en begripvol."
De coach van Troicki kan het verhaal bevestigen. "Mijn trainer Jack Reader was minstens de helft van de controle in de ruimte aanwezig en deelt mijn ervaring", zegt Troicki
Ze hebben natuurlijk een doktertje opgetrommeld die kan bevestigen dat hij er inderdaad wat pips uit zagquote:
Opgave van Wawrinka gemist?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
Sport1 stopt met het uitzenden van Gstaad in de derde set van Lopez-Wawrinka?
Dan was dat het. Heb ik inderdaad gemist, bedankt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |