Dat kan wel een soort tweede Soderling worden voor Rafaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:45 schreef 1239758715981 het volgende:
Oh mijn god, Janowicz - Nadal, laat het alsjeblieft gebeuren![]()
Choke? Heeft niks met choken te maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Goeie jinx, dikke choke van Monaco
Slechte dropvolley op 15-30 en op matchpoint een volley de tribunes in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Choke? Heeft niks met choken te maken.
Dat zeg ik, dat heeft niks met choken te maken. Hij stond namelijk niet voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Slechte dropvolley op 15-30 en op matchpoint een volley de tribunes in.
Wat een wijsneus ben jij zegquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat heeft niks met choken te maken. Hij stond namelijk niet voor.
Gewoon de feiten:quote:
Zeg dat wel. Er zit geen makkelijke partij bij zo te zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:32 schreef Ambrosius het volgende:
Zware loting voor Murray.
Monaco wint in 23 minuten met een bagel de eerste set in de finale van Kitzbühl van Granollers.
Daar blijf ik ook wel voor thuis ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:45 schreef 1239758715981 het volgende:
Oh mijn god, Janowicz - Nadal, laat het alsjeblieft gebeuren![]()
Martin wordt nog immer gemistquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:13 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Janowicz - Nadal, die ga ik zéker bekijken.![]()
Maar voor de rest... ik mis iemand...
Die ook ja. En Söderling, uiteraard...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Martin wordt nog immer gemist
En Cilicquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die ook ja. En Söderling, uiteraard...
Nou... spelers die uit de pot met verboden snoepjes hebben gesnoept, die mis ik niet zo heel erg.quote:
Zelden heeft iemand bewezen geen wijsneus te zijn door de wiki definitie van een woord te quoten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon de feiten:
In sports, a "choke" is the failure of an athlete or an athletic team to win a game or tournament when the player or team had been strongly favored to win or had squandered a large lead in the late stages of the event.
http://en.wikipedia.org/wiki/Choke_(sports)
Ik denk dat debeterebob daar op doelde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou... spelers die uit de pot met verboden snoepjes hebben gesnoept, die mis ik niet zo heel erg.
Ah, nou dan zijn we het toch van harte eens?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik denk dat debeterebob daar op doelde.
Klopt. De blessure van Soderling was toch wel een tikje suspicious.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik denk dat debeterebob daar op doelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |