Wil ik wel weten. Anders vraag ik het niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:48 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wil je niet weten.... Maar hoe gaat dat qua betalen met 0900-nummers?
Ja dat snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben net in een winkel geweest en heb eeen product gekocht. Hoeveel moet ik betalen?
Amaï, TS vraagt hoe die moet betalenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben net in een winkel geweest en heb eeen product gekocht. Hoeveel moet ik betalen?
Wel hardop om deze postquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Wil ik wel weten. Anders vraag ik het niet.
Wat zeg je tegen iemand die jou die vraag stelt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel.
De vraag is hoe deze betaling in z'n werk gaat.
Ja ik ben ook een oen. Maar omdat het per ongeluk (!? ....) ging ben ik nou bang geworden van mijn eigen handelen. Ik ben dan ook gekk jonguh.
Voor deze vraag bel 0900-1212quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen iemand die jou die vraag stelt?
Bedankt. Ik ben dronken namelijk, het wil niet zo goed meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:21 schreef zarGon het volgende:
Waar ik dus heen wil is dat je te weinig info geeft (over bijvoorbeeld je abo).
Die minuten zullen buiten je belbundel vallen en betaal je dus achteraf bovenop je maandelijkse kosten. Met een beetje geluk kun je je verbruik ook online bekijken om achter de precieze kosten te komen. Je hoeft geen extra handelingen te verrichten, het wordt net zoals gewoonlijk afgeboekt van je rekening.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:02 schreef Funkel het volgende:
Per ongeluk zeg je?
WGR / Opgelicht en bedreigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |