Vannacht kwam ik weer van een feestje waarbij ik een goede hoeveelheid alcoholische versnaperingen heb genuttigd.
Ik ben in bed gaan liggen en was met mijn dronken hoofd weer eens in een geile bui.
Ditmaal besloten om via een webcam-site een model aan te klikken en deze te zien door een 0900-nummer te bellen.
Flink aan het zeuren geslagen met dit model. Ik vroeg of ze wou masturberen... Dit wou ze niet.... Ik vroeg of ze haar vagina wou laten zien.... Dit wou ze niet niet...
Ik zei toen: ''als ik de camera aandoe, wil je dan wat laten zien?''
Zij zei toen: ''nee, maar ik wil jou wel zien''
Dit allemaal in het Engels overigens.
Ik dacht toen ze vertelde dat ze mij wel wou zien: ''kan het altijd proberen''
Toen ben ik dus aan het klikken geslagen op het webcam-icoon waardoor mijn webcam aan zou moeten gaan.
Wel 20x aan-en-uit geklikt maar mijn webcam kwam maar niet in beeld.
Ik vroeg aan het topless-model of zij wist waarom het niet lukte.
Zij antwoordde dat ze het ook niet wist.
Op dat moment keek ik op mijn mobiel en zag ik dat ik al 10 minuten het achtergronddeuntje van het luisteren was.
10 minuten. Dit betekent 10x ¤0,80 = ¤8,00
Toen kwam ik dus tot de conclusie dat ik al gewoon sowieso ¤8,00 moest betalen voor deze teringzooi.
Ik werd dus boos en nadat het model had geantwoord dat ze niet wist waarom mijn webcam het niet deed was mijn reactie: ''Nou, ik weet het wel''
''Because you'r scam''
''Fucking whore''
''I will find you and come to your webcamstudio and im gonna kill you for the cam''
''i swear, im gonna kill you''
Nadat ik dit gezegd had viel de mond van het model open. Op zo'n arrogante wijze, alsof je iemand uit het Gooi voor boerin uitscheld.
In ieder geval, er werd weer getypt aan de overkant.
Het antwoord was iets in de trant van:
''we have your details''
''my boss can see who you are''
''we serve an automatic charge for threat''
''you go to jail, bye''
Ja mensen, dit Russische model kon nog beter Engels spreken dan de kleren uit trekken.
Nadat ze dit zei was ik dus toch wel behoorlijk geschrokken en heb het gesprek op mijn mobiel meteen weg gedrukt. Daaropvolgend verdween het model van mijn scherm.
Maar nu knijp ik hem dus eigenlijk best wel.
Kunnen webcam-sites echt de politie(?) inschakelen wanneer er sprake is van bedreiging richting een model door een klant. Dit lijkt mij toch risico van het vak
En in hoeverre is het toegestaan dat zo'n bedrijf mijn gegevens, dan al niet mijn ip-adres heeft?
Het komt er op neer hoe groot de kans is dat ik hiervoor nog wat te horen krijg van welk bedrijf/instantie/etc (wat dan ook)???
Het was zoals ik al zei een Russisch model dus het lijkt me sterk dat ze wijkagent Harry hier wakker bellen om mij op te laten pakken.
Wie heeft hier ervaring mee?
Tevens; moraal van het verhaal: Bel nooit 0900-nummers bij dit soort diensten.