Straks klimmen alle vissen er uit...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik moet morgen echt een aquarium plant snoeien het komt bijna tegen de deksel aan
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geloof dat er eentje zich zojuist eigenhandig een schedelbreuk is gevallen aan het gejank te horen. Maar het lost het probleem wel eventjes op.
Mijn buur had laatst ook een schedelbreuk. Er lag allemaal zaagsel in de portiekquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geloof dat er eentje zich zojuist eigenhandig een schedelbreuk is gevallen aan het gejank te horen. Maar het lost het probleem wel eventjes op.
en dat moet nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:54 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Straks klimmen alle vissen er uit...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:55 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Mijn buur had laatst ook een schedelbreuk. Er lag allemaal zaagsel in de portiek
Jij woont twee huizen bij ToT vandaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:55 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Mijn buur had laatst ook een schedelbreuk. Er lag allemaal zaagsel in de portiek
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik moet morgen echt een aquarium plant snoeien het komt bijna tegen de deksel aan
ToT woont niet in Friesland hij weet niet wat ie mistquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij woont twee huizen bij ToT vandaan?
zoiets jaquote:
Ssssssssst hij weet nog niet dat ik die dronkelap ben, oh wacht...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik, maar dacht buurman in geel zwembroekje, met een IQ van Bonnie St. Claire en het zaagsel van de buurman van Katquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ToT woont niet in Friesland hij weet niet wat ie mist
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:57 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ssssssssst hij weet nog niet dat ik die dronkelap ben, oh wacht...
j j j j j ja a a aquote:
[..]
woon je echt in de stad of buiten?quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
058 sinds mei 1967quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
woon je echt in de stad of buiten?
[..]
Haaaaaiiiiquote:
is dat een ja op in de stad ?quote:
Ja diequote:
Ahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef dekatophetspek het volgende:
Leeuwarden zo bijna mijn hele leven al. Ben een stadsmens inderdaad.
Jij dan?quote:
Ga OP bed liggenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik wil slapen maar het is te warm in bed
Woon niet in LWD kom er wel af en toequote:
Zelfde effectquote:
Heb jij een logeer bed over ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef dekatophetspek het volgende:
Leeuwarden zo bijna mijn hele leven al. Ben een stadsmens inderdaad.
Dan gewoon lekker in de tuin gaan liggenquote:
Broertje woont in één van de 11 steden of 31 dorpenquote:
Ik pasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker in de tuin gaan liggen
Nee sorry heb maar 1 slaaphok (zoals ik het dan zelf omschrijf)quote:
was ook maar een grapje..ik moet na de zomer 2x een dag naar Leeuwarden en ik zie er tegenopquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:03 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Nee sorry heb maar 1 slaaphok (zoals ik het dan zelf omschrijf)
Daar kan ze vast wel bij *winkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:03 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Nee sorry heb maar 1 slaaphok (zoals ik het dan zelf omschrijf)
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daar kan ze vast wel bij *wink
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja. Het blijft een vreemde stadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
was ook maar een grapje..ik moet na de zomer 2x een dag naar Leeuwarden en ik zie er tegenop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |