quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stiekem luisteren met een transistor radio...hoort op zijn leeftijd
Agismequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
racisme ik zeg het je
Geen idee...pas 3 nuquote:
Het gaat om Siep, niks dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef ACT-F het volgende:
Siep gaat plassen, poes gaat mee. Wat moet ik er van zeggen...
dat moet wel lukkenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:48 schreef MsMessy het volgende:
Ik ga even de waterleiding uitwringen boven mijn hoofd, in de hoop dat ik daar schoon van word. Tot later mensen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef dekatophetspek het volgende:
zo blij met de mute knop op winamp
Of misschien iets milder en hun stembandjes amputeren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef MsMessy het volgende:
Misschien ga ik eerst trouwens even mijn buurkinderen over de galerij van de derde verdieping smijten.
Nog 40 seconden bij mijquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik help zondag welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of misschien iets milder en hun stembandjes amputeren.
Je had wel gelijk foute liedjes idd...quote:
Ik moest wel heel erg hard lachen, zo fout vond ik deze nog nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef dekatophetspek het volgende:
Geloof dat er eentje zich zojuist eigenhandig een schedelbreuk is gevallen aan het gejank te horen. Maar het lost het probleem wel eventjes op.quote:
Ik ben lief, ik waarschuwquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:52 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Je had wel gelijk foute liedjes idd...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geloof dat er eentje zich zojuist eigenhandig een schedelbreuk is gevallen aan het gejank te horen. Maar het lost het probleem wel eventjes op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |