Ze heeft vast in de collectie van Melting mogen grasduinenquote:
Dit was serieus een redelijk hitje in de jaren 80quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze heeft vast in de collectie van Melting mogen grasduinen
Toen zat ik volgens mij nog in m'n door ma opgelegde BZN-fase en ik denk dat dit de eerste keer is dat ik haar daarvoor dankbaar ben.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit was serieus een redelijk hitje in de jaren 80
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen zat ik volgens mij nog in m'n door ma opgelegde BZN-fase en ik denk dat dit de eerste keer is dat ik haar daarvoor dankbaar ben.
vooral aan het beginquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, die dingen kun je moeilijk eten ja
Likken als een border colliequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
vooral aan het begin
Ja, zo'n lekkere grote bal in je mond.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
vooral aan het begin
lik likquote:
klinkt lekker foutquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zo'n lekkere grote bal in je mond.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zo'n lekkere grote bal in je mond.
Dat zingen de Kraaienquote:
In ik vind je lekkah zingen ze ik ga je likken als een border colliequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja lekker liggen likken als Lassie is sowieso al een heel oude uitspraak.
Jaquote:
Echt he! Ik heb er hier ook eentje!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb van die geurmeuk gekocht voor in je stopcontact, kolere wat een ranzige lucht is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |