SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]Ook zoiets, wel lief enzo, maar helaas doet hij het om de banden weer aan te trekken: hij weet dat ik bij de voedselbank loop. Belt hij vanochtend aan: "De voedselbank!", en geeft hij me 1 Duits hard broodje van 20 cent!
Als hij geen IQ van een kanarie had gehad, had ik dat echt als een smerige sneer gezien, maar hij bedoelt dit gewoon goed.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:45 schreef Cee het volgende:
Zeg waarom staat de poll in de OP bijna op 50/50?![]()
Bohhhh Dream a little Dream
Oh myquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Hij is volgens eigen zeggen bij de belastingen op straat gezet, omdat zijn geheugen voor met name getallen TE goed was en hij alles van iedereen onthield, jarenlang, ook de meest gevoelige informatie en daarom moest hij er uit!
En aangezien hij een contract voor het leven had, moest de overheid hem een andere ambtenarenbaan aanbieden, en zo is hij vrijwillig in de plantsoendienst terechtgekomen!
Idem hier hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:45 schreef Kally het volgende:
Alleen heb ik alles behalve een pokerface, helaas valt alles bij mij er van af te lezen
Van die randdebielen van buiten het topic die even komen stemmen en weer weg gaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:45 schreef Cee het volgende:
Zeg waarom staat de poll in de OP bijna op 50/50?![]()
Bohhhh Dream a little Dream
Ik doe zo mijn best, maar het lukt me nietquote:
Ik wist niet dat die bestonden. Dus die schoffelt straks nog met een rollator?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Hij is volgens eigen zeggen bij de belastingen op straat gezet, omdat zijn geheugen voor met name getallen TE goed was en hij alles van iedereen onthield, jarenlang, ook de meest gevoelige informatie en daarom moest hij er uit!
En aangezien hij een contract voor het leven had, moest de overheid hem een andere ambtenarenbaan aanbieden, en zo is hij vrijwillig in de plantsoendienst terechtgekomen!
Zo ging het dus idd ja!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
Hij: *dingdong*![]()
![]()
![]()
"Hier een broodje"
![]()
![]()
![]()
Jij: *zucht*Dankje.
Geweldig ditquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo ging het dus idd ja!
En een paar uur later stond hij in dat gele broekje en blote bierbuik en hangtieten voor de deur en begroette zo mijn schoonmaakster!
Ach maar eerlijk is eerlijk: er zit geen greintje kwaad in hem en hij wil het liefst al zijn geld aan zijn (al dan niet ex-)vrouw en stiefzoontjes geven.
THE MENTAL IMAGE MAKE IT STOP FOR THE LOVE OF ALL THAT'S SHORT AND YELLOW AND PANTSY.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo ging het dus idd ja!
En een paar uur later stond hij in dat gele broekje en blote bierbuik en hangtieten voor de deur en begroette zo mijn schoonmaakster!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
THE MENTAL IMAGE MAKE IT STOP FOR THE LOVE OF ALL THAT'S SHORT AND YELLOW AND PANTSY.
papagaaiquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die bestonden. Dus die schoffelt straks nog met een rollator?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
THE MENTAL IMAGE MAKE IT STOP FOR THE LOVE OF ALL THAT'S SHORT AND YELLOW AND PANTSY.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:50 schreef Viro het volgende:
Het is de auto van mijn broertjes vriendin![]()
Ik: 'Tietje, er staat een Fiat 500 in de straat, kom we kiepen 'm om"
Uit de douche: Ik maak je af als je dat doet!
Broertje ligt dubbel van het lachen terwijl ik facepalm
Dat is ook wel zo, laat hem dat maar denkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:52 schreef ToT het volgende:
Ja aan de andere kant heb ik ook best medelijden met hem hoor; zijn leven is volkomen mislukt, en hij houdt zich voor de gek met de gedachte dat hij een zoon heeft, terwijl overduidelijk en officieel is dat een andere kerel de vader van dat jochie is.
Maar ja, ik heb zoiets van: als je met die gedachte je leven toch nog invulling en nut kunt geven, wie ben ik dan om je dat te ontnemen?
Precies.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, laat hem dat maar denken
Ik kom snel langs om foto's te makenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.![]()
Ja zit ook echt nog een gigantisch verhaal omheen met veel leugens en misleiding enzo.
Echt, wat ik allemaal in dit dorp meemaak!
Electric Dreamsquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.![]()
Ja zit ook echt nog een gigantisch verhaal omheen met veel leugens en misleiding enzo.
Echt, wat ik allemaal in dit dorp meemaak!
quote:
Vooral Phil Oakleyquote:
Whehehe life's what you make it!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en ik dacht nog wel dat het leven in een dorp saai zou zijn
Ow, mijn leven is alles behalve saaiquote:
Joh!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, mijn leven is alles behalve saai
Ze heeft vast in de collectie van Melting mogen grasduinenquote:
Dit was serieus een redelijk hitje in de jaren 80quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze heeft vast in de collectie van Melting mogen grasduinen
Toen zat ik volgens mij nog in m'n door ma opgelegde BZN-fase en ik denk dat dit de eerste keer is dat ik haar daarvoor dankbaar ben.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit was serieus een redelijk hitje in de jaren 80
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen zat ik volgens mij nog in m'n door ma opgelegde BZN-fase en ik denk dat dit de eerste keer is dat ik haar daarvoor dankbaar ben.
vooral aan het beginquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, die dingen kun je moeilijk eten ja
Likken als een border colliequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
vooral aan het begin
Ja, zo'n lekkere grote bal in je mond.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
vooral aan het begin
lik likquote:
klinkt lekker foutquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zo'n lekkere grote bal in je mond.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zo'n lekkere grote bal in je mond.
Dat zingen de Kraaienquote:
In ik vind je lekkah zingen ze ik ga je likken als een border colliequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja lekker liggen likken als Lassie is sowieso al een heel oude uitspraak.
Jaquote:
Echt he! Ik heb er hier ook eentje!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb van die geurmeuk gekocht voor in je stopcontact, kolere wat een ranzige lucht is dat
Nee, bij mij dan weer welquote:
I know!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
In ik vind je lekkah zingen ze ik ga je likken als een border collie
weg smijtenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb van die geurmeuk gekocht voor in je stopcontact, kolere wat een ranzige lucht is dat
Met stopcontact bedoel je ook echt stopcontact toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb die fout en tijd terug ook gemaakt. In de VS had ik zo'n ding maar die rook gewoon echt lekker naar jasmijn. Die zooi hier is veel 'sterker' en stinktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Kally het volgende:
Flesje geurtroep met ingebouwd ventilatortje/verspreidertje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Met stopcontact bedoel je ook echt stopcontact toch?
Uh jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet zo'n ding met van die stokjes kopen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Flesje geurtroep met ingebouwd ventilatortje/verspreidertje.
Ik heb wel iets met ocean want ik trek al die luchtjes sowieso slecht, maarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb die fout en tijd terug ook gemaakt. In de VS had ik zo'n ding maar die rook gewoon echt lekker naar jasmijn. Die zooi hier is veel 'sterker' en stinkt
Wierook bedoel je?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet zo'n ding met van die stokjes kopen.
Oew veel beter ja!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet zo'n ding met van die stokjes kopen.
Dat stinkt pasquote:
Nee, zo'n flesje met parfum en daar doe je stokjes in. Ik heb er twee. En ik weet niet hoe ze heten.quote:
quote:
Moet je ook niet die stokkies van de blokker kopen. Gewoon naar een goede aziatische winkelquote:
gewoon bahquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je ook niet die stokkies van de blokker kopen. Gewoon naar een goede aziatische winkel
Ja dat is wel te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, zo'n flesje met parfum en daar doe je stokjes in. Ik heb er twee. En ik weet niet hoe ze heten.Heb ze bij Rituals gehaald.
Oh, ik weet wat je bedoelt. Geen goed plan in mijn huis, vreten de katten opquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, zo'n flesje met parfum en daar doe je stokjes in. Ik heb er twee. En ik weet niet hoe ze heten.Heb ze bij Rituals gehaald.
Ligt ook aan de geur die je hebt hoorquote:
Tip van muis, ga dan nooit op vakantie naar een boedistisch of hindoeistisch land, en blijf ook tijdens speciale diensten uit katholieke kerkenquote:
Of van de Xenos!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je ook niet die stokkies van de blokker kopen. Gewoon naar een goede aziatische winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |