SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je toch ook geen vakantie?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hoi Kaneel!
Haha, ik wel hoor.
[..]
Sinds gister! Moet nog 1 verslag een beetje aanpassen, maar ben klaar met stage. Zo'n gek idee!
Jaaaa, zin in! Zo'n mooi concept, dat is dan al lang betaald en opeens heb je nog iets heel leuks op de planning.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Hertje
Ik dacht laatst nog waar is ze.... oktober is nog ver weg, maar komt toch rap dichterbij![]()
![]()
![]()
Nouja, is heul weinig werk. En geen wekker hoeven zetten voelt als vakantie genoeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook geen vakantie?
Wat is daar gek aan dan
Maar ik heb er toch maar eentje gemaakt hè? Hart voor de zaak noemen ze dat. HART VOOR DE ZAAK ZEG IK JEquote:
Ik met het raam open, soms een turfje zetten als er weer een auto voorbij komt en natuurlijk het merk en de kleur noteren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, met de tuindeur open. Wel eng hoor
Ah oke. Ja, dan is het wel begrijpelijk ja. Al had ik daar geen last van want ik ging daarna direct fulltime werkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, is heul weinig werk. En geen wekker hoeven zetten voelt als vakantie genoeg.
Nou, ik ben daar een schooljaar lang 4 dagen in de week geweest. En nu is dat opeens helemaal klaar, en weg enzo. Dat is even omschakelen.
Dat komt omdat ik er weer benquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
boks
Hoe is het met iedereen dan? 't Is hier ineens druQ
Mjaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja of de stad in, /care. Nauwelijks aanmeldingen, dan maar niet
Soms wel ivm 't budgetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee, is vrij parkeren en vereistenee volgens mij niet vrij parkeren inderdaad.
Ik kon geen vakantiebaantje vinden. Dus ja, dan niet he.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Ja, dan is het wel begrijpelijk ja. Al had ik daar geen last van want ik ging daarna direct fulltime werken
Een nieuwe (nuttige) daginvulling zoeken valt ook nog niet meequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, is heul weinig werk. En geen wekker hoeven zetten voelt als vakantie genoeg.
Nou, ik ben daar een schooljaar lang 4 dagen in de week geweest. En nu is dat opeens helemaal klaar, en weg enzo. Dat is even omschakelen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik met het raam open, soms een turfje zetten als er weer een auto voorbij komt en natuurlijk het merk en de kleur noteren.
Goed dat je er weer bent danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik er weer ben(mehehehe)
Oh dat is wel vervelendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kon geen vakantiebaantje vinden. Dus ja, dan niet he.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaaa, zin in! Zo'n mooi concept, dat is dan al lang betaald en opeens heb je nog iets heel leuks op de planning.
Och, volgend jaar minor en afstuderen, komt wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een nieuwe (nuttige) daginvulling zoeken valt ook nog niet mee
Daar heb ik als autoloze niet bij stil gestaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik er weer ben(mehehehe)
[..]
MjaNext time
[..]
Soms wel ivm 't budget
Ik heb geen printer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]... moet er wel ff aandenken om het op tijd uit te printen, want mijn eigen printer is gesneuveld
Tofquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar ik heb er toch maar eentje gemaakt hè? Hart voor de zaak noemen ze dat. HART VOOR DE ZAAK ZEG IK JE
Ow morgen gaan ze waarschijnlijk weer klussen, echt kut is dat want dat maakt een takkeherrie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan lang de tuin in kijken voordat ik een auto voorbij zie komen
Ik bedoelde tijdens de vakantiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och, volgend jaar minor en afstuderen, komt wel goed denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |