quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:49 schreef milka82 het volgende:
Spees, ik kwam weer wat tegen voor je.....http://www.ubang.dk/websh(...)e-tropical-blue.html
dat past ze nooitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:49 schreef milka82 het volgende:
Spees, ik kwam weer wat tegen voor je.....http://www.ubang.dk/websh(...)e-tropical-blue.html
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:04 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd een oud studiegenootje is onlangs getrouwd en ze heeft serieus binnen een maand haar haar kortgeknipt
zolang je hem steunt, hij zijn verhaal bij je kwijt kan en jij het niet bagatelliseert, hoef je ook niet meer te doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:04 schreef megamandy het volgende:
Hmm krijg net te horen dat de pa van megatoby weer en chemokuur moet krijgen voor zijn prostaat. Vind het best lastig soms om daar mee om te gaan omdat ik zelf heel nuchter ben en ik nooit weet in hoeverre zoiets kwetsend zou kunnen overkomen omdat ik niet verder kom dan "Oh, ok"
Aan de andere kant is megatoby ook heel nuchter eronder maar hij kropt ook heel veel op dus dat vind ik dan lastig in te schatten.
Ja heb hem wel net verteld dat hij alles bij mij kwijt kan en ook aangegeven dat ik het lastig vind om bij hem in te schatten wanneer hij iets nodig heeft. Vorige keer toen het zo slecht ging ging hij dus van heel nuchter naar heel emotioneel ivm het opkroppen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je hem steunt, hij zijn verhaal bij je kwijt kan en jij het niet bagatelliseert, hoef je ook niet meer te doen
Jij hebt geil kort haar, het gaat over pittig kort haar danwel praktisch kort haar. Dat is heul iets anders!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
gaan jullie nou meteen weer haten op kort haar ja?
Fijn spul ja? Ik heb hem staan, maar nog niet gebruikt.quote:
Ik heb echt zacht haarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Fijn spul ja? Ik heb hem staan, maar nog niet gebruikt.
En sterf, krijg ik weer een Spaans mailtje van fb op dat ene emailadres, om te bevestigen dat ik het ben. IK BEN HET NIET!
Maar deze keer is er (nog) geen account gelukkig.
ja das altijd het verweer, dat het bij iedereen lelijk zou zijn behalve bij mijquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt geil kort haar, het gaat over pittig kort haar danwel praktisch kort haar. Dat is heul iets anders!
Kort haar gezeikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja das altijd het verweer, dat het bij iedereen lelijk zou zijn behalve bij mijik geloof er niks van
![]()
patatfriet koffietheequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kort haar gezeikik wil ook een bad
aidsstoornis
falen
Wij hebben als sc maar een paar kernwoorden nodig
Tettenquote:
Vooral tetten.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn moeder wil die foto in een lijstje
Je moederquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
IK GA NU KINDEREN MAKENquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:49 schreef milka82 het volgende:
IK KAN ZE NIET VINDEN EN NU MOET IK DE BIJLMERT IN JAquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had er verdorie eerst aandelen van moeten kopen
In het negerschap, naast het negerzaadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef Mss het volgende:
[..]
IK KAN ZE NIET VINDEN EN NU MOET IK DE BIJLMERT IN JA
Ik zag laatst wel rape seed, is dat hetzelfde als negerzaad?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In het negerschap, naast het negerzaad
Net als die honden saus die IJs in Amsterdam bij kruidvat zag staan,hoe heette dat ook alweer? Ook zoiets heerlijk foutsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel rape seed, is dat hetzelfde als negerzaad?
Centrum hebben ze het ook hoor, bij grotere kruidvat. Ik heb het in Rijswijk gehaald, daar wonen heul niet veel negers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:19 schreef Mss het volgende:
Maargoed, maandag maar even d'n bijlmert in. RIP aan de nabestaanden
Hondensaus?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Net als die honden saus die IJs in Amsterdam bij kruidvat zag staan,hoe heette dat ook alweer? Ook zoiets heerlijk fouts
Ja dat was saus met bacon smaak enzo, voor hondenquote:
Voor honden, door honden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat was saus met bacon smaak enzo, voor honden
1 ervan had echt een belachelijke naam, maar ben m vergeten
Brabantquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Slobbersaus hebben ze hier bij de AH
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
zou je hoepelrokken met een diameter van 6 meter kunnen vinden?
Kun je denk ik beter zelf makenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
zou je hoepelrokken met een diameter van 6 meter kunnen vinden?
Vergeet de vlinders niet. En de mini brandblusser.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga ook kerstlampjes op batterijen kopen jaaaaa
En discobol kerstballen
zigeunermokkel!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
Ik had een keer kerstballen en kerstverlichting in mijn haar gedaan. Gewoon omdat het kan!
wat een waardeloze revieuwquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://irispraat.blogspot(...)int-candy-apple.html
En dan zeggen dat hij zo, met 1 laagje, al dekt. Heul niet!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://irispraat.blogspot(...)int-candy-apple.html
En dan zeggen dat hij zo, met 1 laagje, al dekt. Heul niet!
quote:Ten eerste, ik kreeg een aantal opmerkingen dat ik afstand moet houden tot mijn nagelriemen als het om lakken gaat. Misschien een terechte opmerking, maar ik gebruik nepnagels. Als je die gebruikt moet je sowieso de nagel echt in de nagelriem duwen, anders blijven ze niet goed zitten. Verder houd ik niet van het gebruiken van veel remover op mijn nagelriemen én ik vind die afstand er vaak lelijk en onnatuurlijk uitzien. Op de foto's zitten er misschien nog wat kleine restanten, maar ik laat de restjes er liever afslijten. The natural way dus.
quote:De lak heeft trouwens een glossy finish, maar niet té. Ik heb helaas wel op sommige nagels lichte strepen gespot. Dat is met het aanbrengen van een extra laagje zo verholpen, maar toch. Ik verwacht van een dure nagellak meer dan van een budgetprulletje. Toch wegen de nadelen niet op tegen de voordelen, het is een prima kwaliteitslak die lang blijft zitten, en daar betaal ik graag wat meer voor.
Misschien dat het tijdstip meespeelde?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoerige!! Ik ben echt zo gigantisch hard aan het falen bij quizbattle. Snap echt niet waar dit opeens vandaan komt. Maar het frustreert me enorm.
quote:Ik heb zoals je kunt zien de kleur light gekozen. Ik was bang dat dit te donker zou zijn, maar geloof me, als je zes jaar geen zonlicht hebt gezien past deze kleur nog aardig bij je. Hij is namelijk écht heel erg licht. Ik denk dat medium voor mij een betere match was geweest, maar omdat 'ie zo transparant is maakt het minder uit.
quote:Daar zag mijn zus deze bijzondere kleur bij staan. Is het oranje? Is het geel, of soms roze? Volgens mij een beetje van alletwee! Het lijkt wel een holo-lakje! Die moest natuurlijk mee.
Het is onder de 10 jaar hoop ik?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:48 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ze is idd niet echt al te snugger (volgens mij).
Mijn nichtje gisteren ook weer... Ze had haar teennnagels ge-french-manacuurd (dat schrijf je vast niet zo).... En daarna met een roze striper eroverheen![]()
Ze wilde ook per se zo'n acrylnagelsetje met zon lamp enzo, maar ze had geen geld en dat mocht dus niet van mamma.
Ik nog uitleggen dat dat kei slecht was. Ja boeiend, ik krijg later toch zo'n nagels! Want dat was kei mooi.
En volgens haar moest ik maar naar de intertoys, want daar hadden ze ook veel leuk nagellakspul ( en ze dacht dat mn Essie nagellak van de hema kwam)
Das nog best moeilijk voor elkaar te krijgen jonguhquote:
12 lagen mascaraquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Das nog best moeilijk voor elkaar te krijgen jonguh
Ja maar bij mij wordt dat dan 1 grote spinnepoot ipv 14quote:
Je gaat toch niet met tassen lopen als je dat niet wilt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow en we gaan zometeen naar de dierentuin... En vrienden van ons geven het liefst zo min mogelijk geld uit, dus zelf broodjes en drinken meenemen....
En wie moet er de hele dag met die zware tas rond dragen??? ....juist, ik
Hoezo, het is toch hun teringzooi?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow en we gaan zometeen naar de dierentuin... En vrienden van ons geven het liefst zo min mogelijk geld uit, dus zelf broodjes en drinken meenemen....
En wie moet er de hele dag met die zware tas rond dragen??? ....juist, ik
Maar dat is ook mooiquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nope 14.... Ze vind panterprint en roze een mooie combi
Heb jij die combi al eens in een nailart verwerkt? Moet toch haast wel?quote:
Ja echt he? Ik hoop zo dat dit geen one hit wonder betreft, we kunnen wel wat nachtjes meer van dit gebruikenquote:
Jup! Zal ff zoeken. Was wel pastel elroze though.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb jij die combi al eens in een nailart verwerkt? Moet toch haast wel?
Ik wist wel dat je die gedaan hadquote:
"meh, ik wilde het toch wel hebben"..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
48 pagina's!!! Zet die printer uit dan en annuleer de taak
Godverdommequote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:02 schreef Mss het volgende:
https://www.facebook.com/HenksFashion
Deze pagina
Je mag die vast wel als suggestie aan Henk aanbieden hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom staat Ursula er niet tussen?
Ja, hilarisch hequote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:16 schreef Molo het volgende:
Die reactie van 'verslaafde Miranda' die eigenlijk Bianca heet![]()
![]()
quote:Shaniqua is een vrouw die wel van een feestje houdt.
'Ik heb echt onwijs veel zin in het Kwakoe festival in de Bijlmer. Hoe ik mijn stijl zou omschrijven? Ik hang een beetje tussen reggaeton en skater in.', aldus Shaniqua.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Holy crap die lees ik netquote:
Ik verdenk Molo hier wel achter te zittenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een vieze vent is het eik ookfoto's plaatsen zonder toestemming en er dan een verhaal bij verzinnen. Molo: ik zie weer werk voor jou
Ja dat is wel de doelgroepquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:41 schreef bleiblei het volgende:
Ik lig echt helemaal dubbel van die FB.
Ik begrijp wel waarom de lezeressen van Linda laaiend zijn.
Het is de schuld van de Rabobank Linda!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat heeft Linda er eigenlijk mee te maken?
Mits overnachten in een matigen kutcaravanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zullen we volgend jaar met de sc de nijmeegse vierdaagse lopen? :v
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Mits overnachten in een matigen kutcaravan
quote:Bedenk dat het volbrengen van de Vierdaagse voor een groot deel afhankelijk is van de verzorging bij het overnachtingadres. Slecht slapen, ergernis, niet goed eten enzovoort maken de Vierdaagse extra zwaar!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zullen we volgend jaar met de sc de nijmeegse vierdaagse lopen? :v
Als je 's nachts dorst krijgt hoef je alleen maar de muren te likken! HOE handig!quote:
Allemaal in een onesie!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als we elf mensen hebben kunnen we ons inschrijven als burgergroep en moeten we herkenbaar bij elkaar horend gekleed.
En goedkoop ook! Win-win jonge!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je 's nachts dorst krijgt hoef je alleen maar de muren te likken! HOE handig!
Naja, bij Margot staat wat korter wel beter dan lang haar. Dan krijgt ze echt van dat net niet haar met van die pluizige uitgezakte krullen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of dat het niet eerlijk is, want "lang haar staat nou eenmaal niet iedereen, dus ik heb geen keus"
Met sq's kapsel is ook niks mis. Ze heeft mooie krullen en het staat haar prima.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, bij Margot staat wat korter wel beter dan lang haar. Dan krijgt ze echt van dat net niet haar met van die pluizige uitgezakte krullen.
Maar ze moet dan weer geen kleurtjes erin gooien of hippe pieken e.d. nemen.
Om die reden vind ik dan weer dat ze geen pittig kort heeft.
En het linkje van Asos?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging het begrip onesie uitleggen aan Joop met de foto van bb.
Nope. Teveel werk.quote:
Skjoe heeft ook geen pittig kort, zij heeft geil kortquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, bij Skjoe staat wat korter wel beter dan lang haar. Dan krijgt ze echt van dat net niet haar met van die pluizige uitgezakte krullen.
Maar ze moet dan weer geen kleurtjes erin gooien of hippe pieken e.d. nemen.
Om die reden vind ik dan weer dat ze geen pittig kort heeft.
Het moet als je 40 bent, zover ik die site begrijpquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik oud bent, neem ik ook een pittig kort kapsel
mijn collega van 62 print ook alle e-mail, internetpagina's en handleidingen in drievoud uitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"meh, ik wilde het toch wel hebben"..
Don't get me started, je wilt niet weten hoeveel papier die er doorheen jaagt
Waarom zou je eigenlijk dingen uitprinten?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"meh, ik wilde het toch wel hebben"..
Don't get me started, je wilt niet weten hoeveel papier die er doorheen jaagt
Wij werken nog met papieren dossiers, dus alles moet worden uitgeprintquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk dingen uitprinten?![]()
Enige wat ik soms uitprint zijn formulieren die ik moet opsturen of de medicijnlijst van mijn opa die ik altijd up to date moet houden
Leest prettiger als je veel moet lezen en soms omdat juridisch vastgelegdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk dingen uitprinten?![]()
Enige wat ik soms uitprint zijn formulieren die ik moet opsturen of de medicijnlijst van mijn opa die ik altijd up to date moet houden
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij werken nog met papieren dossiers, dus alles moet worden uitgeprintpapier draait er per container doorheen, maarja.. Tegen de tijd dat wij geautomatiseerd zijn is het papier al op op de wereld.
Ook prive?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Leest prettiger als je veel moet lezen en soms omdat juridisch vastgelegd
Soms wel ja, voor mijn echtgenoot de printer woedend uit het spreekwoordelijke raam geflikkerd hadquote:
Hij heeft laatst een handleiding van 350 pagina's uitgeprint. Ook nadat ik vroeg of het niet handiger is om alleen de dingen die hij nodig heeft uit te printenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn collega van 62 print ook alle e-mail, internetpagina's en handleidingen in drievoud uit
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij heeft laatst een handleiding van 350 pagina's uitgeprint. Ook nadat ik vroeg of het niet handiger is om alleen de dingen die hij nodig heeft uit te printen![]()
Hij heeft ook een indrukwekkende collectie met multomappen om dit alles een plaats te geven
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Soms wel ja, voor mijn echtgenoot de printer woedend uit het spreekwoordelijke raam geflikkerd had
Ik had wel info over Lissabon geprint (op werk, oeeeeeee) om in het vliegtuig te lezen. Vind ik overzichtelijker dan van schermpje.
We hadden een hoerig ding wat steeds opnieuw geïnstalleerd moest worden, bij elke nieuwe printsessiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:50 schreef megamandy het volgende:
[..]Megatoby heeft ook een hekel aan printers en ze zijn niet mooi dus hij heeft zelf geen printer
Jouw ventquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred wilde z'n eigen printer ook houden. Want anders was het gedoe omdat hij z'n laptop op mijn printer moest aansluiten. Toen heb ik speciaal voor hem alles op de wifi aangesloten (mijn printer staat naast m'n computer, dus snoertje is voor mij net zo makkelijk als wifi). Nu is hij de inktpatronen die zijn printer nog heeft aan het opgebruiken.
Hij vond het best een goed idee om die extra printer gewoon permanent op de eettafel te laten staan![]()
(En dus ook om twee printers op nog geen 5 meter afstand van elkaar te houden)
Laat ons stellen dat cif zei dat ie geen schone sokken meer had en zijn la nu weer vol zitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zijn godverdomme veel sokken dan
Alle mannen falen, elk op hun eigen manierquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laat ons stellen dat cif zei dat ie geen schone sokken meer had en zijn la nu weer vol zit
Ik begrijp deze zin nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:15 schreef megamandy het volgende:
Haal je 10 spullen en dan in de stofschaar alleen al de helft van wat je moet betalen
Ja ik kreeg het ook niet fatsoenlijk getypt om een of andere redenquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
Volgens mij heb ik Samson weer velen moe gemaakt
[ afbeelding ]
Godsamme, de mijne was geloof ik 10 euro en dat vond ik al zo duurquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik kreeg het ook niet fatsoenlijk getypt om een of andere redenMaar ik moest dus een aantal spullen kopen voor de studie, stofschaar, tornmesje, naalden etc. Alles bij elkaar was 41,80 maar de schaar alleen zou al 22,50 kosten
Die vrouw vroeg ook of ik die van 22,50 wilde maar ik had er toch geen idee van wat ze eigenlijk bedoelde, later bleek het dus de prijs te zijn mhehe.
Ja ik zei dat tegen mijn ma die zei dat ze had verwacht dat het rond de 30 euro zou zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme, de mijne was geloof ik 10 euro en dat vond ik al zo duur
En met hoeveel jij het gaat gebruiken zal kwaliteit ook wel fijn zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik zei dat tegen mijn ma die zei dat ze had verwacht dat het rond de 30 euro zou zijn
Ik heb bij deze schaar wel een levenslange garantie om het bij te slijpen zoals bij Tweezerman
Ja heb hem ook echt in zo'n winkeltje gekocht waar je allemaal van die spullen kan krijgenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En met hoeveel jij het gaat gebruiken zal kwaliteit ook wel fijn zijn
NIETquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:28 schreef megamandy het volgende:
En ze hebben een prachtige websiteAlleen de url al
http://panhuis-mstr.nl/
Jaquote:
Die winkel daar kwam ik vaak jonge als ik weer iets aparts nodig had voor spellen. Van die grote dobbelstenen en allesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:28 schreef megamandy het volgende:
En ze hebben een prachtige websiteAlleen de url al
http://panhuis-mstr.nl/
Ze hadden ook een aansteker van 15cm ongeveer bij de kassa staanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Die winkel daar kwam ik vaak jonge als ik weer iets aparts nodig had voor spellen. Van die grote dobbelstenen en alles
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom wijn en mini paprika's gevuld met roomkaas
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier vanavond een fruitbiertje, stokbrood en aioli en wat gevulde pepertjes als ike r zin in heb om ze te vullen
Spuit 11quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:13 schreef Mirjam het volgende:
De bedenken van deze feestboek mag een lintje krijgen, godver zeghttps://www.facebook.com/HenksFashion
Mijn man heeft een eigen printer omdat hij geen zin heeft om om het bureau heen te lopen om een papiertje uit mijn printer te halenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred wilde z'n eigen printer ook houden. Want anders was het gedoe omdat hij z'n laptop op mijn printer moest aansluiten. Toen heb ik speciaal voor hem alles op de wifi aangesloten (mijn printer staat naast m'n computer, dus snoertje is voor mij net zo makkelijk als wifi). Nu is hij de inktpatronen die zijn printer nog heeft aan het opgebruiken.
Hij vond het best een goed idee om die extra printer gewoon permanent op de eettafel te laten staan![]()
(En dus ook om twee printers op nog geen 5 meter afstand van elkaar te houden)
Wij hebben al 3 jaar een printerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:31 schreef bleiblei het volgende:
Wij hebben geen printers. Who needs a printer anyway?
Wat?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hebben al 3 jaar een printer..........die nog steeds in de doos zit
En waar zijn ijs en spees als je ze nodig hebt
quote:
Heldinquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Runnerworld
Maar bij action heb je ze ook voor 2.50
Jij krijgt iig geld.quote:
voor die af en toe heb je toch printers @ work?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kan af en toe best een printer gebruiken. En dan heb ik hem dus niet.
Ik heb geen werk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
voor die af en toe heb je toch printers @ work?
Waar was je?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:27 schreef Molo het volgende:
Dat was me een mooi feestje
Jammer dat de politie het beëindigde
Dat klinkt gezelligquote:Op zondag 21 juli 2013 01:27 schreef Molo het volgende:
Dat was me een mooi feestje
Jammer dat de politie het beëindigde
Was bij vrienden in de tuin. Leuk feestje alleen beetje veel mensen en veel lawaai. En een aantal huizen verderop was er ook een feest, ook zeer gezellig.quote:
Jij mocht niet mee?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben aan het wachten totdat Sjon thuis komt van kroegen. Ben benieuwd in welke staat ie aankomt
Ik wou niet mee, hij was met z'n vrienden dusquote:
Elke mongool kan bij de Mac werken. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij krijgt iig geld.Kan me voorstellen dat je echt geen zin hebt, maar ik had best een vakantiebaantje willen hebben.
Succes!
Dat er ook mensen zijn die niet aan werk komen. Waarmee ik niet perse mezelf bedoel, maar het valt me op dat je nu vaak roept niet te willen, terwijl ik eerst regelmatig las dat je baalde dat je geen werk had. Moet je verder zelf weten, maar ik dacht ik wijs je ook even op the bright side.quote:Op zondag 21 juli 2013 04:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Elke mongool kan bij de Mac werken. Wat is je punt?
Warm he!! Ik kan op het moment ook niet uitslapen idd.quote:
??quote:Op zondag 21 juli 2013 11:33 schreef Mss het volgende:
Die fbpagina over Henk's Fashion wordt echt met de dag hilarischer
Hehehehe, ik ga weer even lezen zo. Zit de inhuldiging van Philip te kijken (de P van Philip!!!)quote:Op zondag 21 juli 2013 11:33 schreef Mss het volgende:
Die fbpagina over Henk's Fashion wordt echt met de dag hilarischer
Die facebookpagina waar al die pittige vrouwen belachelijk worden gemaakt en dat die vrouwen allemaal gaan dreigen met rechtszaken en gaan gillen dat die omschrijving helemaal niet klopt en allesquote:Op zondag 21 juli 2013 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
??
Ik zag vrijdag wel een meisje in de nieuwste Adidas trend.
Mijn ogen brandden in mijn hoofd en er kwam een beetje kots in mijn mond
Ja, lees even terug, dan kun je lachenquote:Op zondag 21 juli 2013 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
??
Ik zag vrijdag wel een meisje in de nieuwste Adidas trend.
Mijn ogen brandden in mijn hoofd en er kwam een beetje kots in mijn mond
Ja, en die dan ook die profielfoto belachelijk gaan maken van 'omg je ziet er zelf ook niet uit'quote:Op zondag 21 juli 2013 11:48 schreef Molo het volgende:
Vooral al die mensen die oprecht niet door hebben dat het een parodie betreft
https://m.facebook.com/#!/ferry.dejongh.56?__user=100004751432615quote:Op zondag 21 juli 2013 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik ben zelf wel Adidas fan maar dan van de gewone lijn![]()
Ik zit mobiel en kan het plaatje niet linken maar kijk even bij Ferry Gioval
Godverdomme.... Lekker all inclusive naar Bulgarije met Huub en de kidzzzzz zekerquote:Op zondag 21 juli 2013 11:51 schreef Mss het volgende:
En die ene die zegt dat ze straks op vakantie kan gaan van al haar claims![]()
![]()
Weeze is kleiner.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
Molo heb jij wel eens vanaf Weeze gevlogen? Ik hoorde gisteren dat het vergelijkbaar met Eindhoven is qua grootte?
Ik zwengel de lt ff aan.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:53 schreef Molo het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/#!/ferry.dejongh.56?__user=100004751432615
??
Nope, is niet hendig voor ons, we nemen altijd Rotterdam of Schiphol en als het niet anders kan Eindhoven.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
Molo heb jij wel eens vanaf Weeze gevlogen? Ik hoorde gisteren dat het vergelijkbaar met Eindhoven is qua grootte?
Vast wel, maar jij geeft altijd wel goede reviwus ende raadquote:Op zondag 21 juli 2013 11:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope, is niet hendig voor ons, we nemen altijd Rotterdam of Schiphol en als het niet anders kan Eindhoven.
Kan je niks vinden op wikipedia? Daar staat zulke info vaak best goed beschreven
Weeze is echt velen kleinerquote:Op zondag 21 juli 2013 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar jij geeft altijd wel goede reviwus ende raad
Ik zie het idd!quote:
Weeze is echt zo'n playmobiel vliegveld. Vliegt ook alleen ryanair geloof ik. Je bent er iig zo doorheen. Wanneer vliegen jullie?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zie het idd!
Velen stress valt van mij af nu
Anders moest ik drie onervaren luchthavengangers door een groot vliegveld loodsen. Dat creëerde wel wat stress in mijn hoofd
Hahaha, OK dan.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar jij geeft altijd wel goede reviwus ende raad
quote:Op zondag 21 juli 2013 12:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Weeze is echt zo'n playmobiel vliegveld. Vliegt ook alleen ryanair geloof ik. Je bent er iig zo doorheen. Wanneer vliegen jullie?
Ik mijd Schiphol ook als ik kan hoor. En wat dat betreft zijn Weeze en Eindhoven veel dichterbij.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha, OK dan.
Ik vind zelf hoe kleiner hoe beter, schiet lekker op en minder kans op verdwalen of dure koffiezaakjes
maar met kinderen is dat misschien een ander verhaal
Ja dat is waar. En ik hoorde dat er veel kans op dubbele boekingen is omdat er een negatief reisadvies voor Egypte geldt en vele mensen dan uitwijken naar de Canarische Eilanden. Fingers crossed dus (of anders een grotere hotelkamerquote:Op zondag 21 juli 2013 12:16 schreef Molo het volgende:
Verwacht niet teveel rust, want heel nederland heeft vakantie he![]()
En op fuerteventura als je terug gaat extra tijd nemen want die spanjaarden zijn niet zo vlot of efficiënt
I wishquote:Op zondag 21 juli 2013 12:21 schreef Molo het volgende:
Sorry baas, er gaat ivm overboekingen pas over twee weken weer een vliegtuig naar Nederland
quote:Op zondag 21 juli 2013 12:37 schreef Molo het volgende:
Ja ik ook wel... Maar onze faalvakantie zit er alweer een tijdje op
quote:
Wanneer gaan jullie?quote:
Is dat wel echt?quote:
Mijn ogen branden nog....ja het is echtquote:
Maar hoe weet je dat het echt is?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn ogen branden nog....ja het is echt
Maar het is als huispak bedoeld en het meisje dat ik zag was op de kermis. Dikke kans dat ze zelf een kermisklant was....ze had de neon roze versie aan met een veel te bruine spray tan
Half augustus pas!quote:Op zondag 21 juli 2013 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie?
Ik heb trouwens bij Hi een vakantiebundel afgesloten voor 18 MB internet per dag(en nog wat bel en sms maar dat boeit me toch niet, internet ftw jonguh!) maar ik vraag me af hoe het werkt in de praktijk.
Normaal zet ik als ik in het vliegtuig zit al gewoon mijn pakketgegevens uit (en roaming duh...)
Maar dat moet ik nu dus niet doen?
Morgen maar ff bellen naar Hi...oh Joy
Het was ook mijn eerste reactie hoor. Dit is nep, het straalt Turkije aan alle kanten uitquote:Op zondag 21 juli 2013 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat het echt is?
De stijl doet me namelijk denken aan het spul dat je in Turkije ziet.
In de Adidasstore staat niks wat lijkt op die stijl. En de prijs is ook niet helemaal logisch![]()
Als het nep is maakt het het nog velen genanter trouwens
quote:Debbie is een echte wereldburger. Samen met haar vriend Michael organiseert ze bikinireizen naar het Tahirplein in Egypte. 'Vroeger schonken de mannen nooit aandacht aan mij. Heel gek, maar sinds ik mijzelf een kort kapsel heb aangemeten, lijkt het plein een stuk drukker.'
quote:Jesse de Rooy: Er wordt de laatste tijd zelfs flink om d'r gevochten op dat Tahirplein heb ik het idee. Komt ze toevallig ook wel eens in Turkije?
Damn, daar moeten gewoon richtingaanwijzers opquote:Op zondag 21 juli 2013 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
Hoed, waar ga je met dat meiske naartoe
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |