quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:49 schreef milka82 het volgende:
Spees, ik kwam weer wat tegen voor je.....http://www.ubang.dk/websh(...)e-tropical-blue.html
dat past ze nooitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:49 schreef milka82 het volgende:
Spees, ik kwam weer wat tegen voor je.....http://www.ubang.dk/websh(...)e-tropical-blue.html
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:04 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd een oud studiegenootje is onlangs getrouwd en ze heeft serieus binnen een maand haar haar kortgeknipt
zolang je hem steunt, hij zijn verhaal bij je kwijt kan en jij het niet bagatelliseert, hoef je ook niet meer te doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:04 schreef megamandy het volgende:
Hmm krijg net te horen dat de pa van megatoby weer en chemokuur moet krijgen voor zijn prostaat. Vind het best lastig soms om daar mee om te gaan omdat ik zelf heel nuchter ben en ik nooit weet in hoeverre zoiets kwetsend zou kunnen overkomen omdat ik niet verder kom dan "Oh, ok"
Aan de andere kant is megatoby ook heel nuchter eronder maar hij kropt ook heel veel op dus dat vind ik dan lastig in te schatten.
Ja heb hem wel net verteld dat hij alles bij mij kwijt kan en ook aangegeven dat ik het lastig vind om bij hem in te schatten wanneer hij iets nodig heeft. Vorige keer toen het zo slecht ging ging hij dus van heel nuchter naar heel emotioneel ivm het opkroppen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je hem steunt, hij zijn verhaal bij je kwijt kan en jij het niet bagatelliseert, hoef je ook niet meer te doen
Jij hebt geil kort haar, het gaat over pittig kort haar danwel praktisch kort haar. Dat is heul iets anders!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
gaan jullie nou meteen weer haten op kort haar ja?
Fijn spul ja? Ik heb hem staan, maar nog niet gebruikt.quote:
Ik heb echt zacht haarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Fijn spul ja? Ik heb hem staan, maar nog niet gebruikt.
En sterf, krijg ik weer een Spaans mailtje van fb op dat ene emailadres, om te bevestigen dat ik het ben. IK BEN HET NIET!
Maar deze keer is er (nog) geen account gelukkig.
ja das altijd het verweer, dat het bij iedereen lelijk zou zijn behalve bij mijquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt geil kort haar, het gaat over pittig kort haar danwel praktisch kort haar. Dat is heul iets anders!
Kort haar gezeikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja das altijd het verweer, dat het bij iedereen lelijk zou zijn behalve bij mijik geloof er niks van
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |