Mooi, kan het zwembad opwarmenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:24 schreef -CRASH- het volgende:
Dinsdag wordt het waarschijnlijk een beetje warm
[ afbeelding ]
De waddeneilanden zijn afgezonken?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:24 schreef -CRASH- het volgende:
Dinsdag wordt het waarschijnlijk een beetje warm
[ afbeelding ]
Global warmingquote:
gesmolten door de hittequote:
Ja dat hebben we gemerkt afgelopen voorjaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:23 schreef SirolfTheWolf het volgende:
Bovendien is een veel grotere toename in temperatuur voorspeld voor deze eeuw.
Die twee nachten Eifel hadden koele nachten, die twee nachten Zuid-Limburg heerlijke warme, kleffe nachten. Nu in Utrecht toch vrij fris, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef tralalala het volgende:
Zeker ook geen koele avonden meer aankomende week?
Het weer van nu is echt super, overdag warm en 's nachts lekker koel.
Hoezo zoek je dan ook die koude temperaturen op?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 07:37 schreef Dven het volgende:
Nou, over twee weken van het warme Bulgarije op vakantie naar het koele Noord-Zweden. Zal wel een omslag zijn
Gelukkig met de trein dus ik kan onderweg acclimatiseren
Want samen met mijn geliefde ex-vriendin lekker reizen door het door ons geliefde Zwedenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoezo zoek je dan ook die koude temperaturen op?15 graden voelt daar best fris aan denk ik zo
Ah ok. Veel plezier in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Want samen met mijn geliefde ex-vriendin lekker reizen door het door ons geliefde Zweden
idd, ff huis af laten koelenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Lekker, zo'n koeler dagje als vandaag!
Idd... even een adempauze.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Lekker, zo'n koeler dagje als vandaag!
Geleidelijk klimaat... Dat is weer wat nieuws.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:31 schreef EricOscuro het volgende:
Welnee, ik heb al tientallen hittegolven meegemaakt... maar nooit is het daarna tot een noodscenario gekomen. En dan heb ik het over warme tot zeer hete zomers die maanden duurden.
Tuurlijk, na een of twee dagen met veel regen, blijft het vaak langer regenachtig of zelfs met onweer.
Maar Nederland is Spanje niet. De Noordzee warmt minder snel op, zelfs het land warmt minder snel op en heeft met veel lagere temperaturen vandoen als Spanje.
En juist door dit geleidelijk klimaat (zeker wanneer de wind van alle kanten kan waaien in een hete periode) zal in Nederland de weersomslag zelden tot rampen leiden.
Hooguit in enkele lokale gebieden kan het flink spoken... maar zeker niet in heel Nederland.
Voorspellingen over zo'n lange tijd zijn niet echt betrouwbaar. Als ik zo naar de pluim kijk zijn het alsnog temperaturen van 20-24 graden en nauwelijks neerslag. Ik weet niet wat jij verwacht, maar daar knijpt menig kampeerder in eigen land zich mee in zijn handjes.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:59 schreef LadyS het volgende:
Ik denk niet dat ik het antwoord wil weten, maar ik stel de vraag toch maar: Wij gaan 29 juli 10 dagen kamperen in Friesland. Voor zover ik wijs wordt uit pluimen wordt het niet echt fantastisch weer. Klopt dat?
![]()
Of wordt het alleen maar koeler, maar geen slecht weer?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:24 schreef -CRASH- het volgende:
Dinsdag wordt het waarschijnlijk een beetje warm(er)![]()
[ afbeelding ]
Ik was denk ik teveel gefocust door het dalende temperatuurlijntjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef alors het volgende:
[..]
Voorspellingen over zo'n lange tijd zijn niet echt betrouwbaar. Als ik zo naar de pluim kijk zijn het alsnog temperaturen van 20-24 graden en nauwelijks neerslag. Ik weet niet wat jij verwacht, maar daar knijpt menig kampeerder in eigen land zich mee in zijn handjes.
Is weer.nl net zo slecht als weeronline.nl?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef alors het volgende:
[..]
Voorspellingen over zo'n lange tijd zijn niet echt betrouwbaar. Als ik zo naar de pluim kijk zijn het alsnog temperaturen van 20-24 graden en nauwelijks neerslag. Ik weet niet wat jij verwacht, maar daar knijpt menig kampeerder in eigen land zich mee in zijn handjes.
De KANS op neerslag is wel aanwezigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Is weer.nl net zo slecht als weeronline.nl?
Want op weer.nl zeggen ze echt elke dag neerslag voor de week ná komende week. Huuuuu
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:07 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben twee dagen vrij volgende week: woe en zat
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit weer is echt ideaal om even je huis af te laten koelen. Heb alle ramen tegen elkaar opengezet met die wind
WTF? Woensdag al weer regen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:07 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Met kans op onweer (tenminste in Limburg)quote:
Ik merkte het vanmorgen toen ik even het raam opendeed. Gelijk alles in het huis opengezet om het te laten doorluchten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En terecht dat het vandaag grijs en koel weer is. Ik werk voor het eerst sinds lange tijd op zaterdag dus dan mag het! Morgen weer vrij en warm weer
Als ze voorspellen dat het woensdag gaat regenen kan gerust de paraplu thuisblijven, de stortregens komen dan donderdag of vrijdag pas.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:07 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wo/Do/Vr staat de teller bij KNMI op 0/5 mm regen.. Meestal eindigt dat met 0/1 als je dinsdag nog eens naar de voorspellingen kijktquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:07 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |