Dat moet ook wel anders kom ik er niet tussen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij blijft maar roepen dat wij blind zijn, en dan normale media en de overheid niet te vertrouwen zijn. Jij roept het ene, wij roepen het andere. Jij bent even erg als wij.
Dat kom je niet hoor, al schreeuw je al je posts ook nog hardop achter je scherm tot je schor bent.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat moet ook wel anders kom ik er niet tussen.
Het lukt je anders nog steeds niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat moet ook wel anders kom ik er niet tussen.
Dan nog wordt het veel bekeken en is er veel aandacht voor is ook mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat kom je niet hoor, al schreeuw je al je posts ook nog hardop achter je scherm tot je schor bent.
Oh, jij gelooft dat iedere vorm van aandacht goed is?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan nog wordt het veel bekeken en is er veel aandacht voor is ook mooi meegenomen.
Kan mij niet zoveel schelen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, jij gelooft dat iedere vorm van aandacht goed is?
In Thailand hebben ze weinig voedselhulp nodig. Thailand is sinds 1962 pokkenvrij na hun eigen uitgebreide vaccinatiecampagne. Ze zijn door gegaan met 100% vaccineren tot 1978 om zeker te zijn dat er echt NIEMAND meer een drager was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat er nou wel iets van medisch zorg is daar en omdat mensen daar waarschijnlijk wat voedsel hulp krijgen.
Nou, blijkbaar wel, aangezien je iedere keer weer over nieuwe media en zo begint.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik dring niet tot jullie door. Maar ik
[..]
Kan mij niet zoveel schelen eerlijk gezegd.
Misschien even zo proberen:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In Thailand hebben ze weinig voedselhulp nodig. Thailand is sinds 1962 pokkenvrij na hun eigen uitgebreide vaccinatiecampagne. Ze zijn door gegaan met 100% vaccineren tot 1978 om zeker te zijn dat er echt NIEMAND meer een drager was.
Thaise bron:
http://www.idthai.org/Publication/pdf/Vol5%20-%204/p.196-204.pdf
Oke dan kun je net zo goed niet in de discussie mengen want ik heb geen vertrouwen meer in de oude media.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik zal het hier ook nog maar 's zeggen: niets mis met kritisch nadenken, maar kritisch betekent wel welgeïnformeerd, en niet de 'oude media' weigeren te lezen en alleen maar dingen die JOUW verhaal bevestigen willen lezen. Wij worden ook opgescheept met al die BNW-meuk hier, en ja, dan lees je de bronnen die er worden aangedragen (deels vaak, omdat je al na 4 regels of 1 minuut als filmpje met een_!-gezicht zit..).
Kritisch:
Struisvogel:
Ja dat iets overtuigend over komt wil niet zeggen dat het werkt en dat het nuttig is. onthoudt die zin maar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:48 schreef SpecialK het volgende:
tribal...
Het grappige is dat er maar een paar dingen zijn die de mensheid heeft gedaan die echt cool zijn. We zijn de ruimte in gegaan en we hebben de pokken uitgeroeid. Die dingen gaan ontkennen ondanks het feit dat hier miljoenen mensen bij betrokken waren die vandaag de dag nog leven en die hun verhalen hebben opgeschreven... is best wel treurig.
Dat je wilt gaan bediscussieren of bepaalde hedendaagse vaccinatieprogramma's wel nuttig zijn of dat de risico's net iets zwaarder wegen dan wat het oplevert... OK. Prima.. kunnen we over bomen zonder dat ik al te veel moet giegelen.
Maar dat het basisconcept vaccineren werkt en dat we in het verleden hele fijne resultaten hebben behaald en het lijden van 100-den miljoenen mensen hebben voorkomen is wat mij betreft zo'n sterk vaststaand feit. Als je je alleen maar dat zou realiseren (dan hoef je nog niet eens op een ander vlak iets toe te geven) dan hebben we al een gigantische stap gezet bij jou en kunnen we verder met een veel interessantere discussie. Want hoe dit nu loopt is vrij belachelijk.
Het is geen schande om toe te geven dat je iets niet wist of dat iets een nieuwe manier van denken voor je is. Ik heb alleen maar het diepste respect voor mensen die ondanks hun overtuigingen nieuwe feiten kunnen gebruiken om hun wereldbeeld aan te passen.
En dus denk jij te bepalen dat je mensen van de 'discussie' kunt uitsluiten? Fascistje in wording, jij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
Oke dan kun je net zo goed niet in de discussie mengen want ik heb geen vertrouwen meer in de oude media.
Ik zeg alleen waar het opslaat. Nederland is al bijna een fascistisch staat dat het weet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus denk jij te bepalen dat je mensen van de 'discussie' kunt uitsluiten? Fascistje in wording, jij.
En jij past zo te lezen prima in die doemstaat van je.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:53 schreef tribalwars het volgende:
Ik zeg alleen waar het opslaat. Nederland is al bijna een fascistisch staat dat het weet.
Die je dus niet leest, en/of weigert te lezen, neem ik aan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke dan kun je net zo goed niet in de discussie mengen want ik heb geen vertrouwen meer in de oude media.
Volg jij je eigen adviezen wel eens op als je je laat indoctrineren door alternatieve websites? Want je lijkt je kritische faculteiten nogal selectief toe te passen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja dat iets overtuigend over komt wil niet zeggen dat het werkt en dat het nuttig is. onthoudt die zin maar.
Dat bepaal ik toch mooi zelfquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Volg jij je eigen adviezen wel eens op als je je laat indoctrineren door alternatieve websites? Want je lijkt je kritische faculteiten nogal selectief toe te passen.
quote:
kritisch is verstandig... Daarom heb ik op eigen kosten het (toen in 2004) nieuwe DaKTP vaccin gekocht ipv te laten vaccineren met het oude DKTP vaccin. En overweeg ik op dit moment mijn dochter niet te laten vaccineren met het HPV vaccin.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik zal het hier ook nog maar 's zeggen: niets mis met kritisch nadenken, maar kritisch betekent wel welgeïnformeerd, en niet de 'oude media' weigeren te lezen en alleen maar dingen die JOUW verhaal bevestigen willen lezen. Wij worden ook opgescheept met al die BNW-meuk hier, en ja, dan lees je de bronnen die er worden aangedragen (deels vaak, omdat je al na 4 regels of 1 minuut als filmpje met een_!-gezicht zit..).
Kritisch:
Struisvogel:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die je dus niet leest, en/of weigert te lezen, neem ik aan?
dit is wel een goede samenvatting van het topicquote:
Inderdaad en dat is een keus dan ben je niet gek. Want een mens mag vrij keuzes maken ik dus ook en dat doe ik ook mooi.quote:
Natuurlijk komt deze troll weerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is wel een goede samenvatting van het topic
ik troll nietquote:
Ik weiger alles te lezen van de oude media. Dat zeg ik niet over de nieuwe media luisteren is moeilijk he. Jullie weigeren alles van de nieuwe media te lezen. Daar schiet je niet zoveel mee op.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn. Dus wij kennen het hele verhaal niet omdat we jouw media niet (goed genoeg ) lezen, maar zelf weiger je ook maar een letter te lezen van iets waarvan je claimt alles te weten, enkel en alleen via jouw bronnen. Juist ja. Faler.
laten we hopen dat hij niet gevaccineerd is...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn. Dus wij kennen het hele verhaal niet omdat we jouw media niet (goed genoeg ) lezen, maar zelf weiger je ook maar een letter te lezen van iets waarvan je claimt alles te weten, enkel en alleen via jouw bronnen. Juist ja. Faler.
Maar waarom? Ben je bang dat je gehersenspoeld wordt? Is het niet het beste om de oude en de nieuwe media te bekijken, dan kun je toch een veel betere mening vormen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik weiger alles te lezen van de oude media.
Ja daar ben ik bang voor dat gebeurt snel en onbewust. Dan is mening toch meer naar de oude media toe. Kijk alleen het oude media gebeuren op fok.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom? Ben je bang dat je gehersenspoeld wordt? Is het niet het beste om de oude en de nieuwe media te bekijken, dan kun je toch een veel betere mening vormen?
en met nieuwe media loop je dat risico niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja daar ben ik bang voor dat gebeurt snel en onbewust. Dan is mening toch meer naar de oude media toe. Kijk alleen het oude media gebeuren op fok.
Ik denk dat dat allemaal wel mee zal vallen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja daar ben ik bang voor dat gebeurt snel en onbewust.
En ik zou graag willen weten waarom jij het zinloos vindtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik zou graag wel willen weten waarom je vaccineren zinvol vindt.
Hoef geen tv te kijken. Zou wel af en toe een nieuwssite kunnen checken. Om te zien wat jullie mogen zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allemaal wel mee zal vallen.
Tv kijken doe ik ook niet, maar het is misschien wel slim om af en toe ook eens artikelen die niet door complotdenkers geschreven zijn te lezen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hoef geen tv te kijken. Zou wel af en toe een nieuwssite kunnen checken. Om te zien wat jullie mogen zien.
ik zou deze niet vertrouwen tribal kijk zijn ui sowieso illuminati dezequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En ik zou graag willen weten waarom jij het zinloos vindt
Omdat het menselijk lichaam heel sterk is en de meeste ziektes wel aan kan. De meeste ziektes waar we tegen vaccineren zijn al zeldzaam dus is het niet echt nuttige om te vaccineren. Daarnaast gaan sommige mensen dood aan vaccinaties niet echt wat je noemt een veilig middel. En je krijgt veel bijwerkingen van vaccinaties.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En ik zou graag willen weten waarom jij het zinloos vindt
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat het menselijk lichaam heel sterk is en de meeste ziektes wel aan kan. De meeste ziektes waar we tegen vaccineren zijn al zeldzaam dus is het niet echt nuttige om te vaccineren. Daarnaast gaan sommige mensen dood aan vaccinaties niet echt wat je noemt een veilig middel. En je krijgt veel bijwerkingen van vaccinaties.
Hij heeft in principe wel een punt vind ik, voor dingen als polio en shit moeten kinderen natuurlijk gewoon ingeënt worden, maar voor iets als de Mexicaanse griep zou ik me ook niet zomaar laten inenten.quote:
dit is ook onzin natuurlijk, er kunnen wel degelijk nadelen aan vast zitten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:09 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Er zijn geen nadelen aan vaccinaties.
Dat is natuurlijk ook onzin maar de voordelen zijn vele malen groter dan de nadelenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:09 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Er zijn geen nadelen aan vaccinaties.
Zoals?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is ook onzin natuurlijk, er kunnen wel degelijk nadelen aan vast zitten.
bijwerkingen bij niet goed geteste vaccinaties bijvoorbeeld.quote:
Ja maar we hebben het hier vooral over de standaard vaccinaties die al jaren worden gebruiktquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
bijwerkingen bij niet goed geteste vaccinaties bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |