Is geen onzin. De waarheid die jullie geloven is onzin. Maar jullie zien het niet omdat je totaal gebrainwasted zijn. Je hebt geen idee hoe makkelijk het is een mening over te brengen aan de mensen . Je zet de tv aan kijkt tv en de mening is al bijna naar hersenen van de kijker gezogen.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:13 schreef mapima het volgende:
Kijk tribalwars van mij mag je best een mening hebben maar kom nou nier mer allemaal onzin van complotsites daar heedt niemand wat aan en je maakt er alleen menaen bang mee
dat zeg je nu wel, maar met bv softenon kwamen de mensen er ook pas achter dat er iets mis mee was toen ze kinderen kregen, niet op het moment van slikken...quote:Op zondag 21 juli 2013 11:12 schreef mapima het volgende:
[..]
ja jij hebr ook echt jarenlang onderzoek gedaan naar vaccins en weet er alles van. Kijk ik had in 2009 ook die bmhk vaccins niet gehaald omdat die wel erg snel zijn in gevoerd en er enkel is bewezen dat een infectie voorkomen wordt en niet de kanker zelf maar het lijkt me vier jaar later erg onwaarschijnlijk dat er alsnof doden vallen ofzodat is na zo een lange tijd onzin die stoffen in de vaccins zijn her lichaam wel weer uit
die bmhk vaccins werden wel erg kritisch bekeken. Vooral omdat er nier is bewezen dat her echt kanker voorkomt enkel eem infectie. Uiteindelijk denk ik dat her beste is als de ggd meisjes een uitnodiginf stuurt voor een afspraak ipv massale bijeenkpmsten vopr die prikken. Hpv rype iets roei je toch niet uit Olang mannen nier gevaccineerd worden.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarslaatdie conclusie nou weer op? Als je wil dat mensen anders gaan denken, moeten ze wel een ander geluid horen.
Maar jij denkt dus dat er gif in vaccinaties zit? Genoeg mensen die denken dat kinderen autisme (kunnen) krijgen van vaccinaties...
Er wordt al een hele tijd gevaccineerd tegen dezelfde ziektes, ik heb niets gehoord over hele generaties die ergens last van/meer kans op hebben zoals bij bv softenon, dus ik vertrouw er in zoverre op dat ik niet verwacht dat mijn kinderen er 'ziek' van worden. Nieuwe vaccinaties, net als nieuwe medicijnen, zouden wmb wat kritischer bekeken mogen worden door ouders.
laat maar zien dat jouw bronnen de waarheid zijn en er onzerzoek is gedaN door mensen met verstand en een opleiding.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is geen onzin. De waarheid die jullie geloven is onzin. Maar jullie zien het niet omdat je totaal gebrainwasted zijn. Je hebt geen idee hoe makkelijk het is een mening over te brengen aan de mensen . Je zet de tv aan kijkt tv en de mening is al bijna naar hersenen van de kijker gezogen.
De tv is het grootste wapen van deze eeuw het zorgt ervoor dat mensen dom blijven en dat ze weg blijven van de waarheid. We leven in een tijd die steeds donkerder wordt. Het schip is al bijna onder. Over 5 minuten zinkt het schip en dan zijn we te laat. Zo ver is het letterlijk al.
De meeste mensen komen pas achter de waarheid als het al te laat is. Dat is altijd zo geweest en dat is nu ook.
Nou wat wil je zien. Filmpjes bronnen. Of ouders van kinderen waarvan hun kind is overleden door vaccinaties.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:20 schreef mapima het volgende:
[..]
laat maar zien dat jouw bronnen de waarheid zijn en er onzerzoek is gedaN door mensen met verstand en een opleiding.
softenon is een medicijn en vlgns mij nog hormonaal ook. Vaccins bevattenbsteeds dezdlfde stoffen maar wel elke keer eem amder virus erin. Anders zou er ook niet elk jaar een nieuwe griepprik komen.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zeg je nu wel, maar met bv softenon kwamen de mensen er ook pas achter dat er iets mis mee was toen ze kinderen kregen, niet op het moment van slikken...
ja ik kan ook toneel spelen. En is er wetenschappelijk bewezen dat die kinderen dpor vaccins zijn overleden?quote:Op zondag 21 juli 2013 11:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nou wat wil je zien. Filmpjes bronnen. Of ouders van kinderen waarvan hun kind is overleden door vaccinaties.
het voorkomt kanker ook helemaal niet, maar een ziekte die een verhoogd risico geeft op kanker.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:19 schreef mapima het volgende:
[..]
die bmhk vaccins werden wel erg kritisch bekeken. Vooral omdat er nier is bewezen dat her echt kanker voorkomt enkel eem infectie. Uiteindelijk denk ik dat her beste is als de ggd meisjes een uitnodiginf stuurt voor een afspraak ipv massale bijeenkpmsten vopr die prikken. Hpv rype iets roei je toch niet uit Olang mannen nier gevaccineerd worden.
Zijn zelfs bewijzen van. Heb er gisteren vier bronnen van in dit topic geplaatst zoek maar terug.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:22 schreef mapima het volgende:
[..]
ja ik kan ook toneel spelen. En is er wetenschappelijk bewezen dat die kinderen dpor vaccins zijn overleden?
Bovemdien wordr 95% in nl gevaccineeed en ik heb nog nooit zoiets gehoord. Allemaal sppokverhalen uit amerika dus.
ja de hpv infecties. Maar het kan ook best zijn dat die hpv virussen zich erg makkelijk veranderen en het dus alsnof geen zin heeft. Of de vavvins moeten meer virussen bestrijden. Her is jammee dat het zo snel is ingevoerd hoewel de kans geoot is dat het wel zou werken. Want nu worden meisjes over heel de wereld als een soort proefkonijnen gebruikt.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het voorkomt kanker ook helemaal niet, maar een ziekte die een verhoogd risico geeft op kanker.
ja bewezen door wie? Martin vrijland? -.-quote:Op zondag 21 juli 2013 11:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zijn zelfs bewijzen van. Heb er gisteren vier bronnen van in dit topic geplaatst zoek maar terug.
Ja dit vindt jij onzin omdat hij een totaal andere mening heeft dan de rest van Nederland. Een andere mening is niet altijd fout. De waarheid komt soms uit een vreemde hoek.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:28 schreef mapima het volgende:
[..]
ja bewezen door wie? Martin vrijland? -.-
goh mensen met een opleiding hebben pnderzoek gedaan welke opleiding en beroep heeft hijquote:Op zondag 21 juli 2013 11:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja dit vindt jij onzin omdat hij een totaal andere mening heeft dan de rest van Nederland. Een andere mening is niet altijd fout. De waarheid komt soms uit een vreemde hoek.
ik denk dat hij met sintmichaelsfeest onzin verkoopt op straat en het opgehaalde geld aan de juf geefr zodat ze op kunstreis kunnen naar denemarkenquote:
Klopt,quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een arts uit italy boekt daar succes mee.
*zucht*quote:Op zondag 21 juli 2013 10:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Vitamine C kan niet zoveel kwaad om er mensen mee te genezen. die site heet natriumcarbonaat dat wil niet zeggen dat ze er mee behandelen.
http://www.tegenkanker.nl(...)rbonaattherapie.htmlquote:Voor het moment kunnen wij niet meer adviseren dan een reguliere therapie voor zover mogelijk, een goede voedingstherapie - aangevuld met hoog gedoseerd vitamines, mineralen, en kruidenpreparaten, hyperthermieHyperthermie: (plaatselijk) verhoogde temperatuur, therapie wordt gebruikt om kankercellen gevoeliger te maken voor sommige vormen van bestraling of chemotherapie , iscador-injecties etc
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Heb 4 artikelen die er over gaan van de vele artikelen die hier over gaan.
Er zou zo wie zo niemand dood mogen gaan aan een geneesmiddel.
Methode van Simoncini is aantoonbaar niet goed getest. Tevens alleen in Nederland al twee doden. Wereldwijd negen doden. Volgens jouw eigen redenering is het een schande dat deze methode in de praktijk gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar de heftig ziektes zijn meestal te voorkomen door een gezonde levensstijl. Zeg ook niet dat we alle geneesmiddelen moet verbannen maar veel geneesmiddelen worden wel heel snel gegeven terwijl ze niet goed getest . En aan welke ziektes denk je bij heftig ziektes.
mams riep, hij moet z'n kamer opruimenquote:Op zondag 21 juli 2013 12:49 schreef Copycat het volgende:
Tribalwars kan even (?) niet meer antwoorden.
En ze heeft meteen een streep door zijn naam laten zetten. Toch verstandig van mommy dearest.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
mams riep, hij moet z'n kamer opruimen
Ach, de ene is een schaap. In dat geval ben jij een aap. Enige wat jij doet is na-apen. Info van complot sites lezen, als waarheid aannemen. Oh geen MSM kijken? Nou, dan doe ik dat ook niet meer! En info verspreiden en zelf geen flauw benul hebben waar het inhoudelijk over gaat.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee heb je wel hersenen om kritisch na te denken. Het is heel makkelijk om de opinie te manipuleren en zeker in Nederland. Aan het massaal schaap gedraag. Heeft niet echt veel zin om hier moeite te doen.
Leuk lied
Dit is het beste tegenargument ever!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zie je mag onbewust geen andere mening hebben dan de MSM. Jij doet het het ook al in je post mensen die een andere mening hebben dan de MSM zijn gekkies of complotdenkers.
Het is heel makkelijk om mensen te manipuleren als er maar een stroom nieuws is. In de tweede wereld oorlog gebeurde het ook en het werkte. Dat noemen ze propaganda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |