ik zou graag wel willen weten waarom je vaccineren zinvol vindt.quote:
je lul groeit dan met 1 cmquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik zou graag wel willen weten waarom je vaccineren zinvol vindt.
Ik vind vaccineren totaal zinvol, omdat het dient ter 'training' van het afweersysteem tegen bepaalde infectieziektes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik zou graag wel willen weten waarom je vaccineren zinvol vindt.
Ik vind het totaal zinloos om tegen een ziekte te vaccineren waar maar 0,01 % tot 0,5 % van de bevolking aan dood gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:45 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat mag jij vinden, alleen jammer dat je er geen goede argumenten voor geeft.
Argument voor vaccineren; door vaccinaties zijn de pokken maar mooi de wereld uit geholpen; http://nl.wikipedia.org/wiki/Pokken
Met polio is men wereldwijd ook goed op weg de ziekte uit te roeien via vaccinatieprogramma's.
Dus zeg het maar TS, wat zijn daar je bezwaren tegen ? Haat je mensen en heb je liever dat ze doodgaan of verlamd raken ?
Ze komen juist bijna niet meer voor omdat men massaal vaccineert.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik vind het totaal zinloos om tegen een ziekte te vaccineren waar maar 0,01 % tot 0,5 % van de bevolking aan dood gaat.
ten tweede de meeste ziektes waar we tegen vaccineren komen niet veel meer voor. Dus hoe weet je dan of een vaccinatie werkt.
ten derde er overlijden zelfs mensen aan vaccinaties niet bepaald een reden om te vaccineren want aan een geneesmiddelen hoor geen mensen dood te gaan.
ten vierde het feite dat niemand je kan vertellen wat er in een vaccinaties zit is niet echt een reden om te vaccineren. Er kan zomaar vergif in zitten wat ik niet gek vindt.
laat het bewijs maar zien dan als dat er is ben wel benieuwd. Vast zo'n grafiek makkelijk te maken .quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze komen juist bijna niet meer voor omdat men massaal vaccineert.Hou maar eens op met een paar generaties niet te vaccineren en zie hoe de ziektes massaal weer terugkomen.
Wat is er moeilijk aan logisch nadenken. Besmettelijke ziektes komen nu minder voor omdat heel veel mensen er antistoffen tegen hebben door de vaccinatie. Haal die vaccinatie weg en een besmettelijke ziekte kan zich weer massaal verspreiden omdat mensen geen afweerstoffen hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
laat het bewijs maar zien dan als dat er is ben wel benieuwd. Vast zo'n grafiek makkelijk te maken .
Ja dat zeggen ze op school en op het nieuws. maar dat zegt niet dat je zelf mag nadenken over bepaalde dingen. We leven tenslotte nog in een vrij land.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan logisch nadenken. Besmettelijke ziektes komen nu minder voor omdat heel veel mensen er antistoffen tegen hebben door de vaccinatie. Haal die vaccinatie weg en een besmettelijke ziekte kan zich weer massaal verspreiden omdat mensen geen afweerstoffen hebben.
Maar als je tot een andere conclusie komt, gaat dat nadenken je niet zo goed af, denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze op school en op het nieuws. maar dat zegt niet dat je zelf mag nadenken over bepaalde dingen. We leven tenslotte nog in een vrij land.
Mag je volgens jouw geen andere mening hebben dan de media en de school. Kom op wij zijn mensen wij kunnen zelf ook wel nadenken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar als je tot een andere conclusie komt, gaat dat nadenken je niet zo goed af, denk ik.
Tuurlijk mag je wel een andere mening hebben. Maar mogen anderen dan ook een andere mening dan jij hebben?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mag je volgens jouw geen andere mening hebben dan de media en de school. Kom op wij zijn mensen wij kunnen zelf ook wel nadenken.
Jawel hoor, waar je vandaan haalt dat het niet mag, is me een raadsel. En wellicht is dat ook een gevolg van dat nadenken van je.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mag je volgens jouw geen andere mening hebben dan de media en de school. Kom op wij zijn mensen wij kunnen zelf ook wel nadenken.
quote:
Wel maar daar krijg je allemaal trol reactie hier is het iets serieuzer.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef tribalwars het volgende:
ten tweede de meeste ziektes waar we tegen vaccineren komen niet veel meer voor. Dus hoe weet je dan of een vaccinatie werkt.
Zie je mag onbewust geen andere mening hebben dan de MSM. Jij doet het het ook al in je post mensen die een andere mening hebben dan de MSM zijn gekkies of complotdenkers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jawel hoor, waar je vandaan haalt dat het niet mag, is me een raadsel. En wellicht is dat ook een gevolg van dat nadenken van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |