Dat een arts er succes mee boekt betekent natuurlijk niet dat het meteen wereldwijd gebruikt wordt eh. Maar het lijkt mij ook vrij sterk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:32 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Daarom wordt natuurlijk nu nog steeds chemo gebruikt
http://www.natriumbicarbonaat.blogspot.nl/quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat een arts er succes mee boekt betekent natuurlijk niet dat het meteen wereldwijd gebruikt wordt eh. Maar het lijkt mij ook vrij sterk.
En vooral zoiets simpels als vitamine cquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat een arts er succes mee boekt betekent natuurlijk niet dat het meteen wereldwijd gebruikt wordt eh. Maar het lijkt mij ook vrij sterk.
Sorry maat, maar die site kan ik echt op geen enkele manier serieus nemen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
http://www.natriumbicarbonaat.blogspot.nl/
Soms kan de oplossing iets heel simpels zijn, maar ik denk niet dat dat hierbij het geval is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:34 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
En vooral zoiets simpels als vitamine c
Oke daar heb je wel een punt ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, als hij daar NU pas succes meezou boeken, dan is het toch niet zo raar dat er nu nog andere methodes gebruikt worden
kijk wat ervan waar is weet ik niet. Maar hoe kan het dat in nl er geen enkele dode of gehandicapte bekend is? Volgens mij is het gewoon een spookverhaal als je een virus vervangt in een vaccin en verder niks is die hetzelfde als elk ander vaccin alleen dan tegen een andere ziekte lijkt mij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
http://www.wijwordenwakke(...)&s=M22&ss=P1876&l=NL
Het enige wat een virus is, is een drager van dna. Een virus heeft een gastheer/gastcel nodig om zich te verdubbelen. Dus als je het dna vervangt of weghaalt dan kan een virus gewoon niks doen.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:01 schreef mapima het volgende:
[..]
kijk wat ervan waar is weet ik niet. Maar hoe kan het dat in nl er geen enkele dode of gehandicapte bekend is? Volgens mij is het gewoon een spookverhaal als je een virus vervangt in een vaccin en verder niks is die hetzelfde als elk ander vaccin alleen dan tegen een andere ziekte lijkt mij.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een arts uit italy boekt daar succes mee.
Vitamine C is wel even iets anders dan natriumbicarbonaatquote:
Bron: http://www.kwakzalverij.nl/751/quote:Naschrift 2 april 2010
De nabestaanden van Sylvia Trachsler (die op 8 oktober 2007 overleed) willen het er niet bij laten zitten, en zij willen een artikel-12-procedure aanspannen. Dit werd vermeld in de uitzending van Netwerk op 31 maart.
Bron: http://www.kwakzalverij.nl/707/Simoncini_bij_Netwerkquote:De in de uitzending voorkomende Marjolein Bouwman was geopereerd in december 2007 (zie artikel Nieuwe Revu), dus 'verbetering' door welke methode dan ook op zo korte termijn is helemaal niet vast te stellen. Ze bleek begin september 2008 toch weer kanker te hebben. Marjjolein verklaart in de uitzending dat ze Simoncini's betrouwbasar heid kon zien in zijn ogen. Op een vraag in september hoe het met haar ging mailde ze (zie het weblog van Cryptocheilus):
ik ben voorgelogen door die arts (Simoncini red.) en ben er nu erg slecht aan toe,ik zit nu aan de chemo,maar heb minder dan 40% kans dat ik het einde van het jaar nog haal.
ik ben op dit moment veel te slap om er wat tegen te doen,maar als jij die taak op je wilt nemen,dan mag je dat zeker doen.mensen moeten de waarheid weten en als ik weer wat aangesterkt ben,ga ik ook zeker naar de pers,want dit moet stoppen.ik had zoveel hoop dat ik oud zou worden en mijn zoontje op zou zien groeien,maar dat valt ineens weg en ik ben nu zo bang dat ik dit jaar niet meer haal en dat mijn zoontje verder moet zonder zijn moeder en dat alleen omdat een ******* van een italiaan graag makkelijk geld wilt verdienen.
Ze overleed op 2 november 2008.
Volgens jouw eigen redenatie is de behandelmethode van die Italiaan geen optie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Heb 4 artikelen die er over gaan van de vele artikelen die hier over gaan.
Er zou zo wie zo niemand dood mogen gaan aan een geneesmiddel.
En een niet geteste behandelmethode (met inmiddels al twee doden in Nederland) direct in de praktijk uitvoeren zoals Simoncini doet (of heeft gedaan, ik weet niet of hij nog actief is) vind jij wel goed?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar de heftig ziektes zijn meestal te voorkomen door een gezonde levensstijl. Zeg ook niet dat we alle geneesmiddelen moet verbannen maar veel geneesmiddelen worden wel heel snel gegeven terwijl ze niet goed getest . En aan welke ziektes denk je bij heftig ziektes.
http://www.tegenkanker.nl(...)rbonaattherapie.htmlquote:De 18 gepresenteerde casussen van professor Simoncini zijn voor ons oncontroleerbaar. Wij moeten patiënten derhalve afraden om spoorslags met hun kanker naar Rome af te reizen of zich in Nederland met deze therapie te laten behandelen.
Vitamine C kan niet zoveel kwaad om er mensen mee te genezen. die site heet natriumcarbonaat dat wil niet zeggen dat ze er mee behandelen.quote:Op zondag 21 juli 2013 03:32 schreef Dlocks het volgende:
[..]
[..]
Vitamine C is wel even iets anders dan natriumbicarbonaat
Die Italiaanse oplichter was alweer jaren geleden een hype. Is vrij veel informatie te vinden. Bijvoorbeeld:
http://www.kwakzalverij.nl/705/Simoncini_revisited
Er zijn overigens al minimaal twee Nederlandse vrouwen overleden aan/door deze behandelmethode:
[..]
Bron: http://www.kwakzalverij.nl/751/
En de tweede dode:
[..]
Bron: http://www.kwakzalverij.nl/707/Simoncini_bij_Netwerk
[..]
Volgens jouw eigen redenatie is de behandelmethode van die Italiaan geen optie.
[..]
En een niet geteste behandelmethode (met inmiddels al twee doden in Nederland) direct in de praktijk uitvoeren zoals Simoncini doet (of heeft gedaan, ik weet niet of hij nog actief is) vind jij wel goed?
[..]
http://www.tegenkanker.nl(...)rbonaattherapie.html
http://www.nu.nl/binnenla(...)isschien-tekort.htmlquote:Volgens Coutinho was de voorlichting over het mazelenvaccin er wel, maar zijn mensen tegenwoordig meer zelf aan het zoeken naar informatie. "Dat heeft natuurlijk te maken met internet. Voor ons is het alleen lastig dat meningen vermengen met echte feiten."
"We proberen nu te laten zien wat de echte feiten zijn, wat meningen zijn en wat echt helemaal niet klopt. Zijn we daar te laat mee? Ja, misschien wel."
Ze stempelen hun feiten meteen als waarheid. Ze willen niet dat mensen verder zoeken dan hun neus lang is. Dat zeggen ze hier met andere worden.quote:
Uhm. Nee. Jij geeft hier wel precies blijk van hetgeen waar het in dat vraaggesprek om draait. Halve informatie tot je nemen en dat tot eigen waarheid bestempelen.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:32 schreef tribalwars het volgende:
Ze stempelen hun feiten meteen als waarheid. Ze willen niet dat mensen verder zoeken dan hun neus lang is. Dat zeggen ze hier met andere worden.
quote:Er wordt regelmatig gezegd dat er stoffen als kwik en aluminium in de vaccinaties zitten. Is dat zo?
"Nee dat is helemaal niet zo. Dat zit er helemaal niet in. Dat is ook de reden dat wij alle gegevens nu op internet hebben gezet, zodat iedereen precies kan lezen wat er in zit."
welke gegevens iedereen kan een paar grafieken maken. Dat wil niet zeggen dat de ingredieten van vaccinatie's veilig zijn.
"Die gegevens zijn natuurlijk allemaal beschikbaar, maar over het algemeen is het niet zo toegankelijk. Vandaar dat we nu een overzichtelijk verhaal hebben gemaakt, zodat iedereen kan zien wat er aan de hand is.
Dus een overzichtelijk verhaal is meteen de waarheid. Hoe noem de waarheid opdringen aan mensen ook al weer. Dat heet propaganda en dat voeren ze hier uit."
Nee heb je wel hersenen om kritisch na te denken. Het is heel makkelijk om de opinie te manipuleren en zeker in Nederland. Aan het massaal schaap gedraag. Heeft niet echt veel zin om hier moeite te doen.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:05 schreef mapima het volgende:
Volgens mij is ts een gristemgekkie. Mensen die jarenlang gestudeerd hebben weten heus wel hpe een vacvin werkt en hij newmr leken als bron
dus je vindt dat anderen moeten zeggen waarom ze het zinvol vinden, maar zelf leg je niet uit waarom je het niet zinvol vindt...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik zou graag wel willen weten waarom je vaccineren zinvol vindt.
Iedereen heeft dezelfde mening dus daar heb je niet zoveel aan. Wou alleen weten hoeveel mensen er in die vaccinatie propaganda geloven. Nou veel dus valt vieze tegenquote:Op zondag 21 juli 2013 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus je vindt dat anderen moeten zeggen waarom ze het zinvol vinden, maar zelf leg je niet uit waarom je het niet zinvol vindt...
Logisch![]()
O, je kán het natuurlijk later uitgelegd hebben, maar dat had je in je OP moeten doen
ja jij hebr ook echt jarenlang onderzoek gedaan naar vaccins en weet er alles van. Kijk ik had in 2009 ook die bmhk vaccins niet gehaald omdat die wel erg snel zijn in gevoerd en er enkel is bewezen dat een infectie voorkomen wordt en niet de kanker zelf maar het lijkt me vier jaar later erg onwaarschijnlijk dat er alsnof doden vallen ofzoquote:Op zondag 21 juli 2013 11:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee heb je wel hersenen om kritisch na te denken. Het is heel makkelijk om de opinie te manipuleren en zeker in Nederland. Aan het massaal schaap gedraag.
Leuk lied
Maar het is totaal zinloos om zo'n media cirrus te maken voor 500 kinderen die aan de mazelen leiden. Waarvan er waarschijnlijk nog niet eens een overlijdt. In wat voor land leven we zien we niet in dat dat totaal zinloos is. Je gaat je vaccineren tegen een ziekte waarvan nog niet eens 0,2 % van de mensen aan overlijdt. Dat zijn hoogstens 1000 mensen per jaar. Waar maken we ons druk om. Je hebt geen idee hoeveel winst hier mee gemaakt wordt.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:12 schreef mapima het volgende:
[..]
ja jij hebr ook echt jarenlang onderzoek gedaan naar vaccins en weet er alles van. Kijk ik had in 2009 ook die bmhk vaccins niet gehaald omdat die wel erg snel zijn in gevoerd en er enkel is bewezen dat een infectie voorkomen wordt en niet de kanker zelf maar het lijkt me vier jaar later erg onwaarschijnlijk dat er alsnof doden vallen ofzodat is na zo een lange tijd onzin die stoffen in de vaccins zijn her lichaam wel weer uit
Bovendien denk ik dat dingen als roken weinig bewegen etc een groter evaar zijn vor onze gezondheid dan zo een prikkie. Laten we daar eerst wat aan doen.
dat zo weinig mensen die ziekte hebben komt misschien wel door de vaccinaties?quote:Op zondag 21 juli 2013 11:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar het is totaal zinloos om zo'n media cirrus te maken voor 500 kinderen die aan de mazelen leiden. Waarvan er waarschijnlijk nog niet eens een overlijdt. In wat voor land leven we zien we niet in dat dat totaal zinloos is. Je gaat je vaccineren tegen een ziekte waarvan nog niet eens 0,2 % van de mensen aan overlijdt. Dat zijn hoogstens 1000 mensen per jaar. Waar maken we ons druk om. Je hebt geen idee hoeveel winst hier mee gemaakt wordt.
waarslaatdie conclusie nou weer op? Als je wil dat mensen anders gaan denken, moeten ze wel een ander geluid horen.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Iedereen heeft dezelfde mening dus daar heb je niet zoveel aan. Wou alleen weten hoeveel mensen er in die vaccinatie propaganda geloven. Nou veel dus valt vieze tegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |