abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2013 @ 00:08:49 #61
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_129239399
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Whaat is Kids van dezelfde schrijver? Dat was wel een geweldig film.
Daar heeft ie idd aan meegeschreven ja :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 00:35:40 #62
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_129240231

Cloverfield
Wat een toffe film. Eerst krijg je een hele rustige opbouw waarbij je een beetje de personages leert kennen, Maar na pakweg twintig minuutjes gaat de film los, Vanaf dat moment is het een als een lange spannende achtbaan rit . Helaas had ik me al een klein beetje ingelezen op Wikipedia waar de film over gaat. Maar ik zou willen dat ik het niet gedaan had. Daarom ook geen plot details in mijn review ga deze film gewoon zien en laat het lekker over je heen komen. Goed plot geweldige spannings-opbouw in het genre handycam film. Waar Paranormal activity faalt slaagt deze film dubbel en dwars.

een dikke 8,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_129240551
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

Spring breakers
Hell yes! Perfect voor mijn kleuren/neon/beelden-fetish O+ En ik vond het ook ene extreem sexy film (val niet eens op vrouwen, kun je nagaan :') ) en meer dan een gemiddelde geweld tieten en schieten film. Het had bijna iets kunstzinnig geils zo :9
De enige persoon die deze film leuk vind is een homo :')

no offence
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_129240914
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 00:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

no homo
pi_129241566
quote:

[..]

no offence
Alsof hij de enige is.
pi_129241621
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof hij de enige is.
Dat ja. Ik vond hem ook best prima. Wel vaag en raar af en toe, maar keek wel lekker weg :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129242015
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Whaat is Kids van dezelfde schrijver? Dat was wel een geweldig film.
die man maakt alleen maar geweldige films.. melody korine.
pi_129243807
[urtl=]The List (2013)[/url]

Deze film is nog niet uitgebracht volgens IMDB. Toen ik hem aanzette, waren er nog geen reviews, toen ik de 90 minuten later keek, was er nog een gelukkige die hem had gezien en een 6/10 gaf op Influx Magazine: http://influxmagazine.com/the-list-tv-movie/.

Het verhaal begint ijzersterk en het concept, het idee erachter, de venijnigheid spat van het scherm. Het idee dat The List overdraagt is mooi en goed. Alle internetters zullen het eens zijn met de observatie van een corrupte macht die de touwtjes stevig in handen heeft. En daar begint het verhaal. Een lijst met corrupte personen uit de bankenwereld, politiek, zakenleven, rechtelijke macht. Een lijst bedoeld om te waarschuwen maar uiteraard snel een hitlist wordt.

De ontspinning van het verhaal valt jammergenoeg wat tegen. Er zit te weinig flow en teveel holes in met een verbazingwekkende schizofrene (wat de Britse samenleving dan ook is) lijn. Een gevaarlijk leven en moorden versus het rustige en mooi in beeld gebrachte Engelse platteland. Maar ik geef ze veel credit voor al het moois. Een remake zou het geheel nog mooier uit laten komen, want het verhaal is geniaal en sommige quotes ook. Plottwists op het einde maken het wel af.

Kijk de film en geniet van het mooie wat voor een klein budget (nog niet) gerealiseerd is. Op DVD gekeken, met Spaanse ondertitels. 8-)
8.6/10 (IMDB: Not Yet Released _O- )
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 23 juli 2013 @ 08:12:27 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_129244188
quote:

[..]

no offence
Kleurtjes he :P

Of wellicht dat ik verder kijk dan de schuddende tieten ;)
L'Amour menaçant:
pi_129244796
quote:

[..]

no offence
Kijk de vorige twee topics uit deze reeks even na. Ik haat fluorescerende kleurtjes en van deze meisjes kan ik ook maar niet geil worden, maar ik vond het een hele sterke film.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:10:58 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_129244934
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 02:06 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Harmony Korine, maar dat lijkt er op. Ook iets met liedjes :D
L'Amour menaçant:
pi_129251852
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 09:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Harmony Korine, maar dat lijkt er op. Ook iets met liedjes :D
haha ja die ja... minder blowen als het warm is..
pi_129252598
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 02:06 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Harmony.

Edit: al gezegd. :P
pi_129252822
quote:

[..]

no offence
Bullshit.
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXVIX
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_129253272
Trance
Trance (2013) - IMDb
Leuke film! Trippy, meeslepend, veel flashbacks, heb me er uitstekend mee vermaakt in het vliegtuig,

8/10
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129253384
quote:
Jij bent dus ook een rugridder.
pi_129253410
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:55 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Jij bent dus ook een rugridder.
Neen, ik prefereer vagina.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_129253769
-edit: plaatje werk niet.-

Olympus Has Fallen
Goede film, voorspelbaar plot, maar zeker de moeite waard om te kijken.
Cijfer: 7,5/10.

[ Bericht 53% gewijzigd door Mike op 23-07-2013 18:06:27 ]
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:24:52 #79
286575 Roces18
Chef de party
pi_129254521
Passion

Rachel McAdams is de baas van een advertentiebureau en wanneer zij het idee steelt van een van haar werknemers, zet de werknemer haar voor schut. Althans dat vindt zij dan. Vanaf hier zweert Rachel payback en zet haar publiekelijk voor schut. In de navolging van een feestje bij Rachel thuis wordt Rachel zelf vermoord en vanaf hier is het een spel van dromen en spiegels waardoor Brian ons op een ander spoor probeert te brengen. En ik raakte hier van uiteindelijk op een dusdanig spoor dat ik door de bomen het bos niet meer zag. Maar zoals ze mooi op IMDB zeggen;
quote:
The narrator has fooled us so much we'll fool ourselves thinking it's more than madness.
Dus wat vind ik ervan, geen idee. It's all madness!!!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_129260334

Mijn vriendin (psychologie master) kende deze film nog niet.
Dus maar weer eens op gezet.
Ik blijf het een sterke rol van Christina Ricci vinden (ok ik heb een zwak voor haar). Ook Jessica Lange als haar moeder geeft een goede performance. Het is het verhaal over een meisje die aan Harvard gaat studeren en depressief wordt.
Laat het redelijk lage cijfer van IMDB je niet tegen houden om deze film eens te bekijken.
Every living creature on earth dies alone
pi_129261468
Lola Rennt

Ik heb deze film in het duits gezien, een van de vetste films die ik ooit gezien heb. Het begin is erg wennen, maar de muziek onder de film maakt dit tot een echte topper. Mocht je deze nog niet gezien hebben, absoluut kijken.

IMDB: 7,8
Mijn cijfer: 9,3
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
pi_129261567
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:33 schreef De_Fietser het volgende:
Lola Rennt

[ afbeelding ]

Ik heb deze film in het duits gezien, een van de vetste films die ik ooit gezien heb. Het begin is erg wennen, maar de muziek onder de film maakt dit tot een echte topper. Mocht je deze nog niet gezien hebben, absoluut kijken.

IMDB: 7,8
Mijn cijfer: 9,3
Ja die is best tof, lang geleden ^O^
Lola rennt (1998) - IMDb

[ Bericht 5% gewijzigd door Soury op 23-07-2013 18:51:46 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129263004
Pacific Rim

Draait er niet omheen, stoere actie en vette beelden, daar gaat de film om. Het verhaal is leuk maar je zit toch vooral met open mond te kijken naar het spektakel voor je. Daar zijn 3D en Imax voor bedoeld en dat is dan ook het doel van de film. Ik vind ook het verhaal belangrijk, wat in deze niet te moeilijk maar gelukkig ook niet te makkelijk is, maar dat is bij deze film toch iets minder de reden waarom je gaat kijken.

Omdat de film de doelgroep prima aanspreekt, niet afzwakt, en nergens te snel of te langzaam gaat krijgt hij van mij een 7,5.
pi_129270278

The Green Mile (1999)

Een oudje, ik had hem al eens gezien, maar vond hem de moeite waard
om nog eens te bekijken.

met Tom Hanks, David Morse en Michael Clarke Duncan

Nu Paul Edgecomb zijn dagen slijt in een bejaardentehuis, kijkt hij terug op zijn leven als gevangenisbewaker. Jarenlang heeft hij dienst gedaan in de 'Dodengang' van de Cold Mountain gevangenis. Paul denkt vooral terug aan 1935. Ten tijde van de Grote Depressie ontwikkelde Edgecomb een bijzondere band met één van de gevangenen. De zwarte reus John Coffey werd beschuldigd van de verkrachting en de moord op twee kleine meisjes. Er was alleen iets heel bijzonders met hem aan de hand...

krijgt van mij een vette 8

The Green Mile (1999) - IMDb
pi_129279741
Orphan

Deze film gaat over een getrouwd koppel dat een zware klap te verwerken heeft gekregen ; het verlies van hun baby'tje.

Ze besluiten om naast de twee andere kindjes die ze al hebben een derde, een adoptiekindje, te nemen ; Esther.

Maar Esther blijkt niet helemaal dat lieve meisje te zijn die ze in het weeshuis hadden ontmoet.... :X

*****************************************************************************************************

Godver, godver, sorry ik weet dat je niet mag vloeken maar ...

WAT EEN WAANZINNIGE FILM !!!!! _O_ _O_ _O_ _O_

Ik heb het niet erg vaak dat ik na afloop zo enthousiast ben geweest over een film en die me nog een tijd bij blijft, maar dit is er echt een !

Orphan sleurt je echt mee in het verhaal, je gaat nagelbijten van de spanning en je leeft mee met de moeder en haar twee kleine kindjes, wat een vreselijk zieke maar goede film _O_

Als je van horror en spanning houdt dan mag je deze film echt niet missen ! ^O^

imdb cijfer ; 6,9
mijn cijfer ; fuck die 6,9 van imdb, ik maak er met gemak een 9 van

Ben zo blij dat ik deze film heb gezien *O* en ik ga hem nog wel vaker kijken ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129281327
Only God Forgives

In Only God Forgives speelt Gosling de gerespecteerde Britse misdadiger Julian die in Bangkok woont. Samen met zijn broer Billy runt hij een Thaise boksschool, die als dekmantel fungeert voor hun drugshandel richting Europa. Hun succesvolle handeltje wordt echter bruut verstoord als Billy wordt vermoord. Moeder Jenna, tevens een gevreesde naam in de onderwereld, komt naar Bangkok om de dood van haar zoon met veel geweld te wreken.

Het was wel een aardige film maar het einde was onbegrijpelijk, daar snapte ik niks van en als het
waar was wat ik dénk dat er gebeurde vind ik dat zó oneerlijk dat ik het ook meteen een rotfilm vond :')

dus doe maar een 6 ofzo :P

http://www.moviemeter.nl/film/83439
pi_129281982
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 05:27 schreef TLC het volgende:
Orphan

[ afbeelding ]

Deze film gaat over een getrouwd koppel dat een zware klap te verwerken heeft gekregen ; het verlies van hun baby'tje.

Ze besluiten om naast de twee andere kindjes die ze al hebben een derde, een adoptiekindje, te nemen ; Esther.

Maar Esther blijkt niet helemaal dat lieve meisje te zijn die ze in het weeshuis hadden ontmoet.... :X

*****************************************************************************************************

Ik heb het niet erg vaak dat ik na afloop zo enthousiast ben geweest over een film en die me nog een tijd bij blijft, maar dit is er echt een !

Orphan sleurt je echt mee in het verhaal, je gaat nagelbijten van de spanning en je leeft mee met de moeder en haar twee kleine kindjes, wat een vreselijk zieke maar goede film _O_

imdb cijfer ; 6,9

Ben zo blij dat ik deze film heb gezien *O* en ik ga hem nog wel vaker kijken ^O^
Ondergewaardeerde film inderdaad, heb me ook erg vermaakt met deze film en al 2 keer gezien. Eerst alleen en een jaar later met m'n vriendin, die vond hem ook erg leuk.

8.
pi_129282378
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 05:27 schreef TLC het volgende:
Orphan

[ afbeelding ]

imdb cijfer ; 6,9

:D Ik heb even de trailer bekeken lijkt me de moeite waard!

pi_129282488
Hell (2011) (Duitse film)

Een film die zich afspeelt in de nabije toekomst, waarbij de Aarde overall een graad of 10 is opgewarmd, en de Zon veel heeft verschroeid. Mensen kunnen niet lang in de zon verblijven, water en voedsel zijn erg schaars en bossen zijn dor en verschroeid. Je kijkt mee met een groepje survivors waarvan er 1 gekidnapt wordt door andere survivors.

Het is wel een aardige film, de setting is wel aardig opgezet, maar zeker geen hoogvlieger.

IMDB geeft hem een 5,8
Ik vind dat net wat aan de lage kant: 6,5
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_129282504
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D Ik heb even de trailer bekeken lijkt me de moeite waard!

Ik ben met trailers kijken altijd bang voor spoilers ;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')