Daar heeft ie idd aan meegeschreven jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Whaat is Kids van dezelfde schrijver? Dat was wel een geweldig film.
De enige persoon die deze film leuk vind is een homoquote:Op maandag 22 juli 2013 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Spring breakers
Hell yes! Perfect voor mijn kleuren/neon/beelden-fetishEn ik vond het ook ene extreem sexy film (val niet eens op vrouwen, kun je nagaan
) en meer dan een gemiddelde geweld tieten en schieten film. Het had bijna iets kunstzinnig geils zo
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De enige persoon die deze film leuk vind is een homo
no homo
Alsof hij de enige is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
no offence
Dat ja. Ik vond hem ook best prima. Wel vaag en raar af en toe, maar keek wel lekker wegquote:
die man maakt alleen maar geweldige films.. melody korine.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Whaat is Kids van dezelfde schrijver? Dat was wel een geweldig film.
Kleurtjes hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
no offence
Kijk de vorige twee topics uit deze reeks even na. Ik haat fluorescerende kleurtjes en van deze meisjes kan ik ook maar niet geil worden, maar ik vond het een hele sterke film.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
no offence
Harmony Korine, maar dat lijkt er op. Ook iets met liedjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:06 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
die man maakt alleen maar geweldige films.. melody korine.
haha ja die ja... minder blowen als het warm is..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Harmony Korine, maar dat lijkt er op. Ook iets met liedjes
Harmony.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:06 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
die man maakt alleen maar geweldige films.. melody korine.
Bullshit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
no offence
Jij bent dus ook een rugridder.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bullshit.
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXVIX
Neen, ik prefereer vagina.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Jij bent dus ook een rugridder.
Dus wat vind ik ervan, geen idee. It's all madness!!!quote:The narrator has fooled us so much we'll fool ourselves thinking it's more than madness.
Ja die is best tof, lang geledenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:33 schreef De_Fietser het volgende:
Lola Rennt
[ afbeelding ]
Ik heb deze film in het duits gezien, een van de vetste films die ik ooit gezien heb. Het begin is erg wennen, maar de muziek onder de film maakt dit tot een echte topper. Mocht je deze nog niet gezien hebben, absoluut kijken.
IMDB: 7,8
Mijn cijfer: 9,3
Ondergewaardeerde film inderdaad, heb me ook erg vermaakt met deze film en al 2 keer gezien. Eerst alleen en een jaar later met m'n vriendin, die vond hem ook erg leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 05:27 schreef TLC het volgende:
Orphan
[ afbeelding ]
Deze film gaat over een getrouwd koppel dat een zware klap te verwerken heeft gekregen ; het verlies van hun baby'tje.
Ze besluiten om naast de twee andere kindjes die ze al hebben een derde, een adoptiekindje, te nemen ; Esther.
Maar Esther blijkt niet helemaal dat lieve meisje te zijn die ze in het weeshuis hadden ontmoet....![]()
*****************************************************************************************************
Godver, godver, sorry ik weet dat je niet mag vloeken maar ...
WAT EEN WAANZINNIGE FILM !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het niet erg vaak dat ik na afloop zo enthousiast ben geweest over een film en die me nog een tijd bij blijft, maar dit is er echt een !
Orphan sleurt je echt mee in het verhaal, je gaat nagelbijten van de spanning en je leeft mee met de moeder en haar twee kleine kindjes, wat een vreselijk zieke maar goede film![]()
Als je van horror en spanning houdt dan mag je deze film echt niet missen !![]()
imdb cijfer ; 6,9
mijn cijfer ; fuck die 6,9 van imdb, ik maak er met gemak een 9 van
Ben zo blij dat ik deze film heb gezienen ik ga hem nog wel vaker kijken
quote:Op woensdag 24 juli 2013 05:27 schreef TLC het volgende:
Orphan
[ afbeelding ]
Deze film gaat over een getrouwd koppel dat een zware klap te verwerken heeft gekregen ; het verlies van hun baby'tje.
Ze besluiten om naast de twee andere kindjes die ze al hebben een derde, een adoptiekindje, te nemen ; Esther.
Maar Esther blijkt niet helemaal dat lieve meisje te zijn die ze in het weeshuis hadden ontmoet....![]()
*****************************************************************************************************
Godver, godver, sorry ik weet dat je niet mag vloeken maar ...
WAT EEN WAANZINNIGE FILM !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het niet erg vaak dat ik na afloop zo enthousiast ben geweest over een film en die me nog een tijd bij blijft, maar dit is er echt een !
Orphan sleurt je echt mee in het verhaal, je gaat nagelbijten van de spanning en je leeft mee met de moeder en haar twee kleine kindjes, wat een vreselijk zieke maar goede film![]()
Als je van horror en spanning houdt dan mag je deze film echt niet missen !![]()
imdb cijfer ; 6,9
mijn cijfer ; fuck die 6,9 van imdb, ik maak er met gemak een 9 van
Ben zo blij dat ik deze film heb gezienen ik ga hem nog wel vaker kijken
Ik ben met trailers kijken altijd bang voor spoilersquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik heb even de trailer bekeken lijkt me de moeite waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |