Jij bent dus ook een rugridder.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bullshit.
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXVIX
Neen, ik prefereer vagina.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Jij bent dus ook een rugridder.
Dus wat vind ik ervan, geen idee. It's all madness!!!quote:The narrator has fooled us so much we'll fool ourselves thinking it's more than madness.
Ja die is best tof, lang geledenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:33 schreef De_Fietser het volgende:
Lola Rennt
[ afbeelding ]
Ik heb deze film in het duits gezien, een van de vetste films die ik ooit gezien heb. Het begin is erg wennen, maar de muziek onder de film maakt dit tot een echte topper. Mocht je deze nog niet gezien hebben, absoluut kijken.
IMDB: 7,8
Mijn cijfer: 9,3
Ondergewaardeerde film inderdaad, heb me ook erg vermaakt met deze film en al 2 keer gezien. Eerst alleen en een jaar later met m'n vriendin, die vond hem ook erg leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 05:27 schreef TLC het volgende:
Orphan
[ afbeelding ]
Deze film gaat over een getrouwd koppel dat een zware klap te verwerken heeft gekregen ; het verlies van hun baby'tje.
Ze besluiten om naast de twee andere kindjes die ze al hebben een derde, een adoptiekindje, te nemen ; Esther.
Maar Esther blijkt niet helemaal dat lieve meisje te zijn die ze in het weeshuis hadden ontmoet....![]()
*****************************************************************************************************
Godver, godver, sorry ik weet dat je niet mag vloeken maar ...
WAT EEN WAANZINNIGE FILM !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het niet erg vaak dat ik na afloop zo enthousiast ben geweest over een film en die me nog een tijd bij blijft, maar dit is er echt een !
Orphan sleurt je echt mee in het verhaal, je gaat nagelbijten van de spanning en je leeft mee met de moeder en haar twee kleine kindjes, wat een vreselijk zieke maar goede film![]()
Als je van horror en spanning houdt dan mag je deze film echt niet missen !![]()
imdb cijfer ; 6,9
mijn cijfer ; fuck die 6,9 van imdb, ik maak er met gemak een 9 van
Ben zo blij dat ik deze film heb gezienen ik ga hem nog wel vaker kijken
quote:Op woensdag 24 juli 2013 05:27 schreef TLC het volgende:
Orphan
[ afbeelding ]
Deze film gaat over een getrouwd koppel dat een zware klap te verwerken heeft gekregen ; het verlies van hun baby'tje.
Ze besluiten om naast de twee andere kindjes die ze al hebben een derde, een adoptiekindje, te nemen ; Esther.
Maar Esther blijkt niet helemaal dat lieve meisje te zijn die ze in het weeshuis hadden ontmoet....![]()
*****************************************************************************************************
Godver, godver, sorry ik weet dat je niet mag vloeken maar ...
WAT EEN WAANZINNIGE FILM !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het niet erg vaak dat ik na afloop zo enthousiast ben geweest over een film en die me nog een tijd bij blijft, maar dit is er echt een !
Orphan sleurt je echt mee in het verhaal, je gaat nagelbijten van de spanning en je leeft mee met de moeder en haar twee kleine kindjes, wat een vreselijk zieke maar goede film![]()
Als je van horror en spanning houdt dan mag je deze film echt niet missen !![]()
imdb cijfer ; 6,9
mijn cijfer ; fuck die 6,9 van imdb, ik maak er met gemak een 9 van
Ben zo blij dat ik deze film heb gezienen ik ga hem nog wel vaker kijken
Ik ben met trailers kijken altijd bang voor spoilersquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik heb even de trailer bekeken lijkt me de moeite waard!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik ben met trailers kijken altijd bang voor spoilers
ik krijg weer kippenvel als ik die trailer ziequote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik heb even de trailer bekeken lijkt me de moeite waard!
100% Mee eens.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Oblivion (2013) - IMDb
Niet slecht, beter dan ik verwacht had. Prachtige beelden, maar ik mis een beetje hart in deze film. Maar toch; een scifi die niet deel uitmaakt van een massale franchise of niet meer is dan een veredelde actiefilm. Daar mogen ze er meer van maken. Cruise is adequaat as always. Freeman is underused. Andrea Riseborough is een positieve verrassing. Ik kende haar verder niet, maar ik vind haar een goede uitstraling hebben.
En de heerlijke synthmuziek:![]()
7.5/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |