abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129253384
quote:
Jij bent dus ook een rugridder.
pi_129253410
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:55 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Jij bent dus ook een rugridder.
Neen, ik prefereer vagina.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_129253769
-edit: plaatje werk niet.-

Olympus Has Fallen
Goede film, voorspelbaar plot, maar zeker de moeite waard om te kijken.
Cijfer: 7,5/10.

[ Bericht 53% gewijzigd door Mike op 23-07-2013 18:06:27 ]
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:24:52 #79
286575 Roces18
Chef de party
pi_129254521
Passion

Rachel McAdams is de baas van een advertentiebureau en wanneer zij het idee steelt van een van haar werknemers, zet de werknemer haar voor schut. Althans dat vindt zij dan. Vanaf hier zweert Rachel payback en zet haar publiekelijk voor schut. In de navolging van een feestje bij Rachel thuis wordt Rachel zelf vermoord en vanaf hier is het een spel van dromen en spiegels waardoor Brian ons op een ander spoor probeert te brengen. En ik raakte hier van uiteindelijk op een dusdanig spoor dat ik door de bomen het bos niet meer zag. Maar zoals ze mooi op IMDB zeggen;
quote:
The narrator has fooled us so much we'll fool ourselves thinking it's more than madness.
Dus wat vind ik ervan, geen idee. It's all madness!!!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_129260334

Mijn vriendin (psychologie master) kende deze film nog niet.
Dus maar weer eens op gezet.
Ik blijf het een sterke rol van Christina Ricci vinden (ok ik heb een zwak voor haar). Ook Jessica Lange als haar moeder geeft een goede performance. Het is het verhaal over een meisje die aan Harvard gaat studeren en depressief wordt.
Laat het redelijk lage cijfer van IMDB je niet tegen houden om deze film eens te bekijken.
Every living creature on earth dies alone
pi_129261468
Lola Rennt

Ik heb deze film in het duits gezien, een van de vetste films die ik ooit gezien heb. Het begin is erg wennen, maar de muziek onder de film maakt dit tot een echte topper. Mocht je deze nog niet gezien hebben, absoluut kijken.

IMDB: 7,8
Mijn cijfer: 9,3
pi_129261567
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:33 schreef De_Fietser het volgende:
Lola Rennt

[ afbeelding ]

Ik heb deze film in het duits gezien, een van de vetste films die ik ooit gezien heb. Het begin is erg wennen, maar de muziek onder de film maakt dit tot een echte topper. Mocht je deze nog niet gezien hebben, absoluut kijken.

IMDB: 7,8
Mijn cijfer: 9,3
Ja die is best tof, lang geleden ^O^
Lola rennt (1998) - IMDb

[ Bericht 5% gewijzigd door Soury op 23-07-2013 18:51:46 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129263004
Pacific Rim

Draait er niet omheen, stoere actie en vette beelden, daar gaat de film om. Het verhaal is leuk maar je zit toch vooral met open mond te kijken naar het spektakel voor je. Daar zijn 3D en Imax voor bedoeld en dat is dan ook het doel van de film. Ik vind ook het verhaal belangrijk, wat in deze niet te moeilijk maar gelukkig ook niet te makkelijk is, maar dat is bij deze film toch iets minder de reden waarom je gaat kijken.

Omdat de film de doelgroep prima aanspreekt, niet afzwakt, en nergens te snel of te langzaam gaat krijgt hij van mij een 7,5.
pi_129270278

The Green Mile (1999)

Een oudje, ik had hem al eens gezien, maar vond hem de moeite waard
om nog eens te bekijken.

met Tom Hanks, David Morse en Michael Clarke Duncan

Nu Paul Edgecomb zijn dagen slijt in een bejaardentehuis, kijkt hij terug op zijn leven als gevangenisbewaker. Jarenlang heeft hij dienst gedaan in de 'Dodengang' van de Cold Mountain gevangenis. Paul denkt vooral terug aan 1935. Ten tijde van de Grote Depressie ontwikkelde Edgecomb een bijzondere band met één van de gevangenen. De zwarte reus John Coffey werd beschuldigd van de verkrachting en de moord op twee kleine meisjes. Er was alleen iets heel bijzonders met hem aan de hand...

krijgt van mij een vette 8

The Green Mile (1999) - IMDb
pi_129279741
Orphan

Deze film gaat over een getrouwd koppel dat een zware klap te verwerken heeft gekregen ; het verlies van hun baby'tje.

Ze besluiten om naast de twee andere kindjes die ze al hebben een derde, een adoptiekindje, te nemen ; Esther.

Maar Esther blijkt niet helemaal dat lieve meisje te zijn die ze in het weeshuis hadden ontmoet.... :X

*****************************************************************************************************

Godver, godver, sorry ik weet dat je niet mag vloeken maar ...

WAT EEN WAANZINNIGE FILM !!!!! _O_ _O_ _O_ _O_

Ik heb het niet erg vaak dat ik na afloop zo enthousiast ben geweest over een film en die me nog een tijd bij blijft, maar dit is er echt een !

Orphan sleurt je echt mee in het verhaal, je gaat nagelbijten van de spanning en je leeft mee met de moeder en haar twee kleine kindjes, wat een vreselijk zieke maar goede film _O_

Als je van horror en spanning houdt dan mag je deze film echt niet missen ! ^O^

imdb cijfer ; 6,9
mijn cijfer ; fuck die 6,9 van imdb, ik maak er met gemak een 9 van

Ben zo blij dat ik deze film heb gezien *O* en ik ga hem nog wel vaker kijken ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129281327
Only God Forgives

In Only God Forgives speelt Gosling de gerespecteerde Britse misdadiger Julian die in Bangkok woont. Samen met zijn broer Billy runt hij een Thaise boksschool, die als dekmantel fungeert voor hun drugshandel richting Europa. Hun succesvolle handeltje wordt echter bruut verstoord als Billy wordt vermoord. Moeder Jenna, tevens een gevreesde naam in de onderwereld, komt naar Bangkok om de dood van haar zoon met veel geweld te wreken.

Het was wel een aardige film maar het einde was onbegrijpelijk, daar snapte ik niks van en als het
waar was wat ik dénk dat er gebeurde vind ik dat zó oneerlijk dat ik het ook meteen een rotfilm vond :')

dus doe maar een 6 ofzo :P

http://www.moviemeter.nl/film/83439
pi_129281982
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 05:27 schreef TLC het volgende:
Orphan

[ afbeelding ]

Deze film gaat over een getrouwd koppel dat een zware klap te verwerken heeft gekregen ; het verlies van hun baby'tje.

Ze besluiten om naast de twee andere kindjes die ze al hebben een derde, een adoptiekindje, te nemen ; Esther.

Maar Esther blijkt niet helemaal dat lieve meisje te zijn die ze in het weeshuis hadden ontmoet.... :X

*****************************************************************************************************

Ik heb het niet erg vaak dat ik na afloop zo enthousiast ben geweest over een film en die me nog een tijd bij blijft, maar dit is er echt een !

Orphan sleurt je echt mee in het verhaal, je gaat nagelbijten van de spanning en je leeft mee met de moeder en haar twee kleine kindjes, wat een vreselijk zieke maar goede film _O_

imdb cijfer ; 6,9

Ben zo blij dat ik deze film heb gezien *O* en ik ga hem nog wel vaker kijken ^O^
Ondergewaardeerde film inderdaad, heb me ook erg vermaakt met deze film en al 2 keer gezien. Eerst alleen en een jaar later met m'n vriendin, die vond hem ook erg leuk.

8.
pi_129282378
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 05:27 schreef TLC het volgende:
Orphan

[ afbeelding ]

imdb cijfer ; 6,9

:D Ik heb even de trailer bekeken lijkt me de moeite waard!

pi_129282488
Hell (2011) (Duitse film)

Een film die zich afspeelt in de nabije toekomst, waarbij de Aarde overall een graad of 10 is opgewarmd, en de Zon veel heeft verschroeid. Mensen kunnen niet lang in de zon verblijven, water en voedsel zijn erg schaars en bossen zijn dor en verschroeid. Je kijkt mee met een groepje survivors waarvan er 1 gekidnapt wordt door andere survivors.

Het is wel een aardige film, de setting is wel aardig opgezet, maar zeker geen hoogvlieger.

IMDB geeft hem een 5,8
Ik vind dat net wat aan de lage kant: 6,5
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_129282504
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik ben met trailers kijken altijd bang voor spoilers ;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_129282528
The Oranges

Leuke comedy over 2 families die veel met elkaar hebben totdat bepaalde familieleden een relatie krijgen en eigenlijk kun je de rest wel bedenken.

IMDB: 5,7/10
In mijn opinie is dit toch een dikke 7.
pi_129282533
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:18 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik ben met trailers kijken altijd bang voor spoilers ;(
:D Zitten er niet in hoor, je ziet nét genoeg om te weten of het iets voor je is, ja of nee :P
pi_129283165
Ik kijk echt nooit trailers. Sommige trailers spoileren echt de halve film. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129284013
Holy Motors (2012) - IMDb

dit is zo'n film die in vele lijstjes verschijnt als een van de beste films van de afgelopen jaren, en die tegelijkertijd totaal niet wordt gewaardeerd door velen.
snap wel waarom. bijzonder vreemde film, erg origineel. prachtig geacteerd. en totaal onbegrijpelijk.

maar je moet dan ook niet verwachten dat je hem gaat begrijpen, gewoon over je heen laten komen en je valt van de ene amusante scene in de andere.

eigenlijk het beste als je hem gewoon gaat kijken, zonder dat ik hier verder ook maar iets erover vertel.

wel 1 tip: als je hem gaat kijken, kijk dan eerst deze:

Tokyo! (2008) - IMDb

1 personage uit holy motors is namelijk onderwerp van 1 van de 3 verhalen in tokyo!, en het wordt leuker als je die eerst gezien hebt.

holy motors krijgt van mij een 7.5, omdat ik er misschien nog iets meer van had verwacht na alle fantastische reviews. maar dat het een hele goede artfilm is voor de liefhebber, dat staat buiten kijf.
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:26:01 #95
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_129285973

Halloween (2007)

Al eens eerder voor een kwart gezien. En nu eindelijk eens helemaal.
Deze film draait om Michael(Mikey) een jongetje die een psychische stoornis ontwikkelt door het leven om hem heen, (Moeder is een stripper, Pesten op school, Stiefvader die alleen maar loopt te zuipen)
Op zijn tiende draait hij tijdens Halloween helemaal door zet hij een masker op en begint iedereen te vermoorden die op dat moment in huis is, Daarna claimt hij niks meer van de gebeurtenissen te herinneren. Vervolgens zit Mikey voor de rest van zijn leven in de bak en maakt de film een tijdsprong van 15 jaar.

Eigenlijk gaat het daar een beetje mis. Voor de tijdsprong is Mikey namelijk een gekwetst jongetje die met een reden tot zijn daden komt. na de tijdsprong is Mikey alleen nog maar de gek die mensen vermoord. en veranderd Halloween in de zoveelste hack en slash horror alla Scream, en friday the 13th. Met Mikey als het monster. Dit is erg jammer omdat ze in het begin door de menselijke kant van de psychopaat te belichten eigenlijk eens zoeker naar het verhaal achter dit soort types. Dat is nieuw en interessant om te volgen.

Halloween is zeker geen slechte film maar er had zoveel meer ingezetten.
daarom een 7
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_129290201
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ik krijg weer kippenvel als ik die trailer zie :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129304852
Mud (2012) - IMDb

Onderhoudende film. Het verhaal is twee jongens (tieners) op onderzoek . Daar laat ik het maar bij.
Het volwassen leven komt snel. Mooie film wel. In ieder geval weer iets gezien wat ik wil delen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129310533
Oblivion (2013) - IMDb
Niet slecht, beter dan ik verwacht had. Prachtige beelden, maar ik mis een beetje hart in deze film. Maar toch; een scifi die niet deel uitmaakt van een massale franchise of niet meer is dan een veredelde actiefilm. Daar mogen ze er meer van maken. Cruise is adequaat as always. Freeman is underused. Andrea Riseborough is een positieve verrassing. Ik kende haar verder niet, maar ik vind haar een goede uitstraling hebben.
En de heerlijke synthmuziek: _O_
7.5/10
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_129313169
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Oblivion (2013) - IMDb
Niet slecht, beter dan ik verwacht had. Prachtige beelden, maar ik mis een beetje hart in deze film. Maar toch; een scifi die niet deel uitmaakt van een massale franchise of niet meer is dan een veredelde actiefilm. Daar mogen ze er meer van maken. Cruise is adequaat as always. Freeman is underused. Andrea Riseborough is een positieve verrassing. Ik kende haar verder niet, maar ik vind haar een goede uitstraling hebben.
En de heerlijke synthmuziek: _O_
7.5/10
100% Mee eens.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 25 juli 2013 @ 07:27:42 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_129319377

Wie gebruikt nu eigenlijk wie? En met wie moet ik medelijden hebben?
Wat een ontzettend indrukwekkende film.....

Paradies - Liebe

Liebe is de eerste film in de Paradies-trilogie (Liebe, Glaube und Hoffnung) over 3 oostenrijkse vrouwen op zoek naar hun paradijs. De eerste zoekt liefde in Kenia, waar vrouwen van middelbare leeftijd vaak heen gaan voor sekstoerisme (zoals vele mannen naar Thailand gaan).

Het is een hele schrijnende, indrukwekkend gespeelde en mooie film (die af en toe wel expliciet wordt, dus pas op) waarbij ik me constant afvroeg wie nu eigenlijk wie gebruikte. Wisselde van compassie tot ongeloof tot afkeur en walging voor de hoofdrolspelers.

Ben erg benieuwd naar de 2e film!
Mooie is ook dat veel improvisatie is en dat de Keniaanse mannen allemaal lokale mannen zijn, waardoor het bijna een documentaire lijkt, zo echt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')