SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Hoeft allemaal geen drol te kosten man.quote:
Gewoon Jong Ajax ja, dat is nu ideaal voor zulke spelers. Zal genoeg speeltijd krijgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heeft nu als CV een hele hoop achter hem namelijk, Jong Ajax dus en uithuren een optie of om Jong Ajax te vullen?
Tetequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:14 schreef JanCees het volgende:
Wat zijn de opties op RB naast Van Rhijn en Ligeon?
Gozer loopt tegen de 20, zal het wel begrijpen als ie weg zou willenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon Jong Ajax ja, dat is nu ideaal voor zulke spelers. Zal genoeg speeltijd krijgen.
Tetequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:14 schreef JanCees het volgende:
Wat zijn de opties op RB naast Van Rhijn en Ligeon?
Letterlijk in 1 schermquote:Account geactiveerd
Uw abonnement is nu geactiveerd!
U kunt nu inloggen.
De gebruikersnaam of het wachtwoord is niet correct
Uw account is niet bevestigd.
Ja, niet iedere speler speelt op zijn 19e in de basis bij Ajax. Gewoon een normale concurrentiestrijd, als hij beter is dan Veltman dan speelt hij wel, dat is niet het geval.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gozer loopt tegen de 20, zal het wel begrijpen als ie weg zou willen
We zullen zien hoe hij het doet in de JL.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, niet iedere speler speelt op zijn 19e in de basis bij Ajax. Gewoon een normale concurrentiestrijd, als hij beter is dan Veltman dan speelt hij wel, dat is niet het geval.
Hij valt dus straks na 60 minuten in voor van der Hoorn en vanavond na 60 minuten voor van Rhijn.twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 14:24:48Het is de bedoeling dat ook Alderweireld vandaag een uur speelt. Hij zal zowel tegen Osasuna als Werder een half uur spelen. #ajaosa reageer retweet
Ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:32 schreef julian6 het volgende:
geluid schokt hier een beetje alleenbij jullie ook?
Ja, heb mijn boxen helemaal open gedraaid en nu kan ik het horenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:35 schreef Burrito het volgende:
Ik versta er niks van. Is het geluid bij jullie ook zo zacht
Volume harder zetten. Ik hoorde opeens een commentator.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:35 schreef Burrito het volgende:
Ik versta er niks van. Is het geluid bij jullie ook zo zacht
En ook JC-schaaltje erbij voor de fun.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als de selectie zo blijft gewoon ongeslagen kampioen + KNVB Beker + overwinteren CL
www.ajax.tvquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hebben jullie een link? Ik zit op mijn werk
http://www.ajax.nl/Ajax-TV.htmquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hebben jullie een link? Ik zit op mijn werk
Eerste week pas.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:12 schreef TJV het volgende:
Is dat osasuna al begonnen met de voorbereiding?
Geen beeld maar wel live wedstrijd infoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:15 schreef GwaiLow het volgende:
Ahhh oke, vind t een beetje zonde om hiervoor een Abonnement te nemen. Verder geen livestream die ik even kan kijken zeker? Helaas
Ligeon vind ik sowieso voetballend wel goed. Betere optie op rechtsbuiten dan Lukoki lijkt me.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:15 schreef Omega het volgende:
Ligeon, Klaassen en Denswil bevallen me wel in deze wedstrijd. Cillessen ook voetballend (nog geen redding gezien).
Ik vind hem niet onderdoen voor van Rhijn, al heb ik die veel vaker gezien dan Ligeon.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligeon vind ik sowieso voetballend wel goed. Betere optie op rechtsbuiten dan Lukoki lijkt me.
Vaak alles of niets inderdaad, of zijn actie lukt en er is gelijk gevaar van Ajax of niet dan is er gevaar voor Ajax.quote:
Ja aanvallend is Ligeon sowieso beter. Die voorzetten van v. Rhijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:20 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik vind hem niet onderdoen voor van Rhijn, al heb ik die veel vaker gezien dan Ligeon.
Van Rhijn heeft een slecht seizoen gedraaid.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:20 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik vind hem niet onderdoen voor van Rhijn, al heb ik die veel vaker gezien dan Ligeon.
Sinter Klaassen scoorde tegen de Spanjaarden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:20 schreef HeatWave het volgende:
had overleg, kuttiming, wie maakte de 1-0?
Beetje speels hè. Al was die bal bij dat omschakelmoment wel erg hard. Dat kan niet echt op dit niveau.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:20 schreef Omega het volgende:
[..]
Vaak alles of niets inderdaad, of zijn actie lukt en er is gelijk gevaar van Ajax of niet dan is er gevaar voor Ajax.
Misschien meer rouleren met Ligeon, dat van Rhijn ook meer druk voelt op zijn positie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft een slecht seizoen gedraaid.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien meer rouleren met Ligeon, dat van Rhijn ook meer druk voelt op zijn positie.
Zooitje gepruts, niet normaal...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laatste paar minuten is het echt slecht.
Dit zag niemand aankomen hoor.quote:De Boer kiest voor Vermeer: 'Ik heb geen reden om te wisselen'
Vrijdag, 19 juli 2013 om 17:25
Frank de Boer heeft ervoor gekozen om met Kenneth Vermeer als eerste doelman het nieuwe seizoen in te gaan. De keeper kreeg in de vorige twee seizoenen al de voorkeur boven Jasper Cillessen en De Boer ziet geen reden om een wissel door te voeren. "We geven Jasper even de tijd om na te denken. Volgende week praten we verder, maar het liefst houd ik hem bij Ajax", zei de coach.
/
Cillessen werd twee jaar geleden overgenomen van NEC en speelde tot dusver pas negen competitiewedstrijden voor de Amsterdammers. De 24-jarige keeper heeft reeds aangegeven dat hij niet nog een vol jaar op de bank wil zitten en de kans is dus groot dat hij zal vragen of hij verhuurd kan worden. Roda JC Kerkrade zou interesse hebben in Cillessen, wiens contract bij Ajax nog drie jaar doorloopt.
De keeper kreeg donderdag te horen dat De Boer opnieuw de voorkeur geeft aan Vermeer. "Hij was niet blij", zei De Boer tegen Ajax Life. "Ik heb echter geen reden om van eerste doelman te wisselen. Ze hebben zich allebei ontwikkeld. Het liefst heb ik ook deze positie dubbel bezet, net als dat we Daley Blind en Nicolai Boilesen hebben als linksback en drie rechter centrale verdedigers." De derde doelman in de Ajax-selectie is Mickey van der Hart.
jaartje verhuren. Misschien gaat vermeer volgend jaar dan weg en dan hebben we jasper. nog voor 1 of 2 jaar.quote:
Denk dat hij dan wel vertrokken is..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jaartje verhuren. Misschien gaat vermeer volgend jaar dan weg en dan hebben we jasper. nog voor 1 of 2 jaar.
Denk niet dat Frankie gevraagd wordt, maar het lijkt me helder dat hij een fantastische trainer voor Barca zou zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:27 schreef Scorpie het volgende:
Vilanova weg bij Barca, Frankie wordt de opvolger.
Over 7 jaar jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:27 schreef Scorpie het volgende:
Vilanova weg bij Barca, Frankie wordt de opvolger.
Zonder Frank hadden jullie geen 3 titels op rij gehaald. Alleen een echt goede trainer kan een team zo op de rit krijgen in de tweede seizoenshelft.quote:
Zie liever Hoessenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Joan Francesc Ferrer wordt al zijn opvolger
Straks oefenpotje op EL2 te zien..
Vermeer; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Poulsen, De Jong (c), Eriksen; Bojan, Sigthórsson, Fischer
Ja dan nog heb ik hem liever dan Sigthórssonquote:
Iedereen heeft liever Hoesen, behalve Smoofie. Die heeft een grote obsessie voor Siggyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan nog heb ik hem liever dan Sigthórsson
Smoofie is sowieso gekquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen heeft liever Hoesen, behalve Smoofie. Die heeft een grote obsessie voor Siggy
En ik en FdBquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen heeft liever Hoesen, behalve Smoofie. Die heeft een grote obsessie voor Siggy
FdB en ik zeg je danquote:
Dat hij voor veel geld is aangetrokken zegt niets. Cillissen staat er ook niet in en Van der Hoorn zie ik ook geen basisplaats krijgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Al denk ik dat Sigthorsson de basisspeler blijft, omdat Frank denkt dat zeker nog er wat te halen valt met hem als spits. Er is ook niet voor niets 5 miljoen voor hem neergelegd. Al blijft het jammer natuurlijk.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat hij voor veel geld is aangetrokken zegt niets. Cillissen staat er ook niet in en Van der Hoorn zie ik ook geen basisplaats krijgen.
Klopt maar Siggy schiet er altijd wel een aantal in elk seizoen wanneer die speelt. Zijn rendement is vrij hoogquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap niet waarom je liever Siggy zou willen hebben. Hoesen is veel meer balvast en technischer.
Neusje voor de goal als hij in goede doen is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap niet waarom je liever Siggy zou willen hebben. Hoesen is veel meer balvast en technischer.
Hoesen had gemiddeld 93 minuten nodig voor een goal vorig seizoen in de competitiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Klopt maar Siggy schiet er altijd wel een aantal in elk seizoen wanneer die speelt. Zijn rendement is vrij hoog
Siggy loopt al 2 seizoenen 1 op 2, daar kijk ik naar en of een spits technisch is of snel of traag interesseert mij geen reet als hij er elk seizoen maar genoeg inprikt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoesen had gemiddeld 93 minuten nodig voor een goal vorig seizoen in de competitie
Terwijl Siggy gemiddeld 139 minuten nodig had voor een goal in de competitie.
Ik kan er niet tegen als ik Kolbeinn zie voetballen en constant de bal 100 meter van zijn voet laat springen. Je kan niet goed en verzorgd voetbal spelen met hem, de opbouw verneukt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Siggy loopt al 2 seizoenen 1 op 2, daar kijk ik naar en of een spits technisch is of snel of traag interesseert mij geen reet als hij er elk seizoen maar genoeg inprikt.
Niet belangrijk gewoon scoren verder zn mond houden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik Kolbeinn zie voetballen en constant de bal 100 meter van zijn voet laat springen.
Hoesen kan dat soort cijfer ook best halen. En al haalt hij die niet, dan nog denk ik dat je met Hoesen veel meer kansen afdwingt dan met Sigthorsson, helemaal met de vleugels die we hebben. En het is tenminste ook iemand die nauwelijks geblesseerd is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Siggy loopt al 2 seizoenen 1 op 2, daar kijk ik naar en of een spits technisch is of snel of traag interesseert mij geen reet als hij er elk seizoen maar genoeg inprikt.
Je kan ook kansen afdwingen met goede middenvelders etc, geen reden om een spits die 1 op 2 loopt te wisselen. Spits moet alleen maar scoren, hoe maakt geen zak uit. balletje moet in het netje daarmee win je wedstrijden en niet met spelers die toevallig een balletje hoog kunnen houden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoesen kan dat soort cijfer ook best halen. En al haalt hij die niet, dan nog denk ik dat je met Hoesen veel meer kansen afdwingt dan met Sigthorsson, helemaal met de vleugels die we hebben. En het is tenminste ook iemand die nauwelijks geblesseerd is.
Het rendement van Hoesen is hoger. Je moet niet naar het aantal wedstrijden kijken want dat geeft bij Hoesen een vertekend beeld aan, aangezien hij vaak ook maar 2 minuten mocht meedoen en dat telt weer als 1 wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan ook kansen afdwingen met goede middenvelders etc, geen reden om een spits die 1 op 2 loopt te wisselen. Spits moet alleen maar scoren, hoe maakt geen zak uit. balletje moet in het netje daarmee win je wedstrijden en niet met spelers die toevallig een balletje hoog kunnen houden.
Denk dat Frons hem puur laat staan om hem in de kijker te laten spelenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef Kopsterk het volgende:
Sigthorsson scoort wel relatief vaak de 1-0. Misschien ziet Frank Hoesen dit minder snel doen.
Waarom stelt Frons hem niet op dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het rendement van Hoesen is hoger. Je moet niet naar het aantal wedstrijden kijken want dat geeft bij Hoesen een vertekend beeld aan, aangezien hij vaak ook maar 2 minuten mocht meedoen en dat telt weer als 1 wedstrijd.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lastig in te schatten natuurlijk aangezien Hoesen pas 4 x in de basis heeft gestaan in de competitie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef Kopsterk het volgende:
Sigthorsson scoort wel relatief vaak de 1-0. Misschien ziet Frank Hoesen dit minder snel doen.
Omdat hij in Siggy gelooft. Dat Frank de Boer het nu goed doet wil niet zeggen dat al zijn keuzes goed zijn. Hij is gewoon heel erg loyaal naar zijn spelers toe.quote:
En omdat Siggy het goed doetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat hij in Siggy gelooft. Dat Frank de Boer het nu goed doet wil niet zeggen dat al zijn keuzes goed zijn. Hij is gewoon heel erg loyaal naar zijn spelers toe.
Hahaha, nee. Of je hebt gewoon hele lage standaarden. Prima, niks mis mee.quote:
Hij is ook niet perse slecht. Is alleen niet zo balvast, en dus minder geschikt voor het voetbal wat Ajax speelt.quote:
Gast hij legt er elke wedstrijd 1 in dus doet hij het goed klaar punt uit. Ik weet wel wat je bedoelt maar een spits moet scoren en dat doet Siggy vaak dus wat is het probleem? Denk dat Frank het wel beter zal weten als ons in dat geval.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Of je hebt gewoon hele lage standaarden. Prima, niks mis mee.
Hij legt er elke wedstrijd 1 in en scoort vaak maar heeft nog maar 13x gescoord ofzo. Verklaar je naderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gast hij legt er elke wedstrijd 1 in dus doet hij het goed klaar punt uit. Ik weet wel wat je bedoelt maar een spits moet scoren en dat doet Siggy vaak dus wat is het probleem? Denk dat Frank het wel beter zal weten als ons in dat geval.
30+ is ook goed in 65 wedstrijdenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij legt er elke wedstrijd 1 in en scoort vaak maar heeft nog maar 13x gescoord ofzo. Verklaar je nader
Een spits moet ook meevoetballen. Alleen scoren heb je niet zo veel aan. Kijk maar naar de jaren met Suarez en Huntelaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gast hij legt er elke wedstrijd 1 in dus doet hij het goed klaar punt uit. Ik weet wel wat je bedoelt maar een spits moet scoren en dat doet Siggy vaak dus wat is het probleem? Denk dat Frank het wel beter zal weten als ons in dat geval.
Okequote:
Spits moet scoren, verdediger verdedigen en middenvelder aangeven etc etc. Niet teveel verwachten van spitsen svpquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een spits moet ook meevoetballen. Alleen scoren heb je niet zo veel aan. Kijk maar naar de jaren met Suarez en Huntelaar.
Net liep hij 1 op 2 nu ineens al 1 op 1quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is geen van Basten die mensen die niet functioneren laat staan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat hij in Siggy gelooft. Dat Frank de Boer het nu goed doet wil niet zeggen dat al zijn keuzes goed zijn. Hij is gewoon heel erg loyaal naar zijn spelers toe.
Tja ben gewoon kritischquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wow en jij bent Ajax supporter?Nieteens weten dat Siggy er meer heeft gemaakt dan jij denkt
Haha wat een onzin zeg. En een vrouw moet zeker ook alleen het huishouden doen? Voetbal veranderd en multifunctionaliteit is steeds belangrijker. De belangrijkste eigenschap van een back is tegenwoordig aanvallen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Spits moet scoren, verdediger verdedigen en middenvelder aangeven etc etc. Niet teveel verwachten van spitsen svp
Ik ben ook voor Ajax overigens maar je vergeet even de sterke punten van Siggy als spits zoals de corners, sterk qua lichaam etc etcquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Net liep hij 1 op 2 nu ineens al 1 op 1. Een spits hoeft niet alleen te scoren. Als hij een assist geeft is dat net zo waardevol. Juist als je een spits hebt die alleen maar scoort is het als tegenstander veel makkelijker te bespelen. Gewoon de aanvoer naar hem afsluiten en je speelt met 10 man.
En ik zeg al, we hebben gewoon andere maatstaven. Jij bent wel tevreden met hem, ik denk dat Ajax veel beter kan hebben.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Spits moet scoren, verdediger verdedigen en middenvelder aangeven etc etc. Niet teveel verwachten van spitsen svp
Wat een hoop dooddoeners weer, chapeau.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is geen van Basten die mensen die niet functioneren laat staan.
Het is de man die ons 3 keer op rij kampioen heeft gemaakt.
De man waar spelers duitse clubs voor af zeggen met een riant salaris.
De tijden zijn wel eens anders geweest de afgelopen jaren.
De mensen die Hoesen nu in de basis willen hebben Ajax precies 0 keer kampioen gemaakt.
Dan moet je toch wel weten dat spelers meerdere dingen moeten kunnen in het Ajax-systeem.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Ajax overigens maar je vergeet even de sterke punten van Siggy als spits zoals de corners, sterk qua lichaam etc etc
Nouja heb jaren meegemaakt in de Meer dat Ajax toch stukken beter was dan de zogenaamde Barca maatstafquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of je verwacht Barca maatstaven. Zal je alvast verklappen gaat niet gebeuren
Wow, ik ben helemaal onder de indruk. Sigthorsson moet in de spitsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Ajax overigens maar je vergeet even de sterke punten van Siggy als spits zoals de corners, sterk qua lichaam etc etc
Maar je verwacht dat ze ALLES kunnen en dat kan niet. Hoesen is qua lichaamsbouw bijv minder sterk dan Siggy etc. Zo hebben ze beide voor en nadelen. Als je echt kwaliteit wil kijk naar Real of Barca.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel weten dat spelers meerdere dingen moeten kunnen in het Ajax-systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |