Welke schijnwerkelijkheid kom jij nu weer vandaan? Iedereen stemde nee tegen de euro en tegen de europese grondwet, tegen de irak oorlog, tegen de 343091478298357495 bezuinigingen en tegen de aankoop van vliegtuigen voor miljarden die vervolgens weer bezuinigd kunnen worden op het terminale volk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar heb je precies tegen gestemd? Een keertje tegen de Grondwet.
Het is natuurlijk goed mogelijk dat jij als individu tegen de EU bent. Dat kan, maar niemand geeft een neuk als dat zo is. Wij, als land, hebben ons altijd in meerderheid achter de Unie geschaard. In dat opzicht is het wat vreemd dat figuren zoals jij Brussel de Zwarte Piet toespelen.
Ik was mij er niet van bewust dat we voor of tegen de euro konden stemmen. Ook kan ik mij niets herinneren van een referendum over de Irak-oorlog, noch de bezuinigingen. Dus, mijn beste jongen, waar heb je het in godsnaam over?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Welke schijnwerkelijkheid kom jij nu weer vandaan? Iedereen stemde nee tegen de euro en tegen de europese grondwet, tegen de irak oorlog, tegen de 343091478298357495 bezuinigingen en tegen de aankoop van vliegtuigen voor miljarden die vervolgens weer bezuinigd kunnen worden op het terminale volk.
wij als meerderheid hebben TEGEN gestemd toen dat konquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
Wij, als land, hebben ons altijd in meerderheid achter de Unie geschaard. In dat opzicht is het wat vreemd dat figuren zoals jij Brussel de Zwarte Piet toespelen.
Tegen de Grondwet. Dat is wat anders dan 'nee' zeggen tegen de complete Unie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:56 schreef HD9 het volgende:
[..]
wij als meerderheid hebben TEGEN gestemd toen dat kon
nee dat jkon niet, hoe denk je dat we gestemd zouden hebben, als dat wel kon ???quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was mij er niet van bewust dat we voor of tegen de euro konden stemmen. Ook kan ik mij niets herinneren van een referendum over de Irak-oorlog, noch de bezuinigingen. Dus, mijn beste jongen, waar heb je het in godsnaam over?
Protest? Moet je persé een formulier invullen om ergens tegen te stemmen? we hebben een stem zonder gratie van de overheid hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was mij er niet van bewust dat we voor of tegen de euro konden stemmen. Ook kan ik mij niets herinneren van een referendum over de Irak-oorlog, noch de bezuinigingen. Dus, mijn beste jongen, waar heb je het in godsnaam over?
Geen idee, maar wellicht kunnen we een paragnost raadplegen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:58 schreef HD9 het volgende:
[..]
nee dat jkon niet, hoe denk je dat we gestemd zouden hebben, als dat wel kon ???
Niks mis met de EEG, alles mis met Europa.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tegen de Grondwet. Dat is wat anders dan 'nee' zeggen tegen de complete Unie.
Ik heb geen idee. Volgens opiniepeilingen is de meerderheid van de Nederlanders nog steeds voorstander van Europese samenwerking.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:58 schreef HD9 het volgende:
[..]
nee dat jkon niet, hoe denk je dat we gestemd zouden hebben, als dat wel kon ???
Opinie peilingen in het gooi?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Volgens opiniepeilingen is de meerderheid van de Nederlanders nog steeds voorstander van Europese samenwerking.
als er nu een referendum was , dan was t over met de EU vquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens opiniepeilingen is de meerderheid van de Nederlanders nog steeds voorstander van Europese samenwerking.
Dat maakt de omvang van het tegengeluid wel een tikkeltje overzichtelijker, ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Protest? Moet je persé een formulier invullen om ergens tegen te stemmen?
Dat lijkt mij vrij sterk. Nogmaals, recente peilingen schetsen een ander beeld. Maar ik begrijp dat jij jouw mening moeiteloos projecteert de rest van het land.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:59 schreef HD9 het volgende:
[..]
als er nu een referendum was , dan was t over met de EU v
Dit bedoel ik dus met schijnwerkelijkheid, spreek wie dan ook aan over de euro of is dat lastig voor je achter de fluwelen gordijnen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt de omvang van het tegengeluid wel een tikkeltje overzichtelijker, ja.
hoor wie het zegt.. mafketel, ik heb buiten een enkeling op een forum zoals jijzelf nooit iemand positief over europa of de euro gehoord.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij sterk. Nogmaals, recente peilingen schetsen een ander beeld. Maar ik begrijp dat jij jouw mening moeiteloos projecteert de rest van het land.
nee we zullen de kans wel niet krijgen om te stemmenquote:
Ik hoor alleen maar positieve geluiden over de EU.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
hoor wie het zegt.. mafketel, ik heb buiten een enkeling op een forum zoals jijzelf nooit iemand positief over europa of de euro gehoord.
Wellicht begeef ik mij in andere kringen, want ik ken vrijwel geen landgenoten die uit de EU willen stappen of zelfs de euro willen zien verdwijnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met schijnwerkelijkheid, spreek wie dan ook aan over de euro of is dat lastig voor je achter de fluwelen gordijnen?
Ik kan het ook niet helpen dat jij wordt omringd door simplisten.quote:hoor wie het zegt.. mafketel, ik heb buiten een enkeling op een forum zoals jijzelf nooit iemand positief over europa of de euro gehoord.
Mag je een map posten met een rode stip waar jij die geluiden hoort.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar positieve geluiden over de EU.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat jij wordt omringd door simplisten.
Ik mag dergelijk verwachtingen niet schetsen, maar het staat jou vrij te veronderstellen dat ik in een schijnwerkelijkheid leven enkel omdat ik er een andere mening op nahoud?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]Je weet nieteens wie ik ben en met wie ik omga, heb jij soms een autoqeue voor je staan oid met dat soort tekstboek opmerkingen
Ik hoor alleen maar positieve geluiden, ongeacht waar ik ga.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mag je een map posten met een rode stip waar jij die geluiden hoort.
Omdat je er een absurde mening op nahoud, welk elke seconde van de dag weerlegd wordt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik mag dergelijk verwachtingen niet schetsen, maar het staat jou vrij te veronderstellen dat ik in een schijnwerkelijkheid leven enkel omdat ik er een andere mening op nahoud?
Ga mooie boeken schrijven voor de fantasy afdeling.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar positieve geluiden, ongeacht waar ik ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |