SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
heb je dropbox?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Is er een simpele manier om een foto te uploaden van mijn telefoon hier..
De enige logische conclusie die ik (met mijn huisarts en cardioloog) kan trekken is dat ik tegen overtraind aan zit. Hardlopen ging in de loop van vorig jaar steeds slechter en nu is het helemaal drama. Ter compensatie fiets ik wel rustig 60 km op een dag zonder er last van te hebben en is mijn conditie meer dan goed. Bij mijn crossfit schema's ging ik ook helemaal dood en zat ik meer bij te komen dan dat ik op en neer aan het springen en rennen was, dus heb ik me nu maar toegelegd op meer duurtraining. Ik doe alleen nog de Drekrees in de categorie hardlopen en verder probeer ik het in januari wel weer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tegen welke kwalen loop jij momenteel aan?
Ik weet wel hoe hard ik hemel en aarde vervloekte toen ik vorig jaar die spit in m'n graat kreeg zeg, gloeiendeBen je net lekker op weg met afvallen, mag je / kan je ineens helemaal NIKS meer
Ik zou graag ruilenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind ze leuk als ik er langs fiets, of met kindjes naar de ga kijken in de kinderboerderij. Maar niet als ze een paar dagen in mijn "achtertuin" staan. Ik word nou eenmaal stiknerveus van het gemeeeheeeh...
Maar goed als er iemand van jullie met me wilt ruilen? Graag!!! Ik stuur ze meteen!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja mijn vriend en ik waren het er wel over eens dat ik geen plattelandsmeisje ben
Tijdje terug stonden ze wat verder naar achteren. Toen waren de bomen nog niet vol en stonden ze op de dijk die daar achterloopt. Dat vond ik wel gezellig!
Maar genoeg geklaagd over mijn tijdelijke huisdieren. Ik ga de keuken maar eens opruimen!
Waar kom jij eigenlijk vandaan dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja mijn vriend en ik waren het er wel over eens dat ik geen plattelandsmeisje ben
Tijdje terug stonden ze wat verder naar achteren. Toen waren de bomen nog niet vol en stonden ze op de dijk die daar achterloopt. Dat vond ik wel gezellig!
Maar genoeg geklaagd over mijn tijdelijke huisdieren. Ik ga de keuken maar eens opruimen!
Ja die kan ik ook wel beter dan de normale, raar eigenlijk.....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind Level 2 echt tof, met van die uitloop pushups! Die kan ik dan weer wel![]()
Stalker!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik kende mijn ex-vriendje via CU2. Later kreeg hij een andere relatie, die meid ging haar relatieproblemen op Fok bespreken, daardoor kwam ik op Fok, waar ik mijn echtgenoot leerde kennen
Stoer!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind Level 2 echt tof, met van die uitloop pushups! Die kan ik dan weer wel![]()
Dat zijn er wel een heleboel... Wel fijn voor die schaapjes dat ze geschoren zijn en dat ze telkens een ander stuk land krijgen om kaal te vreten.quote:
Nou dat zei ik vorige week dus.. Toen hadden ze hun wol nog.. Zo zielig!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zijn er wel een heleboel... Wel fijn voor die schaapjes dat ze geschoren zijn en dat ze telkens een ander stuk land krijgen om kaal te vreten.
Daar wil ik wel op reageren, maar dat zou tmi zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
* Lucky_Strike neuriet Schaapje schaapje, heb je dikke wol?
Slimpiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Waarom besloot ik dat de koelkast schoonmaken een goed idee was? Nu heb ik het warm en nog de afwas niet gedaan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar wil ik wel op reageren, maar dat zou tmi zijn.
Mijn koelkast is wel schoon en ligt vol gezonde dingen.quote:
Je bent goed bezig!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Mijn koelkast is wel schoon en ligt vol gezonde dingen.
Afwassen, wat was doen, doekje over de tafel, klaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Je bent goed bezig!
Ik ga zo ook echt opstaan en de afwas doen, dan douche en dan naar de markt. Want ik wil fruit!
Wat rot lijkt me dat. Ik had er geen idee van dat je ook overtraind kunt zijn. Hoe kan dat, of ligt daar een fysieke andere oorzaak aan ten grondslag?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De enige logische conclusie die ik (met mijn huisarts en cardioloog) kan trekken is dat ik tegen overtraind aan zit. Hardlopen ging in de loop van vorig jaar steeds slechter en nu is het helemaal drama. Ter compensatie fiets ik wel rustig 60 km op een dag zonder er last van te hebben en is mijn conditie meer dan goed. Bij mijn crossfit schema's ging ik ook helemaal dood en zat ik meer bij te komen dan dat ik op en neer aan het springen en rennen was, dus heb ik me nu maar toegelegd op meer duurtraining. Ik doe alleen nog de Drekrees in de categorie hardlopen en verder probeer ik het in januari wel weer.
Vette pech, maar het lukt gewoon niet.
Vond je Amsterdam Expo leuk? Mijn huisgenootje werkt daar en die vindt het echt fantastischquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:59 schreef Sarabi het volgende:
De afgelopen week heb ik weinig meer gedaan dan 1 uur per dag sporten en af en toe en uitje (zoals Amsterdam Expo, kleine dierentuin, bios en etentjes).
Vanaf maandag het huishouden weer oppakken
Op het moment is het Pixar Expo en dat vond ik echt leuk om te zienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:03 schreef Zeester het volgende:
[..]
Vond je Amsterdam Expo leuk? Mijn huisgenootje werkt daar en die vindt het echt fantastisch
Klopt. Ik ga hopelijk zeer binnenkort. Ik mag met een vrijkaartje, samen met een ander vriendinnetje, we moeten alleen ff een dag pikken wanneer we allebei kunnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op het moment is het Pixar Expo en dat vond ik echt leuk om te zien
Heb er 3 uur rondgewandeld, wat voor mij echt lang is voor zoiets.
Ja, we hebben ook heren in ons midden. Die zijn wel in de minderheid, en je moet ook wel tegen geklaag over ongesteldheid e.d. kunnen, want wij dames zijn wel overheersend. Maar welkom!quote:
Ow. Niks voor mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:13 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook heren in ons midden. Die zijn wel in de minderheid, en je moet ook wel tegen geklaag over ongesteldheid e.d. kunnen, want wij dames zijn wel overheersend. Maar welkom!
Blijf nou gewoon eens in je hok als je alleen maar vervelend komt doen en niks bijdraagt, oke?quote:
Ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon eens in je hok als je alleen maar vervelend komt doen en niks bijdraagt, oke?
Welkom in deze reeks! Iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom, maar hou het wel leuk. Een belerend, betweterig toontje is niet gewenst.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was de eerste en laatste keer dat ik het lief aan je vroeg.
Ik kom hier niet om irritant te doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wij komen jullie topic toch ook niet vervuilen of wel soms?
Wat kom je hier dan doen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:28 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik kom hier niet om irritant te doenMaar ik krijg gelijk allemaal dingen naar m'n hoofd..
Nou vertel, hoe veel weeg je, hoe veel wil je kwijt en wat is je planquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:27 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Welkom in deze reeks! Iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom, maar hou het wel leuk. Een belerend, betweterig toontje is niet gewenst.
Oh ik ben ook niet boos. Ik verveel mij stierlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:28 schreef Sarabi het volgende:
Lonaa het is veelste warm hiervoor
Maar inderdaad lunchzo eens iets bij elkaar gaan zoeken.
quote:
Ik wil zelf aankomen. Ik las het topic door en zag alleen maar vrouwen dus toen was mijn vraag of er ook mannen waren, aangezien overgewicht geen onderscheid maakt in sekse.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou vertel, hoe veel weeg je, hoe veel wil je kwijt en wat is je plan
Welkom
Ik let op mijn voeding, maar ik tel geen calorieën. Dat laatste dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom Kesefkesef, wat is je doel? Je doet aan KT/BB neem ik aan? Pas je daar ook je gehele dieet op aan, of het voor jou meer sport en een niet al te veel aangepast gezond eetpatroon?
Ik ben vorig jaar januari als een idioot gaan trainen omdat ik de Urbanathlon wilde doen in september. Dus ik ben killer schema's gaan doen om kracht op te bouwen en daarnaast ook nog regelmatig hardlopen en dat ook uitbouwen. En dat hardlopen ging steeds zwaarder en langzamer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat rot lijkt me dat. Ik had er geen idee van dat je ook overtraind kunt zijn. Hoe kan dat, of ligt daar een fysieke andere oorzaak aan ten grondslag?
en volgens mij moet ik weten wie jij ook alweer bent, maar ik ben het ook vergeten![]()
Jaa, zie je, dan weet ik hetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar januari als een idioot gaan trainen omdat ik de Urbanathlon wilde doen in september. Dus ik ben killer schema's gaan doen om kracht op te bouwen en daarnaast ook nog regelmatig hardlopen en dat ook uitbouwen. En dat hardlopen ging steeds zwaarder en langzamer.
Dacht eerst dat het aan mijn longen lag (logisch want ik heb ook astma), maar de longarts kon niets vinden. Die stuurde me door naar de cardioloog, maar die vindt dat mijn cardiologische probleem geen invloed heeft op mijn conditie (en daar heeft hij bewijs voor, dus ik geloof hem wel), dus ik gooi mn schema maar weer eens om en misschien gaat het hardlopen over een half jaar wel weer lekker.
Hint: ik heb nog een onwijs mooie bol wol voor je gemaakt begin dit jaar!![]()
En voor de rest: ik hobbel al veel te lang op Fok rond en had tot een jaar of 4 geleden denk ik, een andere usernaam.
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaa, zie je, dan weet ik het
En dan klinkt je verhaal ineens ook weer bekend.
OK, ik ben weer bij. Wel heul rot voor je. Ik hoop dat het met een ander schema en wat rustiger aan doen weer helemaal in orde komt!
Mijn tetten zien er ook niet meer uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:42 schreef Zeester het volgende:
Ik ben zo net eindelijk een nieuwe BH gaan kopen. Ik droeg altijd 85D, ook al wist ik dat dat eigenlijk te klein was, want dat is de grootste maat die ze met laag tussenstukje tussen de borsten verkopen (en ik vind hoog niet mooi want dan zie je vaak tussen mijn borsten zitten). Nu even goed laten informeren, en 3 x raden met welke maat ik naar huis ga: 85D. Omtrek is 88, en aangezien ik nog afval adviseerde ze dan 85 te nemen. En ik zit qua cup tussen C en D in, maar D zat mooier in dit model. Nu blije borsten
. Al zijn ze écht niet meer wat ze geweest zijn
Mij werd een breed tussenstukje geadviseerd omdat dat weer steun geeft. Maar dat zal voor iedereen verschillend zijn misschien.. Heb dezelfde maat en mijn borsten werden ook veel blijer van een goede bh!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:42 schreef Zeester het volgende:
Ik ben zo net eindelijk een nieuwe BH gaan kopen. Ik droeg altijd 85D, ook al wist ik dat dat eigenlijk te klein was, want dat is de grootste maat die ze met laag tussenstukje tussen de borsten verkopen (en ik vind hoog niet mooi want dan zie je vaak tussen mijn borsten zitten). Nu even goed laten informeren, en 3 x raden met welke maat ik naar huis ga: 85D. Omtrek is 88, en aangezien ik nog afval adviseerde ze dan 85 te nemen. En ik zit qua cup tussen C en D in, maar D zat mooier in dit model. Nu blije borsten
Dit is niet waar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:42 schreef Zeester het volgende:
Dan is het voor mij wel waar, want ik wil geen dure BH'squote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
Dit is alleen waar als je een BH van 20 euro wil.
Ja okee, maar dan is het niet zo dat het niet bestaat....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:04 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dan is het voor mij wel waar, want ik wil geen dure BH's
Ik denk dat het verschil ook wel is dat ik natuurlijk wel een paar cupmaatjes minder heb. Ik heb weleens in een iets duurdere BH geinvesteerd, en dat zat echt lekker, maar ik vond het de meerprijs niet waard.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee, maar dan is het niet zo dat het niet bestaat....
Ik ben altijd een voorvechter van goedkope BH's geweest, tot mijn man een Prima Donna voor me kocht. Wat heb ik mezelf jarenlang gemarteld eigenlijk
ja, ik vond die van 30 ook supercomfortabel. Tot prima donna kwam kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Maat wat versta je onder een dure BH os dan de vraag..
Ik koop bijv echt geen lingerie meer hij de h&m maar een BH bij Hunkenmoller van 30 euro zit bij mij echt supercomfortabel.
Klinkt stom maar ik heb eigen altijd maar 1 bh aan omdat die zo ontzettend fijn zit. De rest heb ik alleen een keer aan omdat vriend lief dat leuk vind of omdat ik wit aan heb..
Ja, ik zit nu binnen. Die oplossing had ik zelf ook wel bedacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ga je uit de zon, opgelost, slotje.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu binnen. Die oplossing had ik zelf ook wel bedacht.
Oh, ok.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ga je uit de zon, opgelost, slotje.
WAARquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
dat jaik koop ze nu maar in de 2voor1 uitverkoop.
oh da's een beetje ver fietsenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
lindessa alkmaar heeft aan t einde van een seizoen 2voor1
ik heb een model van Freya waar ik in leef, dus heb precies dezelfde nog twee keer gekocht om de rouw nog even uit te stellenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik woon dus echt in deze:
[ afbeelding ]
Ik ga ook echt rouwen als ik hier uit slijt / groei
Niet zo zeuren jij, t is mooi weer. Fiets even op en neerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een gazellewant dat is toch altijd wel mn fijnste fiets geweest. En met fietsplan kost hij nog geen 400 euro. Maar dat moet dus nog allemaal even geregeld worden... ach.
En morgen een zonnebril gaan zoeken. Vriendin van mn neef werkt bij een opticien hier, dus ga daar maar eens kijken
En Prima Donna jaHeb er 3 van de twist, waarvan ik er van de fijnste er 2 heb. Eentje wit met zwarte stipjes, ander is roze met oranje stipjes. Vooral die laatste is lekker hysterisch
O: 2 crackers pindakaas
T: banaan
L: snee volkoren met kaas, berg salade.
T: 2 kiwi's
D: pastasalade
T: kwark
S: telt alles lopend moeten doen tot een uurtje geleden ivm geen fiets ook als S? Ja? Ok dan!![]()
Nee hoor ben je niet. Ik heb nu 3 jaar geen gazelle gehad, ging erop zitten en het is ook als vanouds. Mn vorige heeft het 11 jaar volgehouden en dat model is nog altijd in de maak, wel een wat modernere versiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Leuke fiets, eendje! En ik vind Gazelle ook de prettigste fietsen. Of ik ben gewoon gebrainwashed door het merk.
Stoerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik huppelde gisteren in bikini (geen tankini) door Woodstock op strand Bloemendaal tussen de plastic fantastic bruine te blonde meiden met maatje xs en ik voelde me totaal niet te dik. Terwijl ik dat natuurlijk wèl benJoycie, het zit allemaal in je hoofd
Schijt aan wat anderen denken, je bent daar om lol te maken
Ik heb nooit een Gazelle gehad, altijd Batavus. Paar jaar geleden heb ik een Cortina gekocht, dat is echt zoo zalig fietsenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee hoor ben je niet. Ik heb nu 3 jaar geen gazelle gehad, ging erop zitten en het is ook als vanouds. Mn vorige heeft het 11 jaar volgehouden en dat model is nog altijd in de maak, wel een wat modernere versie![]()
Ging erop zitten voor een proefrondje en het trapt zoveel beter dan een union!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn benen zijn ongeveer gehalveerd, net als mijn tieten trouwens.. En mijn pens... damn.. die is nu echt een heel stuk minder....
[ Bericht 4% gewijzigd door Vicky op 19-07-2013 22:53:04 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Spray tan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:28 schreef Mokkels het volgende:
Wij (vriend en ik) zijn ook gevraagd door mensen om mee te gaan naar het strand. Ik maak me er nog niet eens zo druk om dat ik dik ben. Maar ik ben zegmaar... wit met een blauwe gloed. Ik word niet bruin, nooit niet. Ik loop nu al sinds het kan in een korte broek en ik heb zelfs nog geen verschil met m'n bovenbenen waar de broek zit.Ik verkleur alleen als ik verbrand.. en dat is natuurlijk niet zo'n slim idee. Ik heb dus sinds mei al een scheef zittend hemdje in me staan. Zo lelijk.
Ook al is het slecht.. ik ga volgend jaar toch proberen te zonnebanken. Hierdoor voel ik me namelijk altijd heel erg onzeker. Korte broek valt wel mee nog maar in bikini dus volle witheid.. neh.
Dus dit jaar laat ik het strand maar aan me voorbij gaan.
Dat is wel zo.. maar ik weet het niet.. Ik gebruik nu ook geen zelfbruiner omdat ja.. ik heb geen idee. Ik vind het geen fijn gevoel ofzo.. ben bang dat het afgeeft op m'n kleren enzo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Spray tan?
Niet zo schadelijk en niet enorm duur (20-30 euro) en je verkleurt nog steeds.
/einde promo
Maar om dat nu 'salade' te noemen vind ik wel erg optimistischquote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:52 schreef Vanyel het volgende:
Dat klinkt mij in de oren als een standaard simpel eetcafégarnituur.
Heb je er wat van gezegd?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar om dat nu 'salade' te noemen vind ik wel erg optimistisch
Mokkels ik zou deze folder van de dermatoloog toch eens lezen http://www.huidarts.info/documents/?v=2&id=16quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:34 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dat is wel zo.. maar ik weet het niet.. Ik gebruik nu ook geen zelfbruiner omdat ja.. ik heb geen idee. Ik vind het geen fijn gevoel ofzo.. ben bang dat het afgeeft op m'n kleren enzo.
Ik ben nu toch al 'verneukt' want ik ben denk ik in m'n hele leven al meer dan 100 verbrand geweest. Misschien nog wel vaker. Zelfs sunblock verbrand ik door heen. Dus dat het schadelijk is trek ik me eigenlijk nu niks meer voor aan. Hoe dom het ook misschien is.
Maar misschien helpt de zonnebank ook niet en verkleur ik of niet of ik moet me goed insmeren. Ze zeggen wel dat het een andere straling is dus wie weet..
Ik score onvoldoende op assertiviteit en pas nadat we er weg waren besefte ik dat ik helemaal geen groente had gehad en dat er 'salade' was beloofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik ben jaloers. Ik denk dat ik voor het raam ga staan. Naar binnen kijken. Zonder knipperenquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Thanks voor de lieve woorden meidenIk let zeker goed op mezelf, dat komt echt wel goed.
![]()
![]()
![]()
Ik ben zojuist ongesteld geworden
![]()
![]()
![]()
Water drink ik sinds kort alleen nog maar. Heb altijd m'n zonnebril op sinds dat ik hem kocht (2010 volgens mij) zelfs in de winter. Hoedje heb ik nooit om maar ik heb een volle bos haar wat altijd in een staart zit (dus geen scheiding waar de zon om brand). Ik smeer me altijd in met sunblock en zit altijd in de schaduw maar dan toch verbrand ik nog wel eens. Als ik in de zon zit verbrand ik hoe dan ook met sunblock op.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:30 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Mokkels ik zou deze folder van de dermatoloog toch eens lezen http://www.huidarts.info/documents/?v=2&id=16
De meeste hier zijn bezig met niet alleen afvallen maar ook met zorg dragen voor je lichaam. Ik vind dat de huid hier bij hoort. Voldoende water drinken, zonnebril op met dit weer, leuk hoedje op, goed insmeren zelfs in de schaduw. Al deze zaken zijn belangrijk voor iedereen, maar zeker voor mensen met een licht huidtype. Mokkels ik denk dat je toch moet accepteren dat je nooit zo bruin wordt als de meeste.
Ik smeer me ook altijd al in met sunblock. Altijd. Maar zelf daar verbrand ik doorheen.. Dus ik bedoel ik ben nu toch al zo vaak verbrand dat m'n huid op zich toch al verkloot is en dat beetje zonnebank er ook nog wel bij kan. Met een knipoog natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik had gisteren een cocktail en die "was me het geld niet waard". Dikke balen. Probeerde ik een andere, zelfde probleem.Zijn we daar weggegaan en ergens anders heen gegaan waar ze WEL lekkere cocktails hebben. En toen maar naar huis.
Lucky, je bent een topvriendin, maar let ook een beetje op jezelf. En gecondoleerd.
Mokkels, smeer jezelf in, ALTIJD. Zeggen dat het toch al te laat is, is hetzelfde als zeggen dat je niet hoeft te stoppen met roken want dat doe je toch al 10 jaar. Of dat je niet hoeft af te vallen/ gezond te eten wat je bent toch al dik.
Zonnebank op zich is helemaal niet zo slecht voor je, maar niet te lang, niet te vaak.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:15 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik smeer me ook altijd al in met sunblock. Altijd. Maar zelf daar verbrand ik doorheen.. Dus ik bedoel ik ben nu toch al zo vaak verbrand dat m'n huid op zich toch al verkloot is en dat beetje zonnebank er ook nog wel bij kan. Met een knipoog natuurlijk.
Maar van 1x per maand (en als je heel wit bent mag je maar 5 minuten) wordt je dan weer niet bruin en vaker is wel weer slecht voor je.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zonnebank op zich is helemaal niet zo slecht voor je, maar niet te lang, niet te vaak.
En je kent nu je eigen valkuil. Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:27 schreef Sometimes het volgende:
Een week zonder weegschaal (vakantie), dat vind ik toch elke keer weer wennen. Benieuwd wat de score is na deze week, beweeg hier veel en snacken op de manier die ik het slechtst onder controle heb - mijn zwakke plek dus - is hier niet mogelijk.
Vorig jaar ook zo'n week gehad. Resultaat qua afvallen was erg netjes maar terugkomen in mijn eigen ritme zonder door te slaan naar de verkeerde kant lukte maar matig. De winst was snel weer verdwenen.
Zit nu beter in mijn vel, misschien scheelt het.
Dan word je ook niet zozeer bruin, maar went je huid wel aan UV en dat kan dan weer een voordeel zijn in de "gewone" zon.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar van 1x per maand (en als je heel wit bent mag je maar 5 minuten) wordt je dan weer niet bruin en vaker is wel weer slecht voor je.
Dank.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En je kent nu je eigen valkuil. Fijne vakantie!
Beter doe je het gewoon. Struisvogelpolitiek is nergens goed voor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet trouwens ook al jaren een moedervlek na laten kijken, maar speel liever struisvogel
I know....na de zomer maar eens naar laten kijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Beter doe je het gewoon. Struisvogelpolitiek is nergens goed voor.
Niet!!!! Slim. Vriend had ook melanoom. Word je niet blij van.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet trouwens ook al jaren een moedervlek na laten kijken, maar speel liever struisvogel
Wat dacht je van volgende week?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:39 schreef Sarabi het volgende:
I know....na de zomer maar eens naar laten kijken.
Ja, maar wil nog wel een beetje van de zon kunnen genieten en ik neem aan dat je dan een tijdje niet meer de zon/water in mag?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat dacht je van volgende week?
En trots op de Jillian
Maar je kunt beter van je leven genieten dan van een paar weekjes zon! En daarmee bedoel ik dat je er beter (stel het is kwaadaardig) snel bij kunt zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar wil nog wel een beetje van de zon kunnen genieten en ik neem aan dat je dan een tijdje niet meer de zon/water in mag?
Thanks!
Maar dan ben ik al 17 jaar te laatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:11 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Maar je kunt beter van je leven genieten dan van een paar weekjes zon! En daarmee bedoel ik dat je er beter (stel het is kwaadaardig) snel bij kunt zijn.
Laat wakker (relatief) en lang in bed blijven liggen. Daarna zin in een uitgebreid ontbijtje. Ontbijt was om 12 uur, denk ik. Ik zat goed vol. Even wat dingen in huis gedaan en toen ging ik met vriendlief even de hond uitlaten met het idee zo terug te zijn, maar het liep zo lekker en toen waren we om half 5 pas terug.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:13 schreef Sarabi het volgende:
Inderdaad een beetje raar en niet zo'n goed lijstje Lonaa.
Hoe komt het?
Die van mij zit op mijn rug ook net op de rand van mijn bh, soms wel vervelend.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ghe, ik heb ook zo'n moedervlek zitten ergens, die zit er al sinds ik doorheb wat moedervlekken zijn. Soms irriteert hij wat, maar meestal geen last van. Zit precies onder m'n bh-band (om de buste). Kan er niet echt wakker van liggen.
Dat je geen honger hebt wil niet zeggen dat je niet goed moet eten natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Laat wakker (relatief) en lang in bed blijven liggen. Daarna zin in een uitgebreid ontbijtje. Ontbijt was om 12 uur, denk ik. Ik zat goed vol. Even wat dingen in huis gedaan en toen ging ik met vriendlief even de hond uitlaten met het idee zo terug te zijn, maar het liep zo lekker en toen waren we om half 5 pas terug.
We moesten redelijk op tijd eten omdat we op tijd in de bioscoop moesten zijn, dus ook niets fatsoenlijks gegeten toen we terug waren van het wandelen.
Ik heb trouwens geen honger gehad, dat niet. Merk sowieso dat ik de laatste dagen weinig eet en weinig honger heb.
Dat vind ik ook lekker hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat je dan een epische kater hebt. En dat je denkt ik heb zin in ongezonde dingen. En dat je dan maar cruesli gaat zitten snoepen. En het nog lekker vindt ook
Maar dan hoef je hem toch niet na te laten kijken? Dat is alleen als hij veranderd (qua kleur, vorm, grootte) of pijn gaat doen toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die van mij zit op mijn rug ook net op de rand van mijn bh, soms wel vervelend.
Maar hij is in ieder geval de laatste 17 jaar niet veranderd maar is wel groter/hoger dan de rest.
Alleen ok als je m zelf gemaakt hebt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat je dan een epische kater hebt. En dat je denkt ik heb zin in ongezonde dingen. En dat je dan maar cruesli gaat zitten snoepen. En het nog lekker vindt ook
Ja ik!quote:
Gihihihquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik!
Beschonken jonguh. Ben er praktisch misselijk van.
Ik ook niet... dat ging niet met druppelsquote:
Wat chips in de bios, en thuis nog een nectarine en een pruim. Ook nog wat noten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook niet... dat ging niet met druppels
Heb je nog wat fruit gegeten ofzo? Nog een beetje zuivel ? Augurkje met ham?
Lekker lijstje Mo, precies goed heb ik het gevoel
^^ Cruesliquote:
bereken het gemiddeldequote:Op zondag 21 juli 2013 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haat aan mijn weegschaal. 5 keer er op, 5 verschillende waardes. Schiet ook niet echt op.
Lekkere weegschaalquote:Op zondag 21 juli 2013 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haat aan mijn weegschaal. 5 keer er op, 5 verschillende waardes. Schiet ook niet echt op.
Je mag sinds kort zwemmen bij de surfplas/surfgat. Daar dichtbij Echten. Zitten denk ik wel veel jongeren maar lang niet zo druk als bijvoorbeeld schoonhoven.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekkere weegschaalIk stap er altijd 5x op en af als ik het gewicht te hoog vind, maar dat helpt helemaal niets bij die van mij.
Alweer 2 uur sporten er op zitten, eens kijken wat ik vanmiddag voor sportief iets kan gaan doen. Wandelen, fietsen of ergens gaan zwemmen(maar zal wel druk zijn bij het water of in het zwembad)
Je mag daar sinds kort zwemmen?!quote:Op zondag 21 juli 2013 11:20 schreef Mokkels het volgende:
Je mag sinds kort zwemmen bij de surfplas/surfgat. Daar dichtbij Echten. Zitten denk ik wel veel jongeren maar lang niet zo druk als bijvoorbeeld schoonhoven.
In het licht der eeuwigheid bezien is 20 jaar best kortquote:Op zondag 21 juli 2013 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mag daar sinds kort zwemmen?!Wij gingen daar 20 jaar terug al zwemmen
Denk niet dat je dat bedoelt met 'sinds kort'
En Schoonhoven zal wel druk zijn ja, maar daar kom ik op zich wel graag. Liefst tegen de avond, dan gaan veel gezinnen al naar huis om te eten.
Dat ben ik iddquote:Op zondag 21 juli 2013 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dido, ben jij nou V met nieuwe nick of ben ik in de war?
Aah ok, dan ben ik weer bijquote:
Rock that motherfucker DPquote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god, ik heb een korte broek aan! Sorry Nederland, het is voor mij ook 30 graden!
ik twijfelde even maar wil mezelf niet al te zeer verraden als pot dus toch maar een jurkje aangedaanquote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god, ik heb een korte broek aan! Sorry Nederland, het is voor mij ook 30 graden!
Ik ook, dus +1quote:Op zondag 21 juli 2013 12:43 schreef _Dido_ het volgende:
Wel een jurkje met Marilyn Monroe-effect dus laat het aub niet te hard waaien!
Ik heb weer een badpak dat pastquote:Op zondag 21 juli 2013 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Zo, vijf (!) vuilniszakken met kleren die te klein waren uit de kelder gehaald. Heel goedkoop kleding shoppen
Ik heb pas ook een berg kleding van mijn vriend weg gedaan. Maar omdat de kringloopwinkel bij ons een ontzettend commerciële organisatie is (ze zetten alleen de zooi in de winkel, de goede spullen verkopen ze elders), zijn we naar de kledingbank gegaan. Samen met mijn schoonmoeder om het oude goed van mijn schoonvader weg te brengen.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb weer een badpak dat pastEr zaten 3 badpakken in, en maar 1 was nog mooi en niet versleten. Nu heb ik een stapeltje: "weer de kast in" en een stapeltje "definitief het huis uit"
Ik denk dat ik het naar de kringloopwinkel doe; geen geduld om alles op Marktplaats te zetten voor 1 of 2 euro per stuk
Ja zag het laatst op facebook dat iemand daar zwom en zag toen een reactie van "Dat mag toch niet daar?" en volgens haar mocht het wel. Eerder was het gevaarlijk ofzo omdat je naar beneden getrokken kon worden door afzuigingen? en kon je een boete krijgen als de politie kwam.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mag daar sinds kort zwemmen?!Wij gingen daar 20 jaar terug al zwemmen
Denk niet dat je dat bedoelt met 'sinds kort'
En Schoonhoven zal wel druk zijn ja, maar daar kom ik op zich wel graag. Liefst tegen de avond, dan gaan veel gezinnen al naar huis om te eten.
quote:
Hoe doe je dat? Ik zweet met dit weer al als ik op de bank stil zitquote:Op zondag 21 juli 2013 13:14 schreef Sometimes het volgende:
Het is bloedheet, ik speel een kwartier mee met de kinderen buiten (met een bal) en ben niet eens bezweet.
Heerlijk...
Ik kan het natuurlijk ook in zo'n container voor Oost-Europa gooien.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb pas ook een berg kleding van mijn vriend weg gedaan. Maar omdat de kringloopwinkel bij ons een ontzettend commerciële organisatie is (ze zetten alleen de zooi in de winkel, de goede spullen verkopen ze elders), zijn we naar de kledingbank gegaan. Samen met mijn schoonmoeder om het oude goed van mijn schoonvader weg te brengen.
Voor mij is het ook een nieuwe ervaring.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik zweet met dit weer al als ik op de bank stil zit
Trek dan ook een jurkje aan!quote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ook hoor. De hele familie zit altijd buiten behalve ik. Ik hou er gewoon niet van. Doe mij maar de winter waar iedereen altijd over klaagt.. ik hou er van!quote:Op zondag 21 juli 2013 19:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik voel echt een kloof tussen mij en het deel van Nederland dat naar plassen, zwembaden en terrassen gaat. Wij hebben net een klein bbq'tje gedaan in f-ing 31 graden en zijn zo snel mogelijk weer naar binnen gevlucht om daar snel onder een koude douche te gaan staan.
Hitte
Nu niet meer nee. Maar ik vraag mij af hoe ik het morgen ga overleven in de enige aircoloze ruimte van het lab, tussen een aantal machines fijne bepalingen doen in mn dikke labjas. En dichte schoenen aanmoeten.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Zo heet is het toch helemaal niet? Ik heb 3 kwartier gewandeld en mezelf meer dan een uur afgebeuld in een sportschool (zonder airco).
Ligt er denk ik ook aan waar in NL je woont natuurlijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Zo heet is het toch helemaal niet? Ik heb 3 kwartier gewandeld en mezelf meer dan een uur afgebeuld in een sportschool (zonder airco).
Ik ook. Zweette me de pleuris na tien minuten hardlopenquote:Op zondag 21 juli 2013 20:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan waar in NL je woont natuurlijk.
Na een half uur intensief sporten (vanmorgen al) was ik toch echt wel dood.
Ach... dinsdagochtend ook weer en de middag assisteren bij puncties, dus denk dat ik woensdag pas een keer witte-jas-loos rond mag lopenquote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, klinkt niet prettig, douche eendje. Ik hoef woensdag pas weer te werken en er is overal airco op het werk.
En is alleen een witte labjas mogelijk?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:40 schreef douche-eendje het volgende:
Ach... dinsdagochtend ook weer en de middag assisteren bij puncties, dus denk dat ik woensdag pas een keer witte-jas-loos rond mag lopen
Whahahahahaaaaa nou... ja het zou kunnenquote:Op zondag 21 juli 2013 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En is alleen een witte labjas mogelijk?
[ afbeelding ]
Ik ben voor!quote:Op zondag 21 juli 2013 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En is alleen een witte labjas mogelijk?
[ afbeelding ]
Dat is het bij mij ook. Ik heb geen tuin, dis als ik buiten wil zitten ben ik tot een terras of park veroordeeld. En in die situaties ben ik de enige alcohol-vrije. En ik zeg al zo vaak nee. Nouja, dan niet. Ik heb ook geen afval- deadline. Over een week is het weer regen en dan zeg ik easy peasy nee.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben daar ook makkelijk in hoor Zeester. Ik ga geen sociale dingen ontlopen om verder af te vallen. En ik ga het ook niet minder gezellig hebben door de alcohol te vermijden als ik dat gewoon wel wil hebben.
Het is hier echt een keuze. Ongetwijfeld niet de beste, maar wel een bewuste waar ik achter sta.
Ik ga er gewoon vol in mee.quote:Op maandag 22 juli 2013 06:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik neig ernaar om het met jullie eens te zijn DP en Zeester.
Ja, nou, ja.quote:
ik ook!quote:
Daar ben ik dus dik door geworden, dat ik gewoon lekker wil etenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
In de categorie seksloos had ik vandaag een driekwart broek aan.
.
Heb net m'n avondeten bij elkaar geplukt van een food market hier, ben benieuwd. De roti is iig goed te nassen
. Ik ben echt zool benieuwd of ik aangekomen of afgevallen ben. Ik heb echt heel erg niet op m'n eten en drinken gelet, maar heb het idee dat ik afgevallen ben. We gaan het zien, volgende week.
Heb je het naar je zin? ben benieuwd hoe je het hebt!quote:Op maandag 22 juli 2013 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
In de categorie seksloos had ik vandaag een driekwart broek aan.
.
Heb net m'n avondeten bij elkaar geplukt van een food market hier, ben benieuwd. De roti is iig goed te nassen
. Ik ben echt zool benieuwd of ik aangekomen of afgevallen ben. Ik heb echt heel erg niet op m'n eten en drinken gelet, maar heb het idee dat ik afgevallen ben. We gaan het zien, volgende week.
ze heeft een eigen reeks in TRVquote:Op maandag 22 juli 2013 10:47 schreef Zeester het volgende:
[..]
[..]
Heb je het naar je zin? ben benieuwd hoe je het hebt!
dat wat zij zegtquote:
ik heb 1 lekker zittende kortebroek, 1 3/4 broek die nog past (de rest is veel te groot), 3 rokjes waarvan er zeker 1 te groot is, een spijkerrok maar dat is te warm, en 1 jurkjequote:Op maandag 22 juli 2013 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb geen korte broeken en geen rokjes. Ik heb echt een uitmuntend slecht gevulde kledingkast
Dank je wel. Ben erg benieuwd. Heb dit nog nooit gedaan en het is echt een een groep met 15 man..quote:
Succes! Laat zien dat je niet verlegen bent en zet je meest melodieuze stem opquote:Op maandag 22 juli 2013 11:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dank je wel. Ben erg benieuwd. Heb dit nog nooit gedaan en het is echt een een groep met 15 man..
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar goed ben eigenlijk alleen blij dat ik een gesprek heb. Dus we maken er naar het beste van!quote:Op maandag 22 juli 2013 11:20 schreef Sometimes het volgende:
Het is echt geen weer voor een selectie/sollicitatiegesprek..!
Succes gewenst.
Ik ook..quote:Op maandag 22 juli 2013 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb geen korte broeken en geen rokjes. Ik heb echt een uitmuntend slecht gevulde kledingkast
Bedankt voor de tip, ik ben maar eens enthousiast gaan lezen en c_cquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ben maar eens enthousiast gaan lezen en c_c
Voordeel: iedereen loopt daar in die dingen als je wilt duikenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:31 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Ik moet zeggen, mijn ego is nog nooit zo goed geweest. Zo'n vakantie is prima voor het zelfbeeld
.
En dat terwijl ik dus dagenlang in een fucking wetsuit heb gelopen. Die dingen zijn niét charmant!
Hola, ineens nog een halve kilo eraf?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 juli 2013 14:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben orthopedagooglaatste verslag is met een voldoende beoordeeld
Ik ga nog steeds elke ochtend heel naïef op de weegschaal staan in de hoop een aangename verrassing tegemoet te zien. Maar het is telkens de onaangename verrassing dat ik nog steeds niks ben afgevallen. Grmbl.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:46 schreef miss_sly het volgende:
Ja, Claudia, ik kreeg vanochtend op de weegschaal zomaar een aangename verrassing.
Ik snap er echt niets van. Zeker niet als je het wel merkt in je kleren, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds elke ochtend heel naïef op de weegschaal staan in de hoop een aangename verrassing tegemoet te zien. Maar het is telkens de onaangename verrassing dat ik nog steeds niks ben afgevallen. Grmbl.
Ja, dat was ook mijn gedachtquote:
Dat zegt al een heleboelquote:Op maandag 22 juli 2013 15:09 schreef miss_sly het volgende:
maar het is zelfs op de foto's beter dan ik dacht.
Ja, dat vond ik dus ookquote:
Ik heb pas besloten dat ik alles precies bij ga houden zodat ik over een aantal weken kan controleren of het aan mijn eetpatroon ligt. Daar ben ik gister mee begonnen. Gister was wel een aardig voorbeeld van een dag waarop ik niet zo goed weet hoeveel ik in totaal precies eet, omdat we dan bij het avondeten dingen hebben die ik liever niet eet (zoals friet), en die ik dan maar skip en vervang door dingen die me minder erg lijken. Overdag eet ik altijd vrijwel hetzelfde. Lijstje van 1558 kcal in totaal:quote:Op maandag 22 juli 2013 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Claudia, heb je al eens berekend hoeveel kcal je op een dag binnen krijgt? Netjes alles wegen en uitrekenen (op myfitnesspal of eetmeter oid). Want afvallen gaat in essentie alleen maar om kcal in versus uit. De rest is van minimale invloed.
Wow, bikkel!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:52 schreef Sarabi het volgende:
Misschien moet ik Jillian niet meer midden op de dag doen...het is echt te warm
Maar goed dag 13 ook weer overleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |