SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
heb je dropbox?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Is er een simpele manier om een foto te uploaden van mijn telefoon hier..
De enige logische conclusie die ik (met mijn huisarts en cardioloog) kan trekken is dat ik tegen overtraind aan zit. Hardlopen ging in de loop van vorig jaar steeds slechter en nu is het helemaal drama. Ter compensatie fiets ik wel rustig 60 km op een dag zonder er last van te hebben en is mijn conditie meer dan goed. Bij mijn crossfit schema's ging ik ook helemaal dood en zat ik meer bij te komen dan dat ik op en neer aan het springen en rennen was, dus heb ik me nu maar toegelegd op meer duurtraining. Ik doe alleen nog de Drekrees in de categorie hardlopen en verder probeer ik het in januari wel weer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tegen welke kwalen loop jij momenteel aan?
Ik weet wel hoe hard ik hemel en aarde vervloekte toen ik vorig jaar die spit in m'n graat kreeg zeg, gloeiendeBen je net lekker op weg met afvallen, mag je / kan je ineens helemaal NIKS meer
Ik zou graag ruilenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind ze leuk als ik er langs fiets, of met kindjes naar de ga kijken in de kinderboerderij. Maar niet als ze een paar dagen in mijn "achtertuin" staan. Ik word nou eenmaal stiknerveus van het gemeeeheeeh...
Maar goed als er iemand van jullie met me wilt ruilen? Graag!!! Ik stuur ze meteen!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja mijn vriend en ik waren het er wel over eens dat ik geen plattelandsmeisje ben
Tijdje terug stonden ze wat verder naar achteren. Toen waren de bomen nog niet vol en stonden ze op de dijk die daar achterloopt. Dat vond ik wel gezellig!
Maar genoeg geklaagd over mijn tijdelijke huisdieren. Ik ga de keuken maar eens opruimen!
Waar kom jij eigenlijk vandaan dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja mijn vriend en ik waren het er wel over eens dat ik geen plattelandsmeisje ben
Tijdje terug stonden ze wat verder naar achteren. Toen waren de bomen nog niet vol en stonden ze op de dijk die daar achterloopt. Dat vond ik wel gezellig!
Maar genoeg geklaagd over mijn tijdelijke huisdieren. Ik ga de keuken maar eens opruimen!
Ja die kan ik ook wel beter dan de normale, raar eigenlijk.....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind Level 2 echt tof, met van die uitloop pushups! Die kan ik dan weer wel![]()
Stalker!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik kende mijn ex-vriendje via CU2. Later kreeg hij een andere relatie, die meid ging haar relatieproblemen op Fok bespreken, daardoor kwam ik op Fok, waar ik mijn echtgenoot leerde kennen
Stoer!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind Level 2 echt tof, met van die uitloop pushups! Die kan ik dan weer wel![]()
Dat zijn er wel een heleboel... Wel fijn voor die schaapjes dat ze geschoren zijn en dat ze telkens een ander stuk land krijgen om kaal te vreten.quote:
Nou dat zei ik vorige week dus.. Toen hadden ze hun wol nog.. Zo zielig!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zijn er wel een heleboel... Wel fijn voor die schaapjes dat ze geschoren zijn en dat ze telkens een ander stuk land krijgen om kaal te vreten.
Daar wil ik wel op reageren, maar dat zou tmi zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
* Lucky_Strike neuriet Schaapje schaapje, heb je dikke wol?
Slimpiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Waarom besloot ik dat de koelkast schoonmaken een goed idee was? Nu heb ik het warm en nog de afwas niet gedaan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar wil ik wel op reageren, maar dat zou tmi zijn.
Mijn koelkast is wel schoon en ligt vol gezonde dingen.quote:
Je bent goed bezig!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Mijn koelkast is wel schoon en ligt vol gezonde dingen.
Afwassen, wat was doen, doekje over de tafel, klaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Je bent goed bezig!
Ik ga zo ook echt opstaan en de afwas doen, dan douche en dan naar de markt. Want ik wil fruit!
Wat rot lijkt me dat. Ik had er geen idee van dat je ook overtraind kunt zijn. Hoe kan dat, of ligt daar een fysieke andere oorzaak aan ten grondslag?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De enige logische conclusie die ik (met mijn huisarts en cardioloog) kan trekken is dat ik tegen overtraind aan zit. Hardlopen ging in de loop van vorig jaar steeds slechter en nu is het helemaal drama. Ter compensatie fiets ik wel rustig 60 km op een dag zonder er last van te hebben en is mijn conditie meer dan goed. Bij mijn crossfit schema's ging ik ook helemaal dood en zat ik meer bij te komen dan dat ik op en neer aan het springen en rennen was, dus heb ik me nu maar toegelegd op meer duurtraining. Ik doe alleen nog de Drekrees in de categorie hardlopen en verder probeer ik het in januari wel weer.
Vette pech, maar het lukt gewoon niet.
Vond je Amsterdam Expo leuk? Mijn huisgenootje werkt daar en die vindt het echt fantastischquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:59 schreef Sarabi het volgende:
De afgelopen week heb ik weinig meer gedaan dan 1 uur per dag sporten en af en toe en uitje (zoals Amsterdam Expo, kleine dierentuin, bios en etentjes).
Vanaf maandag het huishouden weer oppakken
Op het moment is het Pixar Expo en dat vond ik echt leuk om te zienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:03 schreef Zeester het volgende:
[..]
Vond je Amsterdam Expo leuk? Mijn huisgenootje werkt daar en die vindt het echt fantastisch
Klopt. Ik ga hopelijk zeer binnenkort. Ik mag met een vrijkaartje, samen met een ander vriendinnetje, we moeten alleen ff een dag pikken wanneer we allebei kunnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op het moment is het Pixar Expo en dat vond ik echt leuk om te zien
Heb er 3 uur rondgewandeld, wat voor mij echt lang is voor zoiets.
Ja, we hebben ook heren in ons midden. Die zijn wel in de minderheid, en je moet ook wel tegen geklaag over ongesteldheid e.d. kunnen, want wij dames zijn wel overheersend. Maar welkom!quote:
Ow. Niks voor mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:13 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook heren in ons midden. Die zijn wel in de minderheid, en je moet ook wel tegen geklaag over ongesteldheid e.d. kunnen, want wij dames zijn wel overheersend. Maar welkom!
Blijf nou gewoon eens in je hok als je alleen maar vervelend komt doen en niks bijdraagt, oke?quote:
Ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon eens in je hok als je alleen maar vervelend komt doen en niks bijdraagt, oke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |