Kom me maar scrubben danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:19 schreef trovey het volgende:
Vandaag maar een wek/opbergpot meegenomen voor het bewaren van eigengemaak scrubzout, staat ook op Salt dus is blijkbaar ook voor zout(ook verkrijgbaar in thee, koffie enz., verschillende maten verschillende opdrukken) en een silliconen cupcakevorm voor het maken van badkamer DIY.
Moet het eerst nog maken.quote:
eigengemaakt scrubzout? is dat beter dan die meuk die je overal kan kopen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:19 schreef trovey het volgende:
Vandaag maar een wek/opbergpot meegenomen voor het bewaren van eigengemaak scrubzout, staat ook op Salt dus is blijkbaar ook voor zout(ook verkrijgbaar in thee, koffie enz., verschillende maten verschillende opdrukken) en een silliconen cupcakevorm voor het maken van badkamer DIY.
Ligt er aan welke meuk je koopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eigengemaakt scrubzout? is dat beter dan die meuk die je overal kan kopen?
Mooi!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Die statafels zijn best heel stevigheb ze hier al bij meerdere feestjes gebruikt
Rond de 15 euro. Geel met wit geloof ik van Intex. Probeer effe foto te zoeken voor je.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef shmoopy het volgende:
Hallon, weet iemand of ze bij de Action Amsterdam nog van die beetje formaat opblaaszwembaden hebben?
Van die rechthoekige van rond de 20 euro.
Red mij van de versmeltingsd00t!
Held.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:20 schreef magikmichael het volgende:
Rond de 15 euro. Geel met wit geloof ik van Intex. Probeer effe foto te zoeken voor je.
Pas de problème.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:40 schreef magikmichael het volgende:
Die dus : [ afbeelding ]
De prijs klopt alleen niet meer natuurlijk
Om mezelf maaar te antwoorden: ik heb die speaker gisteren even gekocht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:24 schreef athlonkmf het volgende:
Heeft iemand de bluetooth speaker van de action? http://www.action.nl/prod(...)/86/favoritelistid/1
Is die een beetje goed qua geluid en gebruiksgemak?
Wat houdt zo'n shakebeker in?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:34 schreef trovey het volgende:
Nett nog even Gourmet Gold senior opgehaald voor de oudjes hier, nergens te krijgen in een normale winkel maar uiteraard wel bij de Action.Ze zijn gek op die tinnetjes. Ook nog 3 meetlinten meegenomen met de vorm van dieren(vlinder, egeltje, kikker en er lag er ook nog eentje in de vorm van een kameleon) en ze lagen bij......de babyspullen.
Yep, daar zoek ik meetlinten van 1 meter.
Wel handig voor in de handtas ...ik heb nogal eens een meetlint nodig en deze zijn net groot genoeg en uiteraard helemaal hip in die vorm.
Als laatste nog een verpakking zelf te maken milkshake meegenomen(zakjes met een vaker te gebruiken shakebeker), was eigenlijk voor de shakebeker met maataanduiding.
Een doorzichtige beker van 300 ml(met maataanduiding) met een bolle schroefdeksel.quote:
Bedankt, morgen weer naar de Action dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Een doorzichtige beker van 300 ml(met maataanduiding) met een bolle schroefdeksel.
Staat bij de voedselafdeling, smaken van de bijbehorende zakjes milkshake zijn chocolade, vanille of aardbeien.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef Kwork het volgende:
[..]
Bedankt, morgen weer naar de Action dus.
verdoriequote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Staat bij de voedselafdeling, smaken van de bijbehorende zakjes milkshake zijn chocolade, vanille of aardbeien.
Maar wel airco in de Actionquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
verdorie
moet ik morgen met dat warme weer naar de action want dat MOET ik hebben natuurlijk
Miniblenders genoegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef THEFXR het volgende:
heeft er iemand een blender gezien bij de action?
Ja, hebben ze maar verwacht er niet te veel van want weinig vermogen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef THEFXR het volgende:
heeft er iemand een blender gezien bij de action?
Bij action nog nooit gezien, maar zag ze toevallig van de week bij Lidl staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:00 schreef Aventura het volgende:
Hebben ze potjes (om in te plassen of poepen dus)?
kruidvat verkoopt diequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:00 schreef Aventura het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:00 schreef Aventura het volgende:
aha! Daar even kijken, dankje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bij action nog nooit gezien, maar zag ze toevallig van de week bij Lidl staan.
edit, even plaatje opgezocht
[ afbeelding ]
Jupquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:26 schreef Chilled het volgende:
Weet iemand hier toevallig of de Action ook luchtbedden verkoopt? Ik kan het nergens op de site vinden. Thanks alvast!
van die blauwe fluwelige? die hebben ze ja!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:26 schreef Chilled het volgende:
Weet iemand hier toevallig of de Action ook luchtbedden verkoopt? Ik kan het nergens op de site vinden. Thanks alvast!
Ja. Voor in het water en slaapluchtbedden. Hebben ze beidequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:26 schreef Chilled het volgende:
en als je geen bon hebt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:05 schreef Mokkels het volgende:
[ afbeelding ]
In deze takken zijn boorkevers gevonden. Dus als je ze hebt gekocht, pas op met je andere houten spullen.
Ga die van mij straks eens nakijken (liggen nog steeds in de auto na ongeveer 4 maand geleden gekocht te hebben).
Je kunt ze terug brengen met bon..
Bron: https://www.facebook.com/(...)64868&type=1&theater
wie bewaart nou alle bonnen? de ruiltermijn is 14 dagen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:08 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dan heb je pech.. action kennende.
Ja, dat vind iedereen in die link die ik postte dus ook. Wel een beetje raar..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wie bewaart nou alle bonnen? de ruiltermijn is 14 dagen.
als ik alle bonnen van action had moeten bewaren had ik er een schuur bij moeten bouwen.
gelukkig heb ik die takken niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |