SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
je zegt toch zelf dat het vet is, dan moet je afvallenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:44 schreef meliloko het volgende:
Jup.. Je bent een aandachtshoer.. En jah.. Ben geen homo. @Waaghals ben niet zo dik ...
Wat nou probleem.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:06 schreef LovelyGirl19 het volgende:
Heb hetzelfde probleem. Afvallen helpt helaas niet want de verhouding blijven het zelfde.
Maar bij een vrouw kan het heel mooi zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:06 schreef LovelyGirl19 het volgende:
Heb hetzelfde probleem. Afvallen helpt helaas niet want de verhouding blijven het zelfde.
Ga voor een spiegel staan en probeer wat uit. In de houding dat je rug minder hol is heb je een minder grote kont. Is toch niet heel erg moeilijk?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:09 schreef meliloko het volgende:
Ja ;s Doordat ik een holle rug heb lijkt het waarschijnlijk dat ik een grote kont heb.
Precies..kan. Moet ze zelf ook wat fors en gezet zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:28 schreef GwaiLow het volgende:
Maar bij een vrouw kan het heel mooi zijn!
Probleem?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:06 schreef LovelyGirl19 het volgende:
Ja nogalquote:
LOL sample van RTS erinquote:
Man man wat een grafherriequote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
LOL sample van RTS erin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hup Maurice![]()
![]()
Zat ooit ook op FOK! trouwens![]()
Dit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:58 schreef Fabelaar het volgende:
heb je ook een holle rug?
het is namelijk vaak ook je houding, kan natuurlijk zijn dat je van nature een dikke kont hebt en daar kun je behalve een beetje afvallen weinig aan doen.
Maar vaak is het ook houding, je kunt leren hoe je je bekken kan kantelen zodat je minder je kont achteruit steekt, is ook beter voor je rug
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:06 schreef LovelyGirl19 het volgende:
Buikspieren trainen zodat je houding beter wordt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:09 schreef meliloko het volgende:
Ja ;s Doordat ik een holle rug heb lijkt het waarschijnlijk dat ik een grote kont heb.
Je maakt krassen op auto's bij het achteruit inparkeren ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:15 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Ja nogal. Mensen zeggen dat ik er trots op moet zijn, maar een grote kont is echt hinderlijk.
Niet zeuren. Holle rug + dikke kont =quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:06 schreef LovelyGirl19 het volgende:
Hoezo hinderlijk? Hoe heb je er last van? Het enige waar ik last van heb is bij broeken kopen dat mijn kont er niet in past/helemaal samengeperst wordt en dat ik af en toe het bakje waar de flessendopjes in gaan die aan de bar hangt eraf loop. Weinig hinderlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:15 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Ja nogal. Mensen zeggen dat ik er trots op moet zijn, maar een grote kont is echt hinderlijk.
Van squats wordt je kont juist nog ronder. Heb meisjes van kontloos naar badonkadonks zien gaan d.m.v. squats.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:07 schreef thethoryd het volgende:
En kunnen oefeningen zoals squats niks helpen hierbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |