SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
je zegt toch zelf dat het vet is, dan moet je afvallenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:44 schreef meliloko het volgende:
Jup.. Je bent een aandachtshoer.. En jah.. Ben geen homo. @Waaghals ben niet zo dik ...
Wat nou probleem.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:06 schreef LovelyGirl19 het volgende:
Heb hetzelfde probleem. Afvallen helpt helaas niet want de verhouding blijven het zelfde.
Maar bij een vrouw kan het heel mooi zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:06 schreef LovelyGirl19 het volgende:
Heb hetzelfde probleem. Afvallen helpt helaas niet want de verhouding blijven het zelfde.
Ga voor een spiegel staan en probeer wat uit. In de houding dat je rug minder hol is heb je een minder grote kont. Is toch niet heel erg moeilijk?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:09 schreef meliloko het volgende:
Ja ;s Doordat ik een holle rug heb lijkt het waarschijnlijk dat ik een grote kont heb.
Precies..kan. Moet ze zelf ook wat fors en gezet zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:28 schreef GwaiLow het volgende:
Maar bij een vrouw kan het heel mooi zijn!
Probleem?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:06 schreef LovelyGirl19 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |