om nou gelijk de politie te bellen? Je doet alsof het de eerste dag van ramadan is. Politie komt iedere avond langs, waarschijnlijk ben ik dus niet de enige die er last van heeft. Als je 1x bent aangesproken door de politie dan weet je onderhand wel dat je last veroorzaakt, niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:38 schreef Che_ het volgende:
Ja dat zei je eerder niet. Je kan ze ook gewoon aanspreken lijkt me.. om nou gelijk de politie te bellen...
Oh als ze rustig zouden zitten/doen had ik de politie ook niet gebelt he, dat snap je wel neem ik aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:38 schreef Che_ het volgende:
Ja dat zei je eerder niet. Je kan ze ook gewoon aanspreken lijkt me.. om nou gelijk de politie te bellen...
Als ik aangeef er last van te hebben komt dat niet omdat ze vredig en rustig zitten, dat snap je toch wel. Er is een reden dat ik er last van heb en dat er eerder ookal politie is geweest.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:47 schreef Che_ het volgende:
ik verdedig niks, maar je geeft alle belangrijke info achteraf. Ik denk dat ze meer begrip voor zouden hebben als je ze zelf persoonlijk aanspreekt
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:47 schreef Che_ het volgende:
ik verdedig niks, maar je geeft alle belangrijke info achteraf. Ik denk dat ze meer begrip voor zouden hebben als je ze zelf persoonlijk aanspreekt
Het werkt vaak wel beter omdat het juist niet zo vaak gebeurt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Denk je dit echt? Het aanspreken van dit soort jongeren zorgt meestal juist voor meer overlast en ruzie.
Mijn ervaring en de ervaring van de mensen in mijn omgeving is dat je wordt uitgescholden voor van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het werkt vaak wel beter omdat het juist niet zo vaak gebeurt.
Als een ecto Nederlander ze aanspreekt wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Denk je dit echt? Het aanspreken van dit soort jongeren zorgt meestal juist voor meer overlast en ruzie.
is dat ook echt zo of gok je het gewoon?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het werkt vaak wel beter omdat het juist niet zo vaak gebeurt.
Mja ik heb echt een afkeer tegen ze. Je zal wel denken dat ik generaliseer en dat je altijd wel rotte appels hebt, maar bij hun is de standaard rotte appels, enkelingen zijn oké.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben trouwens ooit uitgescholden voor hoer en wat nog meer omdat ik tijdens de ramadan de Jamin binnenliep.
(Door Marokkanen ja)
srs?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben trouwens ooit uitgescholden voor hoer en wat nog meer omdat ik tijdens de ramadan de Jamin binnenliep.
(Door Marokkanen ja)
Ik dacht dat jij mannelijk wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
srs?
Ik heb zoiets dus nooit meegemaakt, wacht met smacht op die dag.
hij komt ergens uit de bergen vandaan las ik vanmiddag, is dat berber?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als hij geen berber is heeft hij niks te klagen.
Yes. :/quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
srs?
Ik heb zoiets dus nooit meegemaakt, wacht met smacht op die dag.
Wtf, damnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes. :/
Ik liep de Jamin binnen en een groepje Marokkaanse tieners riep 'HET IS RAMADAANNN. JE MAG NIET ETENNNN BLABLABLA'. Ik riep dat ze zich niet met anderen moeten bemoeien en vervolgens kreeg ik een hele scheldkanonnade over mij heen. Neye ugradigimi sastim valla.
Ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij komt ergens uit de bergen vandaan las ik vanmiddag, is dat berber?
Lol echt, schelden mag natuurlijk wel tijdens Ramadan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes. :/
Ik liep de Jamin binnen en een groepje Marokkaanse tieners riep 'HET IS RAMADAANNN. JE MAG NIET ETENNNN BLABLABLA'. Ik riep dat ze zich niet met anderen moeten bemoeien en vervolgens kreeg ik een hele scheldkanonnade over mij heen. Neye ugradigimi sastim valla.
Zie jij het al voor je dat een groep Marokkanen een Bir uitmaken voor hoerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mannen kunnen zich toch ook als hoer gedragen.
Echt hollandse opmerkingquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
is dat ook echt zo of gok je het gewoon?
Ik geloof er niks van, als ze al meerdere malen zijn aangesproken ga ik er ook niet nog een poging aan wagen.
Bij mij echt nooit, gelukkig...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn ervaring en de ervaring van de mensen in mijn omgeving is dat je wordt uitgescholden voor van alles en nog wat.
Oh dat de politie ze aanspreekt is fout voor hun maar als een abi dat doet is het goed. Ik snap je logica niet. Als je wordt aangesproken door de politie weet je toch dat je verkeerd bezig bent?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt hollandse opmerkingje afkeer tegen marokkanen vind ik ook vreemd. Het zijn niet zomaar straatratten neem ik aan als ze pas sinds begin van ramadan daar zitten. En ze zijn door politie aangesproken, als jij als 'abi' ook met ze gepraat had, had dat wel voor hun uitgemaakt denk ik.
Een spreekbeurt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb iets met jeugdculturen gedaan, vandaar dit.
Zijn ze fucking stupide dat ze het wel zien, merken en doorhebben maar hun schouders heffen tot dat iemand ze erop aanspreekt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij mij echt nooit, gelukkig...
En xaban, ja, het is wel echt zo. Stel je voor dat een groepje bij de ingang van eens supermarkt staat. Zij zien ook heus wel dat mensen met een flinke boog om hen heen lopen. Wanneer iemand beleefd vraagt om erlangs te mogen, doen ze dit wel.
Ik heb iets met jeugdculturen gedaan, vandaar dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |