Ik dacht dat jij mannelijk wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
srs?
Ik heb zoiets dus nooit meegemaakt, wacht met smacht op die dag.
hij komt ergens uit de bergen vandaan las ik vanmiddag, is dat berber?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als hij geen berber is heeft hij niks te klagen.
Yes. :/quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
srs?
Ik heb zoiets dus nooit meegemaakt, wacht met smacht op die dag.
Wtf, damnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes. :/
Ik liep de Jamin binnen en een groepje Marokkaanse tieners riep 'HET IS RAMADAANNN. JE MAG NIET ETENNNN BLABLABLA'. Ik riep dat ze zich niet met anderen moeten bemoeien en vervolgens kreeg ik een hele scheldkanonnade over mij heen. Neye ugradigimi sastim valla.
Ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij komt ergens uit de bergen vandaan las ik vanmiddag, is dat berber?
Lol echt, schelden mag natuurlijk wel tijdens Ramadan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes. :/
Ik liep de Jamin binnen en een groepje Marokkaanse tieners riep 'HET IS RAMADAANNN. JE MAG NIET ETENNNN BLABLABLA'. Ik riep dat ze zich niet met anderen moeten bemoeien en vervolgens kreeg ik een hele scheldkanonnade over mij heen. Neye ugradigimi sastim valla.
Zie jij het al voor je dat een groep Marokkanen een Bir uitmaken voor hoerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mannen kunnen zich toch ook als hoer gedragen.
Echt hollandse opmerkingquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
is dat ook echt zo of gok je het gewoon?
Ik geloof er niks van, als ze al meerdere malen zijn aangesproken ga ik er ook niet nog een poging aan wagen.
Bij mij echt nooit, gelukkig...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn ervaring en de ervaring van de mensen in mijn omgeving is dat je wordt uitgescholden voor van alles en nog wat.
Oh dat de politie ze aanspreekt is fout voor hun maar als een abi dat doet is het goed. Ik snap je logica niet. Als je wordt aangesproken door de politie weet je toch dat je verkeerd bezig bent?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt hollandse opmerkingje afkeer tegen marokkanen vind ik ook vreemd. Het zijn niet zomaar straatratten neem ik aan als ze pas sinds begin van ramadan daar zitten. En ze zijn door politie aangesproken, als jij als 'abi' ook met ze gepraat had, had dat wel voor hun uitgemaakt denk ik.
Een spreekbeurt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb iets met jeugdculturen gedaan, vandaar dit.
Zijn ze fucking stupide dat ze het wel zien, merken en doorhebben maar hun schouders heffen tot dat iemand ze erop aanspreekt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij mij echt nooit, gelukkig...
En xaban, ja, het is wel echt zo. Stel je voor dat een groepje bij de ingang van eens supermarkt staat. Zij zien ook heus wel dat mensen met een flinke boog om hen heen lopen. Wanneer iemand beleefd vraagt om erlangs te mogen, doen ze dit wel.
Ik heb iets met jeugdculturen gedaan, vandaar dit.
Je gaat er nu van uit dat iedereen op dezelfde wijze denkt als jijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh dat de politie ze aanspreekt is fout voor hun maar als een abi dat doet is het goed. Ik snap je logica niet. Als je wordt aangesproken door de politie weet je toch dat je verkeerd bezig bent?
"Hangjongeren"quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zijn ze fucking stupide dat ze het wel zien, merken en doorhebben maar hun schouders heffen tot dat iemand ze erop aanspreekt?
Verbaas j je nou over het gedrag van adolescenten? Dit komt overal voor manquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zijn ze fucking stupide dat ze het wel zien, merken en doorhebben maar hun schouders heffen tot dat iemand ze erop aanspreekt?
Meer een "wij gevoel" inderdaadquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:15 schreef Levolution het volgende:
Tegen de politie willen ze alleen maar rebelleren, maar als ze zien dat ze hun medemoslim tot last zijn gaat er misschien een belletje rinkelen.
Wat is dat voor logica dan, toen ik klein was en ik werd aangesproken door de politie (vuurwerk afsteken) was ik bang enzo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:15 schreef Levolution het volgende:
Tegen de politie willen ze alleen maar rebelleren, maar als ze zien dat ze hun medemoslim tot last zijn gaat er misschien een belletje rinkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |