dat mag ik hopen jaquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
weet ik niet, had hem niet zelf gemaakt, kom nou..
KB kijk dit. Ik moest zo hard lachen![]()
Vertelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:55 schreef leeell het volgende:
[..]
zwarte leeuwen hebben trouwens wel degelijk bestaan![]()
grappig thoquote:
er zijn verscheidene observaties geweest van 18/19e eeuwse archeologen die zwarte leeuwen beschreven (perzische leeuw) in de omgeving van Iranquote:
Ja bruine bonen met gubz.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zijn dat bruine bonen? Niet te veel gedronken nog, krijg je buikpijn van. Zometeen drinken via watermeloen
fucked up Gquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
BEN IK WEER DE WATERMELOEN VERGETEN TE KOPEN.
dit kan echt niet, arm schaap getraumatiseerd...quote:
Zijn die lekker? Ik zie altijd van die skere watermeloenen liggen.quote:
is alweer een tijdje terug dat ik zo hard heb gelachen, arm kindquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
weet ik niet, had hem niet zelf gemaakt, kom nou..
KB kijk dit. Ik moest zo hard lachen![]()
Ik ook, en krampachtig vasthouden natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
is alweer een tijdje terug dat ik zo hard heb gelachen, arm kind
is nu allang verwerkt tot shoarma, is een lam btwquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit kan echt niet, arm schaap getraumatiseerd...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
is nu allang verwerkt tot shoarma, is een lam btw
vet zielig, ik hoop t maar voor hem jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
is nu allang verwerkt tot shoarma, is een lam btw
gelukkig maarquote:
typisch dat jij hier van geniet zeg, ziekelijk gewoonquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:03 schreef Levolution het volgende:
Whehe, die kippen- en schapenfilmpjes.
ff dimmen jijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
typisch dat jij hier van geniet zeg, ziekelijk gewoon
ik moest ook lachen om kippenboyquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
typisch dat jij hier van geniet zeg, ziekelijk gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |