quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:39 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
koop toch gewoon een koffiezetapparaat van de winkel?
Whut?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:52 schreef Ambipur het volgende:
Mensen, ik ga zo mijn account shredderen.Succes met de Ramadan en wellicht tot ooit!
Joh, laat dat ja. Ik ben gehecht aan je geraakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:52 schreef Ambipur het volgende:
Mensen, ik ga zo mijn account shredderen.Succes met de Ramadan en wellicht tot ooit!
Opgeruimd staat netjesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:52 schreef Ambipur het volgende:
In de oven he?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:11 schreef xaban06 het volgende:
Vandaag waarschijnlijk zalmfilet op het menu, hebben jullie lekkere recepten?
In kleine stukjes? Dan krijg je een soort tonijn dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik bak ze in een koekenpan, moot in kleine stukjes shredden, en kleine garnaaltjes erbij.
Jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
In kleine stukjes? Dan krijg je een soort tonijn dus
vet?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wordt een beetje te vet dan. Liever als hele stuk in de oven, gezonder ook
Ik neem aan dat je het bakt met olie en zalm is van zichzelf al erg vet. Als je dat gaat 'pullen' en dan bakken wordt overkill. Lijkt me.quote:
Ah, ik gebruik geen/nauwelijks olie, schrok even.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het bakt met olie en zalm is van zichzelf al erg vet. Als je dat gaat 'pullen' en dan bakken wordt overkill. Lijkt me.
Gewoon heel latenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ah, ik gebruik geen/nauwelijks olie, schrok even.![]()
Weet je wat de reden is waarom sommige stromingen (of je familie) ze niet eten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:40 schreef expans het volgende:
Hoe zit dat nou met die garnalen? Niet elke stroming eet ze toch? Eigenlijk ken ik alleen mijn familie die het niet eet.
Heb geen hadith oid bij de hand maar mij werd verteld dat er beperkingen op zaten en dat het volgens sommige geleerden niet toebehoorde aan de vis familie. Werd een beetje gezien als ongedierte/insecten van de zee oid. Hanefi mezhebi.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet je wat de reden is waarom sommige stromingen (of je familie) ze niet eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |