O, ik denk niet helemaal helder meer. Jaaaa, ik vind uitgaan niet meer zo leuk vaak. Jij wel? 😒quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Sarcasme? Hier is donderdag inderdaad een hotte uitgaansnacht, vooral voor studenten.
Als ik de grap moet uitleggen is het niet grappig meer.
KLB waardig topic dit, goed onderbouwd, plaatjes doen het altijd goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ook de schoffies hebben de imago van het waterpijp een beetje verpest. Eerst associeerde je een shisha met dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat het wordt gerookt in leuke Marokkaanse/Turkse/Midden-Oosterse steegjes als dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shisha associeer je nu met dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in een achterbuurt als dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
😒😑quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:21 schreef bzl. het volgende:
[..]
O, ik denk niet helemaal helder meer. Jaaaa, ik vind uitgaan niet meer zo leuk vaak. Jij wel? 😒
Lol, dan krijg ik xenofobisch KLB over mij heen. Nee, dank jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:28 schreef leeell het volgende:
[..]
KLB waardig topic dit, goed onderbouwd, plaatjes doen het altijd goed.
Jij stuurt poep.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet huilen, wat heb ik nou weer gedaan?
Ja, hier.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 05:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Iemand nog wakker? Wachtende op fajr! Na bidden heeeeeerlijk uitslapen tot laaaat in de middag!
koop toch gewoon een koffiezetapparaat van de winkel?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:38 schreef xaban06 het volgende:
Iemand hier ervaring mee?
http://www.hepsiburada.co(...)200&categoryId=22005
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:39 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
koop toch gewoon een koffiezetapparaat van de winkel?
Whut?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:52 schreef Ambipur het volgende:
Mensen, ik ga zo mijn account shredderen.Succes met de Ramadan en wellicht tot ooit!
Joh, laat dat ja. Ik ben gehecht aan je geraakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:52 schreef Ambipur het volgende:
Mensen, ik ga zo mijn account shredderen.Succes met de Ramadan en wellicht tot ooit!
Opgeruimd staat netjesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:52 schreef Ambipur het volgende:
In de oven he?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:11 schreef xaban06 het volgende:
Vandaag waarschijnlijk zalmfilet op het menu, hebben jullie lekkere recepten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |