Als ik dat bij google invoer krijg ik wel een aantal aardige plaatjes te zien ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:32 schreef beeer het volgende:
Calvin Klein Messenger. Met een magneetsluiting.
Eh... wat kost die ongeveer? Met een tas van Tumi (kleine 300 euro) vind ik de grens qua budget namelijk wel redelijk bereikt.quote:
Het is voor LV een van de betaalbare... Maar dan nog heb je het over iets van 1000 euro. Wel een mooie tas, enorm duurzaam, kan tegen NL klimaat...quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:45 schreef k_man het volgende:
Eh... wat kost die ongeveer? Met een tas van Tumi (kleine 300 euro) vind ik de grens qua budget namelijk wel redelijk bereikt.
Heb je een voorbeeld? Ik vind daarvan namelijk niet echt iets dat me aanspreekt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ortlieb heeft ook wel aardige, en stevige, tassen.
Zat net even mobiel, maar zoiets gebruik ik al 7 jaar met veel tevredenheid.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:21 schreef Bajskorv het volgende:
Ga gewoon voor die Tumi, geweldige tassen. Liever iets uit de alpha serie alleen, die zijn gewoon beter en praktischer. Gaat de rest van je leven mee trouwens.
Wow dude, seriously?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:59 schreef Hyperdude het volgende:
Zoiets?
http://www.sportxl.nl/ortlieb-zip-city-schoudertas
Maar idd. misschien meer praktisch dan stijlvol.![]()
Ik weet natuurlijk niet wat jou aanspreekt.
Ik liet de mogelijkheden even op me inwerken.quote:
over de top qua vorm en prijs!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:14 schreef Black-Hole het volgende:
Hard graft maakt heel mooi spul maar is ook aardig aan de prijs http://www.hardgraft.com/collections/bags-travel
Ja, prachtig.quote:
Kost die volgens jou maar 1.000 euro? Minstens het dubbele zou ik hebben gegokt. Wist niet dat die graphite-uitvoering er standaard was. Zelf heb ik een keer geinformeerd en toen konden ze hem op bestelling maken, maar de 3.700 euro die hij toen moest kosten vond ik wel duur.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is voor LV een van de betaalbare... Maar dan nog heb je het over iets van 1000 euro. Wel een mooie tas, enorm duurzaam, kan tegen NL klimaat...
[...]
Tumi. Ze zijn zo waanzinnig praktisch, handig en onverwoestbaar, maar ik vind ze persoonlijk ook heel euh..... onooglijk. Je ziet ze vaak bij mensen die echt veel moeten reizen (twee keer per week of vaker) en dan is praktisch te verkiezen boven mooie looks. Half Goldman loopt met een Tumi rond, dat dan wel, maarja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:28 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zat net even mobiel, maar zoiets gebruik ik al 7 jaar met veel tevredenheid.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:21 schreef k_man het volgende:
Voor mijn werk heb ik een tas nodig. Daar stop ik een notitieblok in, pennen, een rolmaat, stukken voor vergaderingen, etc.
[knip]
Ik kom uit bij zoiets, maar wellicht hebben jullie de gouden tip?
Ben wel een Tumi fan, maar bij alle dit soort kleine tassen met wieltjes voel ik mezelf meteen 65 jaar oud en Amerikaan. Ik sla hem even over, kan nog prima een tas dragen op mijn 33e.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:10 schreef static het volgende:
Heb deze: http://intl.tumi.com/prod(...)rodFindSrc=paramNavv
Prima ding, maar niet goedkoop.
Kunt er van alles in kwijt, en ook nog eens handig met reizen.
Zoiets heb ik ook, maar dat noem ik geen tas meer. Op vliegvelden inderdaad erg handig, maar ik zou hem niet zo gauw meenemen naar een bespreking ofzo denk ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:20 schreef static het volgende:
Ik heb een vrij zware laptop (en veel rommel) dus vindt het wel handig als ik op een vliegveld ben.
Daarom zit er een keurig kleiner tasje standaard bij (kan als extra bescherming voor de laptop gebruikt worden tijdens het vliegen, maar ook makkelijk voor notitie-blok en nog wat rommel).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:06 schreef flipsen het volgende:
maar ik zou hem niet zo gauw meenemen naar een bespreking ofzo denk ik.
Heb ik inderdaad minder last van, hoewel mijn tas inderdaad best zwaar wordt op sommige trips. Ik ga voor een beetje "form over function", zeg maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:20 schreef static het volgende:
Ik heb een vrij zware laptop (en veel rommel) dus vindt het wel handig als ik op een vliegveld ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |