Ze zijn zo vreselijk irritant en gevaarlijk he als ze gewoon op weg rijdenquote:
En schreeuwen he want een bel kost veel gewicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze zijn zo vreselijk irritant en gevaarlijk he als ze gewoon op weg rijden
Gewoon over de snelweg! Fietsen maar met die hap.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze zijn zo vreselijk irritant en gevaarlijk he als ze gewoon op weg rijden
Zo zie mijn haar er ook uit als ik onder de douche vandaan kom.quote:
pff en als je er dan voorbij wil worden ze boosquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En schreeuwen he want een bel kost veel gewicht.
Ik heb een belletje en zeg altijd bedankt bij het passeren. Want CDA'er.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En schreeuwen he want een bel kost veel gewicht.
Ik leerde vroeger altijd dat als de consument zijn besteding uitstelde, dat er dan deflatie wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom de inflatie zo hoog moet zijn hier.
Nee, dat is flatulentie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik leerde vroeger altijd dat als de consument zijn besteding uitstelde, dat er dan deflatie was
Dus dat bedankje is niet gemeend?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb een belletje en zeg altijd bedankt bij het passeren. Want CDA'er.
wie? ik? dat kan niet altijd hequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon over de snelweg! Fietsen maar met die hap.
Ohja, mijn economieleraar werd later PVV'er, dus dan zal het daar wel aan hebben gelegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |