ja, maar met terugwerkende kracht snap ik dan die verontwaardigde en geschokte reacties niet zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sowieso omdat het een serie is. Het is de een na laatste aflevering van het seizoen. Dan weet je gewoon dat er wat gaat gebeuren
Ik was er ook niet echt heel geschokt door, wel een beetje toen ze in Jeyne's buik zaten te prikkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar met terugwerkende kracht snap ik dan die verontwaardigde en geschokte reacties niet zo![]()
DM eensquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik was er ook niet echt heel geschokt door, wel een beetje toen ze in Jeyne's buik zaten te prikkenHeb net boek 3 uitgelezen en daar las ik iets wat mij veel meer schokte
Dat zou eeuwig zonde zijn. Hij is zowat de reden dat ik de serie tot nu toe heb uitgekekenquote:
Boek 4 of serie seizoen 4?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
Trouwens hoorde ik het goed dat de acteur van Tyrion niet zal terugkeren in seizoen 4???
seriequote:
Nou iemand zei dat tegen mij en ik vraag hier of het waar is of nietquote:
Ohquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou iemand zei dat tegen mij en ik vraag hier of het waar is of niet
Nee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
Trouwens hoorde ik het goed dat de acteur van Tyrion niet zal terugkeren in seizoen 4???
Was een 1 april grap van hem, dus is niet waar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
Mooiquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:17 schreef Tearsoftheriver het volgende:
[..]
Was een 1 april grap van hem, dus is niet waar.
Je schrok wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig dat dat anders is in het boek dan in de serie.
Ik ben benieuwd hoe dat eindig, aangezien in de serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben in boek 2 nu bij het gedeelte waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig dat dat anders is in het boek dan in de serie.
Ik ben benieuwd hoe dat eindig, aangezien in de serieHaha ik ben daar ook nu precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, hier wordt ie duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De hele aanloop ernaartoe is echter volstrekt anders en het hele Renly-is-homo verhaal komt ook wat minder naar vorenMargaery is uberhaupt nog niet echt in de picture geweest.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha ik ben daar ook nu precies.
Naja, hier wordt ie duidelijkIk ga de spoiler niet openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De hele aanloop ernaartoe is echter volstrekt anders en het hele Renly-is-homo verhaal komt ook wat minder naar vorenMargaery is uberhaupt nog niet echt in de picture geweest.
ik wil het lezen haha
Kut, alsnog gedaan![]()
![]()
Op deze site een toffe interactieve map die je kan instellen per aflevering, zodat je ook niet gespoilerd wordt.
Je kan zien waar iedereen is, het pad dat ze afgelegd hebben, waar alle huizen zitten, wie welke regio beheerst, etc
http://quartermaester.info/![]()
![]()
Huh ik zeg toch precies hetzelfde als jij, op basis van dezelfde scene. Uit dat moment bleek toch gewoon dat dat schaduwding dat deed? Je weet alleen daar nog niet echt dat het een schaduwding isquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ga de spoiler niet openenik wil het lezen haha
Kut, alsnog gedaanIk ben zelf ook nog geen stuk verder, dus ik weet exact hetzelfde als jij. Was je bang voor de spoiler?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Coolquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:43 schreef So_Surreal het volgende:
Op deze site een toffe interactieve map die je kan instellen per aflevering, zodat je ook niet gespoilerd wordt.
Je kan zien waar iedereen is, het pad dat ze afgelegd hebben, waar alle huizen zitten, wie welke regio beheerst, etc
http://quartermaester.info/
[ afbeelding ]
Ik heb de serie wel gewoon tot eind seizoen gezien, maar was benieuwd of Renly in de serie ook door dat schaduwding wordt vermoordt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Huh ik zeg toch precies hetzelfde als jij, op basis van dezelfde scene. Uit dat moment bleek toch gewoon dat dat schaduwding dat deed? Je weet alleen daar nog niet echt dat het een schaduwding isIk ben zelf ook nog geen stuk verder, dus ik weet exact hetzelfde als jij. Was je bang voor de spoiler?
Ik was vanmorgen geëindigd bij het hoofdstuk waar Catelyn bij Renly is aangekomen, en die avond krijgt hij te horen dat hij door Stannis aangevallen wordt, verder ben ik nog niet.
Maar hij krijgt dus dezelfde dood als in de serie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: