abonnement Unibet Coolblue
pi_129100418




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012 en we zijn nu bijna klaar met seizoen 3.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.





Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb





Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM :)
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King

Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.

Props voor eQual voor de karakterplaatjes.



LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_129100461
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef casper019 het volgende:
net episode 4 gezien van GoT wat een gave epsiode!!

ik ben alleen ff kwijt, waarom wil khaleesi een leger.. waar vecht ze voor?
her birth right?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_129103355
quote:
3s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

her birth right?
But she can birth no more.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_129103384
quote:
3s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:33 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

But she can birth no more.
why is that?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_129106390
'Twas bloodmagic I ain't gotta explain shit.
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:55:31 #6
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_129108762
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef casper019 het volgende:
net episode 4 gezien van GoT wat een gave epsiode!!

ik ben alleen ff kwijt, waarom wil khaleesi een leger.. waar vecht ze voor?
Voor de Iron Throne. Zij beweert namelijk de 'rightful heir' te zijn als familie van Aerys Targaryen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 19 juli 2013 @ 01:16:57 #7
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_129109222
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:55 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Voor de Iron Throne. Zij beweert namelijk de 'rightful heir' te zijn als familie van Aerys Targaryen.
Stannis is de enige 'rightful heir' _O_
pi_129111167
Nu in het stukje van boek 1 waar Ned wordt verraden door Pinkje en Syrio gaat vechten en dood gaat ;(
  vrijdag 19 juli 2013 @ 08:36:45 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_129111800
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 01:16 schreef Vasiliov het volgende:

[..]

Stannis is de enige 'rightful heir' _O_
Maar Stannis is een sufkut en een ruggeraatloze meneer die onder de plak zit (in de serie dan).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 08:39:04 #10
37295 Luigi
mario pls
pi_129111836
Als boekenlezer die nog niet alles heeft gelezen maar nog niet alles (ben nu in boek 4 aanbeland), maar wel alles op tv heeft gezien is het ook wel lastig trouwens :'). Kan daar geen topic voor komen ofzo :P.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:08:54 #11
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_129112266
In een paar weken tijd alledrie de seizoenen gezien, nu durf ik eindelijk in dit topic te komen.

75(!) karakters in de plaatjes in de OP _O-
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:25:22 #12
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_129112550
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:39 schreef Luigi het volgende:
Als boekenlezer die nog niet alles heeft gelezen maar nog niet alles (ben nu in boek 4 aanbeland), maar wel alles op tv heeft gezien is het ook wel lastig trouwens :'). Kan daar geen topic voor komen ofzo :P.
Ghehehe, een topic met:

Boek 1, Seizoen 1
Boek 1, Seizoen 2
Boek 2, Seizoen 2
Etc.

:D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:57:21 #13
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_129116490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar Stannis is een sufkut en een ruggeraatloze meneer die onder de plak zit (in de serie dan).
Mja, saai is hij misschien wel, maar hij is wel de enige die de oproep van de Night's Watch beantwoordt. :P
pi_129130240
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 07:30 schreef So_Surreal het volgende:
Nu in het stukje van boek 1 waar Ned wordt verraden door Pinkje en Syrio gaat vechten en dood gaat ;(
Pinkje :') ;(
Just because you can doesn't mean you should
pi_129130555
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:55 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Pinkje :') ;(
Wat is dat? ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129130603
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat is dat? ;(
:{

Ik vind die Nederlandse vertalingen echt tenenkrommend...
Just because you can doesn't mean you should
pi_129130636
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:09 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

:{

Ik vind die Nederlandse vertalingen echt tenenkrommend...
Oh zo. Ik heb alle boeken in het Engels gelezen. :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129130658
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh zo. Ik heb alle boeken in het Engels gelezen. :)
Ik ook, juist om namen als Pinkje te vermijden.
Just because you can doesn't mean you should
pi_129130702
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:10 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Ik ook, juist om namen als Pinkje te vermijden.
Pinkje :') Gaat dit over Littlefinger? Één van mijn favoriete personages, maar met "Pinkje" valt hij niet serieus te nemen. :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129130802
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Pinkje :') Gaat dit over Littlefinger? Één van mijn favoriete personages, maar met "Pinkje" valt hij niet serieus te nemen. :')
Littlefinger is inderdaad Pinkje ;( :'(
Just because you can doesn't mean you should
pi_129131041
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:16 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Littlefinger is inderdaad Pinkje ;( :'(
Godver :') ;(

Littlefinger is baas _O_

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129131106
Haha die bingokaart in de OP
Beneath the gold, the bitter steel
pi_129131120
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:55 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Pinkje :') ;(
Jan Sneeuw :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_129131183
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar Stannis is een sufkut en een ruggeraatloze meneer die onder de plak zit (in de serie dan).
heb je de battle of blackwater gemist ofzo?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_129149437
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:28 schreef Kirov het volgende:

[..]

Jan Sneeuw :P
Bij mij het hij gewoon Jon Sneeuw hoor :o
pi_129149612
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:16 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Littlefinger is inderdaad Pinkje ;( :'(
Niet door hebben dat Littlefinger een belachelijke naam is die in eerste plaat de man Baelish bespot en in de tweede plaats pas een toponiem is. :')
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 20 juli 2013 @ 12:10:02 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_129149899
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

heb je de battle of blackwater gemist ofzo?
Enige heldhaftige wat ie deed, en dat verloor ie.
Ik vind de manier waarop ie Melissandre blindelings volgt slap. De manier waarop ie met z'n kind omgaat slap. Hoe ie niks doet tegen de Gendry situatie slap. Dat gesprek met zijn vrouw slap. Hoe ie Onion Knight uit de kerker haalt omdat ie wellicht twijfels krijgt slap (doe 't zelf, lul).

Hij lijkt amper een eigen mening te hebben.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_129150073
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Enige heldhaftige wat ie deed, en dat verloor ie.
Ik vind de manier waarop ie Melissandre blindelings volgt slap. De manier waarop ie met z'n kind omgaat slap. Hoe ie niks doet tegen de Gendry situatie slap. Dat gesprek met zijn vrouw slap. Hoe ie Onion Knight uit de kerker haalt omdat ie wellicht twijfels krijgt slap (doe 't zelf, lul).

Hij lijkt amper een eigen mening te hebben.
Hij is gewoon pragmatisch. Haar magie werkt echt en dat heeft hij nodig. Eerst gebruikte hij zichzelf daarvoor, maar dat kan niet meer. Dan maar Gendry.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 12:35:46 #29
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_129151329
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Enige heldhaftige wat ie deed, en dat verloor ie.
Ik vind de manier waarop ie Melissandre blindelings volgt slap. De manier waarop ie met z'n kind omgaat slap. Hoe ie niks doet tegen de Gendry situatie slap. Dat gesprek met zijn vrouw slap. Hoe ie Onion Knight uit de kerker haalt omdat ie wellicht twijfels krijgt slap (doe 't zelf, lul).

Hij lijkt amper een eigen mening te hebben.
Winnen is makkelijk. Verliezen is waar je karakter op de proef gesteld wordt. Een proef die Stannis door zijn kalmte en, inderdaad, stille wanhoop ijzersterk doorstaan heeft in de nasleep van de slag om Kingslanding.

Melissandre is de volgeling. Het enige wat ze voor lobbyt als het ware is dat hij magie gebruikt (met alle offers die daarbij komen) om zijn troon terug te veroveren op de verraders. Terwijl Davos een, eerlijk en traditioneel man, lobbyt voor conventionele confrontaties met mannen en zwaarden en schepen.

Davos is misschien dan wel de sympathiekere van zijn twee raadgevers, maar in de ogen van het land zijn ze allebei politiek incorrect, lijkt me, een smokkelaar en een heks. Maar ze zijn allebei enorm goed in wat ze doen. Oké, dat is een veronderstelling, maar als Stannis ze zomaar zou negeren dan zou er minder van hem om denken.

Beiden geven ze alleen een manier van oorlog voeren aan. Het is Stannis die tussen die twee, eerlijkheid en bedrog, een balans moet vinden. Want als hij naar de ene of andere kant valt, tuimelen zeven koninkrijken misschien wel met hem mee.
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:00:45 #31
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_129158232
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_129158599
Het valt me op dat er verbazend weinig Lannisters dood gegaan zijn.
Lannister Victory! *O*
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:13:43 #33
27648 Weakling
available in strong mint
pi_129158719
Was ie al voorbij gekomen? San Diego Comic Con 2013 panel:
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129160953
Conscience do cost.
pi_129211862
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het valt me op dat er verbazend weinig Lannisters dood gegaan zijn.
Lannister Victory! *O*
Ik heb zo het gevoel dat Joffry al dood is voordat Deanerys ook maar 1 voet aan land gezet heeft hoor :) ik denk dat dat nog wel komt.

Het kan gewoon niet zo blijven dat de tegenslagen maar aan 1 kant blijven vallen.
pi_129212252
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Niet door hebben dat Littlefinger een belachelijke naam is die in eerste plaat de man Baelish bespot en in de tweede plaats pas een toponiem is. :')
Die hele discussie ging toch echt niet over waarom hij die bijnaam heeft gekregen :?
Just because you can doesn't mean you should
pi_129213073
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:14 schreef ems. het volgende:
Deleted scene tussen Pycelle en Tywin, ook van comic con:

Deze scene had er van mij dan ook niet in gehoeven. Voelt een beetje raar aan om Tywin te zien vissen, het lijkt te laag voor hem. Kan er ook steeds niet aan wennen dat deze nobelen zonder bewaking zo 'out in the open' rondbanjeren (had dat eerder ook al bij een wandeling van Sansa en Margaery), in landschappen waarvan je je bijna afvraagt of het nog wel bij de Red Keep hoort...

Slaan de vissen op de Tully's denken jullie?
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_129213914
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:19 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Deze scene had er van mij dan ook niet in gehoeven. Voelt een beetje raar aan om Tywin te zien vissen, het lijkt te laag voor hem. Kan er ook steeds niet aan wennen dat deze nobelen zonder bewaking zo 'out in the open' rondbanjeren (had dat eerder ook al bij een wandeling van Sansa en Margaery), in landschappen waarvan je je bijna afvraagt of het nog wel bij de Red Keep hoort...

Slaan de vissen op de Tully's denken jullie?
Ik vond het wel een interessante scene, met Pycelle's oude-man act enzo. :)

Verder beetje hetzelfde als toen hij een hert (o.i.d.) aan het villen was lijkt me.
  maandag 22 juli 2013 @ 11:03:54 #39
133369 Jivis
Critikut
pi_129214110
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:19 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Deze scene had er van mij dan ook niet in gehoeven. Voelt een beetje raar aan om Tywin te zien vissen, het lijkt te laag voor hem. Kan er ook steeds niet aan wennen dat deze nobelen zonder bewaking zo 'out in the open' rondbanjeren (had dat eerder ook al bij een wandeling van Sansa en Margaery), in landschappen waarvan je je bijna afvraagt of het nog wel bij de Red Keep hoort...

Slaan de vissen op de Tully's denken jullie?
Je ziet de Red Keep op de achtergrond :').

Die vissende Tywin wel is heel erg out-of-character inderdaad.
Amen.
pi_129214932
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2013 11:03 schreef Jivis het volgende:

[..]

Je ziet de Red Keep op de achtergrond :')
Niet. :)
Je ziet een verdedigingsmuur op de achtergrond, maar dat kan overal zijn.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_129216505
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:19 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Deze scene had er van mij dan ook niet in gehoeven. Voelt een beetje raar aan om Tywin te zien vissen, het lijkt te laag voor hem. Kan er ook steeds niet aan wennen dat deze nobelen zonder bewaking zo 'out in the open' rondbanjeren (had dat eerder ook al bij een wandeling van Sansa en Margaery), in landschappen waarvan je je bijna afvraagt of het nog wel bij de Red Keep hoort...

Niet mee eens :P En ik vind het niet zo out in the open eigenlijk. Tywin is een man die dat soort dingen graag zelf doet als hij er de tijd voor heeft 8-)
Conscience do cost.
  maandag 22 juli 2013 @ 12:40:08 #42
133369 Jivis
Critikut
pi_129217039
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 11:35 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Niet. :)
Je ziet een verdedigingsmuur op de achtergrond, maar dat kan overal zijn.
:'). Het ziet er gewoon hetzelfde uit als de plek waar Myrcella bijvoorbeeld werd afgezwaaid naar Dorne. Lijkt me nogal wiedes dat het de Blackwater is. Hoe hadden ze dit dan moeten laten zien? Het is gewoon een groot kasteel, dus veel inhammen met strandjes enzovoort.
Amen.
pi_129217197
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:39 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Die hele discussie ging toch echt niet over waarom hij die bijnaam heeft gekregen :?
De 'discussie' waren toch een paar users die een vertaling van een belachelijke naam belachelijk vonden en belachelijke naam in een andere taal veel stoerder vonden en een paar anderen die ja knikte?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_129217713
Nou vond ik het begin van S3 wat minder...
maar net EP 6+7 gezien en die waren UBERRRRRRRRRRRRRRR
pi_129217808
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:44 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

De 'discussie' waren toch een paar users die een vertaling van een belachelijke naam belachelijk vonden en belachelijke naam in een andere taal veel stoerder vonden en een paar anderen die ja knikte?
Nou nee. In ieder geval niet voor mij. Ik vind dergelijke vertalingen gewoon niet mooi, of het nu een bijnaam of officiële naam is. "William" vertalen naar "Willem" vind ik bijvoorbeeld ook niks.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 22 juli 2013 @ 13:03:31 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_129217845
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 13:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Winnen is makkelijk. Verliezen is waar je karakter op de proef gesteld wordt.
Ja da's lekker makkelijk :D Als winnen zo makkelijk was, waarom doen ze dat dan niet? Omdat ze hun karakter willen testen? _O-
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_129218038
Ik vind Stannis verre van ruggegraatloos eigenlijk.....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 22 juli 2013 @ 14:08:08 #48
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_129219864
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind Stannis verre van ruggegraatloos eigenlijk.....

pi_129219954
Dude :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 22 juli 2013 @ 14:18:48 #50
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_129220161
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:11 schreef Barbusse het volgende:
Dude :')
Ik weet het.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')