SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
In Leiden geweest...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
paar jaar terug kwam hier de Giro voorbij dat was top! Twee dagen wezen kijken.
Ja met de Tijdrit, enige plek waar ze 2 dagen warenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat "hier" was in AmsterdamBij mij om de hoek zelfs.
OKquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja met de Tijdrit, enige plek waar ze 2 dagen waren
Ik wist dat je in Amsterdam woont van dat topic van Mister 020.
foei,foeiquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ging per ongeluk door het slotje, Geo had 301
Dries woont ook in asd in de pc hoofstraatquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Oh dat "hier" was in AmsterdamBij mij om de hoek zelfs.
Dat is redelijk in de buurt ja. In de vakantie ga ik stalken voor de deur van Oger.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dries woont ook in asd in de pc hoofstraat![]()
Dat is ook om de hoek, dus ga eens langs
Msschien mag je binnenkomen om Dries zijn schoenen te poetsen. Vindt hij fijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is redelijk in de buurt ja. In de vakantie ga ik stalken voor de deur van Oger.
Ja want koken kan ik nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Msschien mag je binnenkomen om Dries zijn schoenen te poetsen. Vindt hij fijn
Je mag pm doen voor huisnrquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Dat is redelijk in de buurt ja. In de vakantie ga ik stalken voor de deur van Oger.
dit zijn voetbalhooligansquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:30 schreef Burner82 het volgende:
Er zit toch een groot verschil tussen een wielerfan en zo een idioot? Of ben ik nu naïef?
Mijn ouders hebben mij geleerd dat ik mensen met het syndroom van down in hun waarde moet laten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk nooit zo gehaat op dit clowneske groep debielen die er ook alleen komen om te zuipen en er niks van weten, maar bij het EK/WK wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |