quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Mirjam? Margot? Maartje? Maria? Manders?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:20 schreef xcachet het volgende:
Toch wel de meest gehate persoon uit mijn vrienden groep & een afgelikte boterham
En nu dit:
[ afbeelding ]
Nee, nee, nee, nee, en j.. nee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mirjam? Margot? Maartje? Maria? Manders?
Merie? Map? Mol?quote:
M ben ik en K is hijquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:23 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Merie? Map? Mol?
Oh wacht het een jongen...
Maarten?
Ik vraag me toch af wat er de afgelopen maand dan is gebeurd spatiequote:Op maandag 10 juni 2013 17:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat, hoezo nee, ik ken je niet. Omdat ik maagd ben betekent niet dat ik zo wanhopig ben dat ik vreemde mensen ga daten. Sorry.
Koen? Kees? Karel?quote:
Hoe heet je dan?quote:
Ik nu ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat weten alleen de uitsmijters en co
Aan je UI te zien een mede ruiterquote:
Waarom nietquote:
Ehh...quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat er de afgelopen maand dan is gebeurd spatie
Nou ik reed op een paard van de moeder van een vriendin van mij, want zij deden er niks meer mee. Hij was pas 4 maar reed er zelfs al cros meequote:
Daar ben je dan ook mooi klaar mee!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou ik reed op een paard van de moeder van een vriendin van mij, want zij deden er niks meer mee. Hij was pas 4 maar reed er zelfs al cros mee![]()
Toen een keertje in de trailer onderweg naar training is ie in de trailer gaan liggen. Dat kan natuurlijk onmogelijk maar toch deed ie het. Niks aan over gehouden dachten wij. Maar toen ik er een aantal dagen later weer op ging, stijgerde, bokte en ging hij er alleen maar vandoor. Hij is zeg maar onhandelbaar geworden. Dieren arts,fysiotherapeut, en tandarts hebben er al naar gekeken maar niemand kan wat vinden.. Dus helaas rij ik niet meer
Ik heb het al gevondenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
Kan je ontmaagd worden in een lucide droom?
Probeer eens Emiel Voest, die kan daar wel wat mee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou ik reed op een paard van de moeder van een vriendin van mij, want zij deden er niks meer mee. Hij was pas 4 maar reed er zelfs al cros mee![]()
Toen een keertje in de trailer onderweg naar training is ie in de trailer gaan liggen. Dat kan natuurlijk onmogelijk maar toch deed ie het. Niks aan over gehouden dachten wij. Maar toen ik er een aantal dagen later weer op ging, stijgerde, bokte en ging hij er alleen maar vandoor. Hij is zeg maar onhandelbaar geworden. Dieren arts,fysiotherapeut, en tandarts hebben er al naar gekeken maar niemand kan wat vinden.. Dus helaas rij ik niet meer
Klopt, baalde wel enorm..quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook mooi klaar mee!
Ben jij dat trouwens op je UI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dat ben ik niet
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2013 20:42:17 ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, baalde wel enorm..
pics van paard
Je pic werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dat ben ik niet
Nice, in mijn fobo staat een springfoto gemaakt in Italie
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Ik denk zelf persoonlijk dat het aan zijn mond ligt of de spier over zijn rug.. Want buiten stal is het echt een kindervriend.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probeer eens Emiel Voest, die kan daar wel wat mee.
Cool! Italie helemaal?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:39 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je pic werkt niet
Nice, in mijn fobo staat een springfoto gemaakt in Italie![]()
Ik zou hem gewoon eens bellen, het paard van m'n vrouw/schoonmoeder heeft ook te kampen gehad met veel problemen waar een veearts e.d. helemaal niets mee kondenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk zelf persoonlijk dat het aan zijn mond ligt of de spier over zijn rug.. Want buiten stal is het echt een kindervriend.
Als hij pas als je erop zit raar gaat doen is het waarschijnlijk zijn rugquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk zelf persoonlijk dat het aan zijn mond ligt of de spier over zijn rug.. Want buiten stal is het echt een kindervriend.
Was tijdens de zomervakantie toen ik daar 3 weken zatquote:
Ja ik zou het graag proberen. Maar het paard is in feiten niet van mij. Hij wordt verkocht door hun. Maar voor dat ie verkocht word moet ie natuurlijk eerst weer 'normaal' zijn dus ik zal hun de tip gevenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon eens bellen, het paard van m'n vrouw/schoonmoeder heeft ook te kampen gehad met veel problemen waar een veearts e.d. helemaal niets mee konden
Topquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik zou het graag proberen. Maar het paard is in feiten niet van mij. Hij wordt verkocht door hun. Maar voor dat ie verkocht word moet ie natuurlijk eerst weer 'normaal' zijn dus ik zal hun de tip geven
Stappen kan wel helemaal zonder steigeren etc, draven ook wel maar galop vertrouw ik 'm voor geen meter meer. Als ik hem nagevelijk probeer te rijden doet ie z'n hoofd om hoog en gaat ie stijgeren. Ik denk dat misschien bitloos wel eens zou kunnen helpen..quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:45 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Als hij pas als je erop zit raar gaat doen is het waarschijnlijk zijn rug
[..]
Was tijdens de zomervakantie toen ik daar 3 weken zat
Inderdaad!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tophij heeft het paard van m'n vrouw perfect geholpen, je weet maar nooit
Van dat paard z'n gehinnik niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:50 schreef xcachet het volgende:
Cool, ik ging een keer in Frankrijk rijden. Verstond er geen bal van
Op die foto kan je helemaal rechts nog een klein stukje van de Italiaan die erbij stond zoem, elke keer als ik over de hindernis sprong deed hij alsof hij net een geweldige pizza gebakken had. Ook zei hij de hele tijd 'no fear' omdat hij de balk steeds hoger legde en ik er steeds weer overheen durfdequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stappen kan wel helemaal zonder steigeren etc, draven ook wel maar galop vertrouw ik 'm voor geen meter meer. Als ik hem nagevelijk probeer te rijden doet ie z'n hoofd om hoog en gaat ie stijgeren. Ik denk dat misschien bitloos wel eens zou kunnen helpen..
Cool, ik ging een keer in Frankrijk rijden. Verstond er geen bal van
Ik loog toenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat er de afgelopen maand dan is gebeurd spatie
hahahaha.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Op die foto kan je helemaal rechts nog een klein stukje van de Italiaan die erbij stond zoem, elke keer als ik over de hindernis sprong deed hij alsof hij net een geweldige pizza gebakken had. Ook zei hij de hele tijd 'no fear' omdat hij de balk steeds hoger legde en ik er steeds weer overheen durfde![]()
Italianen
Pest hem er nou niet meequote:
hahaha baasquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:04 schreef Rozzje het volgende:
Love me or hate me I still got your attention
Graag gedaan, maar het doelt er eigenlijk op dat Spatieloos mee gaat doen met ik heb het nog nooit gedaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef TienVingers het volgende:
TT voelt als een adoratie-TT voor mij.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef TienVingers het volgende:
TT voelt als een adoratie-TT voor mij.
Hij heeft het al wel gedaan!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:11 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar het doelt er eigenlijk op dat Spatieloos mee gaat doen met ik heb het nog nooit gedaan
The Blues Brothersquote:
Ik weet allesquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wellus, wat weet jij nou? Alleen omdat ik op FOK! zit zeker?
Ik denk het wel, dan zijn mensen op vakantie enzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:20 schreef TienVingers het volgende:
Is het normaal dat het in de zomervakantie zoveel rustiger is?
4,5 is heel realistischquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:22 schreef xcachet het volgende:
Kan een film 4,5 GB zijn of zit ik nu een shit load aan virussen te downloaden?
padadaa LA GASOLINA, padadada LA GASOLINAAAAquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:26 schreef Dearest het volgende:
probeer mee te zingen met een spaans liedje maar het lukt niet echt dus ik zeg alleen maar n beetje lalalaen dat heeft spaans op school, fail
Wat de vliegende dubbelgevouwen neuk is dat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:27 schreef xcachet het volgende:
hahahaha, word net gebeld door een broekzak nice
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wat de vliegende dubbelgevouwen neuk is dat?
Iemand die een mobiel in zijn broekzak heeft en perongeluk iemand beltquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wat de vliegende dubbelgevouwen neuk is dat?
Aha, weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iemand die een mobiel in zijn broekzak heeft en perongeluk iemand belt
omg hoe wist je dat ff serieusquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
padadaa LA GASOLINA, padadada LA GASOLINAAAA
Ik vertrek morgen voor 3 weken naar Italiequote:
Lekkah ik maandagquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:33 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen voor 3 weken naar Italie
Wat is er boring aan een weekendje weg?quote:
Ik dacht dat 12 uur in het vliegtuig naar St-Maarten lang wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
24 juli lekker 24 uur reizen
Thailand
Ik heb het ook wel is gedaan maar dat is voor mij echt te kortquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er boring aan een weekendje weg?beter dan weekendje thuis zitten toch?
18 uur vliegen (incl overstap) de rest is wachten op bagage, trein, bus, taxi etc..quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik dacht dat 12 uur in het vliegtuig naar St-Maarten lang was
18 uur is wel heul langquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
18 uur vliegen (incl overstap) de rest is wachten op bagage, trein, bus, taxi etc..
Zonder overstap is het 13 uur.. maar voor die paar uurtjes bespaarden we 200 euro P.P.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
18 uur is wel heul langIk vlieg in 12 uur naar Singapore
Ja, 200 euro is wel erg veelquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zonder overstap is het 13 uur.. maar voor die paar uurtjes bespaarden we 200 euro P.P.
Vliegen via Abu Dhabi
Hoe zo eng? Ik vind dat juist leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Rozzje het volgende:
Ik vind vliegen wel oke maar het opstijgen en landen vind ik eng![]()
Ik heb al meer dan 10x gevlogen dus dat is geen probleem
yo, die site ziet er goed uit manquote:
Achja.. Ik kijk er iig niet naar uitquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, 200 euro is wel erg veelMaar ik vlieg liever direct. ik hou al niet van vliegen dus
Kauwgomquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Rozzje het volgende:
Ik vind vliegen wel oke maar het opstijgen en landen vind ik eng![]()
Ik heb al meer dan 10x gevlogen dus dat is geen probleem
Waar ga je heen in Thailand?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Achja.. Ik kijk er iig niet naar uit
[..]
Kauwgom
Kwaliteiten meer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
yo, die site ziet er goed uit manHad je verder geen diploma`s ofzo nodig voor die vacatures?
Rond reizen vooral..quote:
Ga je met een reisorganisatie mee ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Rond reizen vooral..
(filmpje is incl. vliegtuig/trein.. Ook gaan we een paar keer terug langs bangkok omdat dat het 'middelpunt' van thailand is)
Nope, er zijn wel een aantal dingen met een gids maar verder is alles zelf geregeld.. (Door mn ma danwel.. Maargoedquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je met een reisorganisatie mee ofzo?
Is ook wel stuk leukerquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nope, er zijn wel een aantal dingen met een gids maar verder is alles zelf geregeld.. (Door mn ma danwel.. Maargoed)
Zekersquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook wel stuk leukerkan jeb eetje zelf bepalen waar je heen gaat
Laat maar weten hoe het was, ik zit er ook over paar maanden
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:47 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee ik rook niet ben gewoon benieuwd
Beetje jammer inderdaadquote:
Ja natuurlijk heb ik wel ooit is gerookt en heel soms met uitgaan 1 sigaret maar behalve dat nooit.. Je wilt niet weten hoeveel geld je kan besparen als je niet rookt.. Ik ben ook een gul persoon als ik zou roken zou ik op het einde van de dag nog maar 5-10 sigaretten over houden XDquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Ooit wel gerookt?
En waarom dan die ene sigaret tijdens het uitgaan? Groepsdruk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:51 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heb ik wel ooit is gerookt en heel soms met uitgaan 1 sigaret maar behalve dat nooit.. Je wilt niet weten hoeveel geld je kan besparen als je niet rookt.. Ik ben ook een gul persoon als ik zou roken zou ik op het einde van de dag nog maar 5-10 sigaretten over houden XD
Roken schijnt gezellig te zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:53 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En waarom dan die ene sigaret tijdens het uitgaan? Groepsdruk?
Vind ik wel chill maar is gewoon meeroken waarom niet I guess als 3-4 andere mensen roken uit jou groep dan zit je daar in je 1tje die niet rooktquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:53 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En waarom dan die ene sigaret tijdens het uitgaan? Groepsdruk?
Ik zat in mijn vorige HBO-klas met 20 man denk ik, en ik was de enige met nog een ander meisje die niet rookte. Ging wel altijd met ze naar buiten en hun rookte dan gewoonquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Vind ik wel chill maar is gewoon meeroken waarom niet I guess als 3-4 andere mensen roken uit jou groep dan zit je daar in je 1tje die niet rookt![]()
Dus zou wel zeggen een beetje.. Ben slim genoeg geweest om er nooit aan te beginnen
En dat, mijn beste, is nou groepsdrukquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Vind ik wel chill maar is gewoon meeroken waarom niet I guess als 3-4 andere mensen roken uit jou groep dan zit je daar in je 1tje die niet rookt![]()
Dus zou wel zeggen een beetje.. Ben slim genoeg geweest om er nooit aan te beginnen
Ik ga nooit uit maar ik kan me niet voorstellen dat ik zou gaan roken omdat anderen ook roken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:01 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wat is dit voor taal gebruik jonge dame moet ik je aanpakken
Ja samen met een groep enzo, buiten. Heb al vaker gehoord dat ze dat gezellig vindenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het buiten staan om te roken misschien, maar het roken zelf ook?
denk het ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef Rozzje het volgende:
Wat is goedkoper tax free winkel of online voor parfum? Ik denk zelf tax free winkel
En de nicotine in hun bloed op pijl te houden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja samen met een groep enzo, buiten. Heb al vaker gehoord dat ze dat gezellig vinden
Ja maar waarom dan niet gewoon met een biertje of weet ik veel wat buiten staan maar met een sigaret/peuk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja samen met een groep enzo, buiten. Heb al vaker gehoord dat ze dat gezellig vinden
Als je er eenmaal aan gewend bent jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
En de nicotine in hun bloed op pijl te houden.
Ja dat moet je niet aan mij vragen, ik ben geen rokerquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan niet gewoon met een biertje of weet ik veel wat buiten staan maar met een sigaret/peuk.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan niet gewoon met een biertje of weet ik veel wat buiten staan maar met een sigaret/peuk.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
de nicotine in hun bloed op pijl te houden.
Verbreek hemquote:
Be patientquote:
Hoinquote:
quote:
:s :s Doe niet zo viesquote:aantal posts: 25.787 (gemiddeld 69 per dag)
quote:
heyyyquote:
sorryquote:
het is niet zijn geousquote:
U drunk?quote:
nee wel wet. Kut warmtequote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent drijfnat zeker ouwe soppert
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent drijfnat zeker ouwe soppert
Mijn beddengoed is niet meer droog te houden, dus trek je conclusies zelf maarquote:
gadverdamme viese sooper ;squote:Op donderdag 18 juli 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn beddengoed is niet meer droog te houden, dus trek je conclusies zelf maar
bah hihiquote:
quote:
ieks ;squote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
omg wie is die fok it die ken ik niet hij mag weg ;s ;s
haaiquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Volgens mij is hij degene die altijd een stijve van jou krijgt ;squote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
;s ;s ga niet weg voor jou ;s ;s #hatenisverlatenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
kusje kellyquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij is hij degene die altijd een stijve van jou krijgt ;s
Geen geheimen doorvertellen, wordt niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij is hij degene die altijd een stijve van jou krijgt :s
afgaande op zijn username vind ik hem meer een type voor thaise meisjesjongensquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij is hij degene die altijd een stijve van jou krijgt :s
oh dear godquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
afgaande op zijn username vind ik hem meer een type voor thaise meisjesjongens
de humorquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
afgaande op zijn username vind ik hem meer een type voor thaise meisjesjongens
Oh, sorryquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen geheimen doorvertellen, wordt niet gewaardeerd.
quote:
Wat is dat ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef Trollscience het volgende:
hebben jullie allemaal E gedaan ofzo????
tjaa wie het eerst komt wie het eerst maalt xxxquote:
Seks in het openbaar kan je boete voor krijgenquote:
associatie die ook gelijk in mij opkwamquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seks in het openbaar kan je boete voor krijgen
nog nooit gemerktquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand ziet hetquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet de buschauffeur ook niet proberen te verleiden :s die moet gwn rijden johquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:45 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij spreekt deze buschauffeur geen nederlands :s
ramadan jammerdanquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:45 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij spreekt deze buschauffeur geen nederlands :s
Moet nu wel echt lachenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
je moet de buschauffeur ook niet proberen te verleiden :s die moet gwn rijden joh
mensen die een beetje naar hun mobiel lachen in het openbaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet nu wel echt lachenemogif voor mezelf
__!!
Oh die is wel lekker aan het twerken dan zeker op zijn chauffeursstoel met die dikke reet van hemquote:
hou je fantasieën bij jequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die is wel lekker aan het twerken dan zeker op zijn chauffeursstoel met die dikke reet van hem
Niet mobiel. Laptop jwzquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
mensen die een beetje naar hun mobiel lachen in het openbaar
mensen
het openbaar
lachen![]()
lololololol, zal eens vragen of die dat kanquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die is wel lekker aan het twerken dan zeker op zijn chauffeursstoel met die dikke reet van hem
omdat ie geen nederlands spreekt is ie gelijk een moslim?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dus dan is hij geen moslim?
lekker generaliserend
Moet kunnenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
mensen die een beetje naar hun mobiel lachen in het openbaar
mensen
het openbaar
lachen![]()
meeste surinamers zijn geen Moslim inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dus dan is hij geen moslim?
lekker generaliserend
Ciaoquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
tjaa wie het eerst komt wie het eerst maalt xxx
hihi ik zei komt
ben hypocrietquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
omdat ie geen nederlands spreekt is ie gelijk een moslim?
lekker generaliserend
Drop eens wat nieuws, telkens zelfde liedje, boeler ;squote:
ha gayquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:50 schreef Dearest het volgende:
oke ik moet om 12 uur slapen van mezelf
ga. weg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drop eens wat nieuws, telkens zelfde liedje, boeler ;s
quote:
V3rst@ndiGquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
hihih sinds de eerste keer sinds jaren zijn mijn ouders met elkaar gaan praten en het eens geworden over iets
over het feit dat ik mijn tattoo pas mag laten zetten wanneer ik 18 ben
ik en mn moeder en mn broertje willen alle 3 tattoo maar mag niet van mn paquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
hihih sinds de eerste keer sinds jaren zijn mijn ouders met elkaar gaan praten en het eens geworden over iets
over het feit dat ik mijn tattoo pas mag laten zetten wanneer ik 18 ben
;s djoek hem wollah jallah siktirlanquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik en mn moeder en mn broertje willen alle 3 tattoo maar mag niet van mn pateringlijer
lolquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik en mn moeder en mn broertje willen alle 3 tattoo maar mag niet van mn pateringlijer
je moeder zei je moet hem laten zetten op een plaats waar hij niet zichtbaar was als IK een tshirt aanhebquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
lol
mijn moeder zei vanmiddag in de auto tegen me dat ik er een mocht op 1 voorwaarde, je moet hem laten zetten op een plaats waar hij niet zichtbaar was als ik een tshirt aanheb
was ik het wel mee eens
Waarom zou je pa bepalen wat je moeder doet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja care je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
je moeder zei je moet hem laten zetten op een plaats waar hij niet zichtbaar was als IK een tshirt aanheb
dan kan het dus nergens want dat heeft er geen reet mee te maken
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
;s djoek hem wollah jallah siktirlan
omdat het een narcistische egocentrische mongool is, daaromquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zou je pa bepalen wat je moeder doet?
jij zelf ja? kom je daar wel bij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga een machinegeweer op mijn rug tatoeëren
kilotzakquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja care je weet wat ik bedoel
[..]
[ afbeelding ]
twitter:Luus_Puus twitterde op zondag 19-02-2012 om 11:58:38Ik zoek: Emo BoyHoe oud : 11 of 12Waar wonen: Nederland XLucia
reageer retweet
Je moeder is een dwerg?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:56 schreef Trollscience het volgende:
mijn zus heeft een tattoo van mijn moeder op haar enkel
nice eyesquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
twitter:Luus_Puus twitterde op zondag 19-02-2012 om 11:58:38Ik zoek: Emo BoyHoe oud : 11 of 12Waar wonen: Nederland XLucia [ afbeelding ] reageer retweet
Er zit een cavia op zijn hoofd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
twitter:Luus_Puus twitterde op zondag 19-02-2012 om 11:58:38Ik zoek: Emo BoyHoe oud : 11 of 12Waar wonen: Nederland XLucia [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
zo lang jij bezig blijft met faalzinnen
quote:
Wat kan je goed rijmenquote:
En terechtquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
S. van E.
If i died tonight, how many people would care ? Ja
How many people would know ? Ik ga ze niet allemaal tellen
How many people would mean and wish they had me back ? Vast wel een paar, maar ben niet helderziend ofzo, dus stel niet van die kut vragen.
How many people would regret being assholes ? Waarom, denk je dat de hemel bestaat ofzo, hemmel!
How many people would wish they loved me more ? Again, ik ben niet helderziend
How many people would wish they loved me less ? Niemand
wie durft antwoord te geven hierop ? Ik
Gewoon mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:02 schreef Rozzje het volgende:
Ik troll diehard en ben nog niet gebanned
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
S. van E.
If i died tonight, how many people would care ?
How many people would know ?
How many people would mean and wish they had me back ?
How many people would regret being assholes ?
How many people would wish they loved me more ?
How many people would wish they loved me less ?
wie durft antwoord te geven hierop ?
hoezo moet je meteen over mij beginnenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
Dearest wil geen kinderen! En is nog niet blond!
s van e?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
S. van E.
If i died tonight, how many people would care ?
How many people would know ?
How many people would mean and wish they had me back ?
How many people would regret being assholes ?
How many people would wish they loved me more ?
How many people would wish they loved me less ?
wie durft antwoord te geven hierop ?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:06 schreef d4v1d het volgende:
Wat kan ik me fucking irriteren aan geert wilders supporters..
t is maar Waar je je druk om maaktquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:06 schreef d4v1d het volgende:
Wat kan ik me fucking irriteren aan geert wilders supporters..
Dit was geen oordeel over Geert Wilders zelf trouwens.. En ik mag alsnog best zelf een mening hebben..quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jij mag nog lang niet stemmen joh, maak je niet dik
Is een Facebook status die tevoorschijn komt op mijn homepage.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oke en waar slaat dat op en wie is dit
Tuurlijk. reageer niet zo serieusquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit was geen oordeel over Geert Wilders zelf trouwens.. En ik mag alsnog best zelf een mening hebben..Ookal kan ik niet stemmen.
even de mensen verwijderen die dit soort onzin liken danquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is een Facebook status die tevoorschijn komt op mijn homepage.
Ik houd amper mensen over maar 't is wel lekker rustig jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
even de mensen verwijderen die dit soort onzin liken dan
je wilt niet weten wat hij over je zegt he wejowquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
hoezo moet je meteen over mij beginnen
Omdat je mijn dm negeert.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
hoezo moet je meteen over mij beginnen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. reageer niet zo serieusWat vind je van Geertje dan?
Een topic wat heel erg lijkt op een voorgaand topic, maar iets veranderd is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |