Ha... ik zie hierdoor dat ik in 2011 al een keer Intergalactic Lovers heb geratequote:Op zondag 21 juli 2013 16:33 schreef methodmich het volgende:
Net weer een beetje zitten rommelen met mijn RYM-pagina. In elk geval de achterstallige 'lege ratings' ingevuld.
Voor de liefhebber die zijn eigen lijst wil 'comparen': http://rateyourmusic.com/~methodmich
Klinkt goed ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zoek dan snel naar The Black Light, Hot Rail en Feast Of Wire, die kan je dan vast ook wel waarderen!
All Is Violent, All Is Bright! Schitterend album is dat zeg!quote:Op zondag 21 juli 2013 14:00 schreef Kerftminister het volgende:
Gewoon een hele dag niet gepost.![]()
Dit album zit ik nu aan, schitterend lied en prachtige video erbij.
Geweldige kerel, goed gevoel voor humor, origineel, enthousiast. Louter positief. Oh, je bedoelde de muziek?quote:Op zondag 21 juli 2013 21:53 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we hier eigenlijk van Deadmau5? Zit er aan te denken om van hem ook iets te proberen, al heb ik dat in het verleden ook geprobeerd, dat was toen geen succes. Mja veel veranderd in de tussentijd, dus daarom.
Ik lees louter negatieve reviews ook.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geweldige kerel, goed gevoel voor humor, origineel, enthousiast. Louter positief. Oh, je bedoelde de muziek?
Ach, hij heeft wel echt vette nummers gemaakt. Bijvoorbeeld:quote:Op zondag 21 juli 2013 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik lees louter negatieve reviews ook.
Al wil dat vaak weinig zeggen voor mij, aangezien met veel wat meer popperige muziek ik het vaak veel beter vind dan de reviews insinueren van anderen. Daarom heb ik 344 Gusttavo Lima plays ook.
Vond het wel een leuke plaat, maar niet iets wat ik vaker op zou zetten.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:38 schreef Arn0 het volgende:
Voor de liefhebbers van de Lanegan & Garwood plaat: ze gaan blijkbaar touren, inclusief "string-orchestra" in het najaar, specifieke datums volgen nog. Klinkt cool.
Lanegan solo live vond ik weinig aan. Is dit beter?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:38 schreef Arn0 het volgende:
Voor de liefhebbers van de Lanegan & Garwood plaat: ze gaan blijkbaar touren, inclusief "string-orchestra" in het najaar, specifieke datums volgen nog. Klinkt cool.
Grappig. Album komt ook uit 2011, dus dat zou prima kunnen.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha... ik zie hierdoor dat ik in 2011 al een keer Intergalactic Lovers heb gerate![]()
Lanegan live is altijd een fenomeen natuurlijk, een van de beste performers die er zijn. En met een heus string-orchestra zal het denk ik best indrukwekkend worden. Maar als je de plaat niets vond, dan zal het wel tegenslagen.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lanegan solo live vond ik weinig aan. Is dit beter?
Arn0, misschien gekke vraag, maar... Ik probeer de EP van Reena Riot te bestellen. Nu kan dat via een website, www.iamafan.be. Alleen kost het me dan 8 euro aan verzendkosten, bijna net zo veel als de EP zelf. Lijkt me wel erg veel eigenlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Lanegan live is altijd een fenomeen natuurlijk, een van de beste performers die er zijn. En met een heus string-orchestra zal het denk ik best indrukwekkend worden. Maar als je de plaat niets vond, dan zal het wel tegenslagen.
8 euro verzendkosten is wel overdreven duur, ja.. Maar verder vrees ik dat ik je moet teleurstellen, ik bestel dit soort dingen zelden online, maar of in de platenwinkel of bij de merchandise. En deze EP lijkt me best gelimiteerd qua uitgave, zie hem nergens anders fysiek te koop staan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arn0, misschien gekke vraag, maar... Ik probeer de EP van Reena Riot te bestellen. Nu kan dat via een website, www.iamafan.be. Alleen kost het me dan 8 euro aan verzendkosten, bijna net zo veel als de EP zelf. Lijkt me wel erg veel eigenlijk.
Ken jij toevallig een muziekwebsite uit België waarop je dergelijke EP's ook zou kunnen bestellen en dan liefst net iets goedkoper. Of denk jij dat 8 euro wel een logisch bedrag is?
Ik heb wat voor je rondgezocht, maar de kans dat je iets vindt lijkt me klein. Het ding is echt vrijwel nergens te bestellen. Wat je kunt proberen is haar even een Facebook-berichtje sturen of 'ie ergens anders te koop is, met een beetje mazzel stuurt ze er een voor je op.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arn0, misschien gekke vraag, maar... Ik probeer de EP van Reena Riot te bestellen. Nu kan dat via een website, www.iamafan.be. Alleen kost het me dan 8 euro aan verzendkosten, bijna net zo veel als de EP zelf. Lijkt me wel erg veel eigenlijk.
Ken jij toevallig een muziekwebsite uit België waarop je dergelijke EP's ook zou kunnen bestellen en dan liefst net iets goedkoper. Of denk jij dat 8 euro wel een logisch bedrag is?
Ja, dat had ik geprobeerd. Maar kennelijk beheert haar manager die pagina, want die stuurde direct een reply met die website.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je rondgezocht, maar de kans dat je iets vindt lijkt me klein. Het ding is echt vrijwel nergens te bestellen. Wat je kunt proberen is haar even een Facebook-berichtje sturen of 'ie ergens anders te koop is, met een beetje mazzel stuurt ze er een voor je op.
Okee, helaas. Viel te proberen. Kwam zelf ook al nergens echt wat tegen inderdaad, dus vrees dat dit de enige mogelijkheid zal zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
8 euro verzendkosten is wel overdreven duur, ja.. Maar verder vrees ik dat ik je moet teleurstellen, ik bestel dit soort dingen zelden online, maar of in de platenwinkel of bij de merchandise. En deze EP lijkt me best gelimiteerd qua uitgave, zie hem nergens anders fysiek te koop staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |