Klopt. Paar nummers geluisterd maar heb er daarna een streep door gezet. Daarom is Jay em nu ook kwijtquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:11 schreef Kerftminister het volgende:
Jay Z moet zich maar eens op het maken van goede muziek gaan focussen. Wat een kutalbum was dat zeg.
Ik vind het wat meer in de Shoegaze/Dream Pop richting gaan juist.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:57 schreef ranja het volgende:
Oh ik wist niet dat de zanger weg was, maar nou je't zegt klinkt het niet echt als die oude zanger
Doet een beetje aan de 90s madchester denken.
shoegaze en madchester lopen ook wel wat doorelkaar heen dus dat klopt wel aardigquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind het wat meer in de Shoegaze/Dream Pop richting gaan juist.
Alleen de vocalen moeten dan wat dromeriger, maar dat vrouwtje kan dat wel volgens mij.
Begin het laatste album van Tame Impala ook te waarderen, vond het eerst niet zo super, maar nu is het toch wel fijn. Zelfde een beetje met Yuck, Yo La Tengo en Flaming Lipsquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Begin Wilco ook steeds meer te waarderen, en dan te denken dat ik pas 1 album van ze gehad heb.
Toevallig allemaal bands die ik vet vind. Oeh en die nieuwe Tame Impala ook maar eens behandelen, moet hun debuutplaat ook nog, net als dat ik Lonerism nog een paar keer moet luisteren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Begin het laatste album van Tame Impala ook te waarderen, vond het eerst niet zo super, maar nu is het toch wel fijn. Zelfde een beetje met Yuck, Yo La Tengo en Flaming LipsIs ook wel beetje zelfde hoek van de Indie imho.
Zie nu dat Tame Impala nieuwe EP heeftEn ook een nog nieuwe single
Gewoon helemaal gemist
7 nieuwe liedjes
Nieuwe EP? Moet ik even opzoeken danquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Begin het laatste album van Tame Impala ook te waarderen, vond het eerst niet zo super, maar nu is het toch wel fijn. Zelfde een beetje met Yuck, Yo La Tengo en Flaming LipsIs ook wel beetje zelfde hoek van de Indie imho.
Zie nu dat Tame Impala nieuwe EP heeftEn ook een nog nieuwe single
Gewoon helemaal gemist
7 nieuwe liedjes
Je hebt gelijk, ik zit fout. Stond jaartalletje verkeerd op spotify en ik kende eigenlijk alleen lonerismquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:41 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nieuwe EP? Moet ik even opzoeken dan
/edit: volgens mij helemaal niet
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Begin Wilco ook steeds meer te waarderen, en dan te denken dat ik pas 1 album van ze gehad heb.
En het nieuwe album van de oude frontman is ook deze maand uitgekomen: Hebronix - Unreal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:57 schreef ranja het volgende:
Oh ik wist niet dat de zanger weg was, maar nou je't zegt klinkt het niet echt als die oude zanger
Doet een beetje aan de 90s madchester denken.
Had hem geluisterd, maar vond het niet veel aan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:02 schreef Moody het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom het nieuwe album van Cloud Cult geen response krijgt.
Vol met ijzersterke nummers.....
....en nog 5-6 noemenswaardige nummers....
Zou sneu zijn als ik 'm als enige in mijn top-3 van 2013 zou hebben
Het debuut van Tame Impala vond ik leuk, maar niet heel bijzonder, maar Lonerism isquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Toevallig allemaal bands die ik vet vind. Oeh en die nieuwe Tame Impala ook maar eens behandelen, moet hun debuutplaat ook nog, net als dat ik Lonerism nog een paar keer moet luisteren.
Hm dit doet me vooral denken aan de nummers die er voor zorgden dan ik het debuutalbum van Yuck erg wisselvallig vond... voorlopig wint de nieuwe Yuck op alle frontenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En het nieuwe album van de oude frontman is ook deze maand uitgekomen: Hebronix - Unreal.
Je bent de laatste tijd wel heel erg van de saaie indie-bandjes of niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:02 schreef Moody het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom het nieuwe album van Cloud Cult geen response krijgt.
Vol met ijzersterke nummers.....
....en nog 5-6 noemenswaardige nummers....
Zou sneu zijn als ik 'm als enige in mijn top-3 van 2013 zou hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |