Beter dagelijks wegen. Dan filter je de fluctuaties in glycogeen en vocht er makkelijker uitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:55 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Net iets meer dan een maand dus. Zit nu op de 1.5kg winst, volgende week donderdag is het weer wegingdag, hopelijk kan ik het nog gauw even naar 2kg pushen.
Dat doe ik ook, alleen was dat teveel werk om uit te typen. En als een eckte zolderkamerautist heb ik het twee maanden lang zelfs dagelijks opgeschreven en er een excel grafiekje mee getekend. Maar dat werd teveel werk, dus tegenwoordig weeg ik mezelf gewoon 's ochtends en ik zie gewoon een (langzaam) stijgende trend.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter dagelijks wegen. Dan filter je de fluctuaties in glycogeen en vocht er makkelijker uit
Jij bent zeker een ecto en probeert het goed te praten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:12 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Sportscholen zijn voor kampbewoners
Vakwerkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Kracht bij de wasmachine is wel handig. Zo ging het bij ons (kantoorlulletjes, geen kracht) bij een verhuizing eens volkomen mis.
Ondanks het vantevoren doorspreken hoe het ding te draaien en te tillen en hoe van die zolder af te krijgen, konden we 'm met 2 man echt niet meer houden en uiteindelijk moest die wasmachine maar ondersteboven de trap af. Terug naar boven duwen voor een nieuwe poging hadden we de kracht niet meer voor en draaien ging ook niet.
Gelijk ging ie lekken, overal (was)water op de gang en de trap.
Tip: waswater er voor de verhuizing uit laten lopenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelijk ging ie lekken, overal (was)water op de gang, overloop en trap.
sws, lekker mensen uitlachen omdat je zelf iets niet hebt kunnen bereiken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jij bent zeker een ecto en probeert het goed te praten.
"Mensen met spieren zijn dom" of "alleen domme meisjes vallen op gespierde mannen". Kom eens achter je computer vandaan en til wat gewichten.
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Tip: waswater er voor de verhuizing uit laten lopen
nice onequote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
zeg dan illumibrahti, zo is ie niet leuk joh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |