Ik las dit ivm TTquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik houd angstvallig de deur dichten het is nu dus nog lekker koel hier binnen
Tof!quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag de datum voor ons geregistreerd partnerschap laten vastleggen! Nu wil ik een jurk en een manicure en een mooi kapsel.
Ah leuk! Jullie gaan er echt een dagje van maken dus?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag de datum voor ons geregistreerd partnerschap laten vastleggen! Nu wil ik een jurk en een manicure en een mooi kapsel.
Meestal in plaats van he?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tof!
Is het een opstapje tot trouwen of dat niet?
Leuk, feliquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, helemaal niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:31 schreef Novem het volgende:
[..]
Ah leuk! Jullie gaan er echt een dagje van maken dus?
leuk dat jullie er echt iets speciaals van makenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja een dubbele en wel een flinke laag hoor, want bed uit, rijstwafel erin plus groot glas water en dan op de fiets naar de sportschool. Gaat altijd prima eigenlijk. Doe soms halve banaan nog. Vind het niet chill om eerst te wachten tot na ontbijt enzo..quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:36 schreef _aurum_ het volgende:
Nallster heb je echt gesport op alleen een rijstwafel met pindakaas? Da's toevallig niet de halve pot die erop gaat![]()
Lol, nee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:00 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli DaD! Je bent niet zwanger ofzo he
Die had ik de vorige keer idd. Als ik het goed zie, zijn deze van de tuinen praktisch hetzelfde qua inhoud en iets goedkoper (nu 200 voor 15 euro ipv 180 voor 16 euro (per 3 potten besteld)).quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:07 schreef _aurum_ het volgende:
Henk kijk ff op powersupplements.nl
Goede prijs/ kwaliteit verhouding
jij was niet degene die het boeket ving bij Mo's wedding toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee. Mag het nu niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
jij was niet degene die het boeket ving bij Mo's wedding toch?
weet niet wie het wel was dus dat hangt ervan af of diegene al getrouwd isquote:
Dit zou inderdaad een serieus probleem kunnen zijn als ik zou gaan trouwen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
weet niet wie het wel was dus dat hangt ervan af of diegene al getrouwd is
De vriendin van Vork, en nee, die zijn nog niet getrouwd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
weet niet wie het wel was dus dat hangt ervan af of diegene al getrouwd is
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit zou inderdaad een serieus probleem kunnen zijn als ik zou gaan trouwen.
Gelukkig dat het alleen maar een geregistreerd partnerschap is, zeg!
Nog wel samen? Wat niet is...quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De vriendin van Vork, en nee, die zijn nog niet getrouwd.
Waarschuwen dat ze volgende keer binnen 5 minuten weer buiten staat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk DaD!
Hier weer een dag ouders over de vloer. Had de eerste buik-opmerking binnen 5 minuten te pakken. "Maar ze bedoelt het allemaal heel positief".
Hmja.
Die is op z'n werk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef _aurum_ het volgende:
Wat ik me dan afvraag, wat zegt Duuf dan als ze dat tegen je zegt?
Nouja, zonder pardon het huis uit geschopt worden lijkt me toch vrij lastig te negerenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een betonnen muur luistert nog beter denk ik.
Maakt ze de opmerkingen ook waar hij bij is? Zo niet, dan weet ze wel dat wat ze zegt niet door de beugel kan.quote:
Nope. Meestal incasseer ik ze in het eerste uurquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Maakt ze de opmerkingen ook waar hij bij is? Zo niet, dan weet ze wel dat wat ze zegt niet door de beugel kan.
Eens kijken of ik volgende week een paar dagen vrij kan krijgenquote:
Met het oog op een huis dat op beider naam staat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef anna82 het volgende:
DaDtje, is het partnerschap met het oog op babies?zou leuk zijn!!
Lekker! Ik ben ook blij met dit lange weekend. Zondag en maandag lekker in de zonquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:38 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Eens kijken of ik volgende week een paar dagen vrij kan krijgen
*me me mequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met het oog op een huis dat op beider naam staat..
Wie zin heeft in een feestje is welkom hoor..
Gaat niet om aantal pagina's hequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef Californium het volgende:
Scriptie typenheb me vandaag in mijn hoofd gehaald dat ik minimaal 1.5 pagina van mijn proposal wil typen om even voor te leggen bij mij begeleider, met het verzoek of hij er morgen even snel naar wil kijken. Zit reeds op drie kwart.... Gelukkig zit er al wat wijn in, dat typt losser
Dat weet ik ook wel. Maar het research proposal gedeelte met uitgebreide uitleg mag toch minimaal wel 3 pagina's worden, en aangezien maandag mijn deadline ligt vind ik dat ik 1.5 pagina toch eigenlijk wel af mag hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:00 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gaat niet om aantal pagina's hekwaliteit>kwantiteit. Ik heb vandaag zo'n 3000 woorden uit mn scriptie geschrapt. Wordt t alleen naar duidelijker van en meer to the point (voor zover dat kan met 100+ pagina's..)
Positief vragen naar de muziek die ze op haar uitvaart wil hebben? Zou het ook niet heel gezellig vinden, zulke opmerkingen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk DaD!
Hier weer een dag ouders over de vloer. Had de eerste buik-opmerking binnen 5 minuten te pakken. "Maar ze bedoelt het allemaal heel positief".
Hmja.
Afgesneden van (snel) internet (bos heeft weinig bereik) vraag ik me af hoeveel zorgen ik moet maken.quote:
Stiekem waren het toch rijstwafelsquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Whoah Anna! Jij had honger dan!
Ik heb toch echt een minimum... maargoed, dat krijg je met meer literatuurstudiequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:00 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gaat niet om aantal pagina's hekwaliteit>kwantiteit. Ik heb vandaag zo'n 3000 woorden uit mn scriptie geschrapt. Wordt t alleen naar duidelijker van en meer to the point (voor zover dat kan met 100+ pagina's..)
Is bij jullie ook dat de eerste pagina meer een soort algemene achtergrond is om aan te geven hoe geweldig belangrijk het onderzoek is en wat er al gedaan is, de tweede pagina (vaag) verteld wat je nu werkelijk wil doen om het af te sluiten met een derde pagina die nog een keer benadrukt hoe nieuw en belangrijk je onderzoek is?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar het research proposal gedeelte met uitgebreide uitleg mag toch minimaal wel 3 pagina's worden, en aangezien maandag mijn deadline ligt vind ik dat ik 1.5 pagina toch eigenlijk wel af mag hebben![]()
bbqquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:16 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Bijna weekend en morgen lekker bbq'en, daar kan ik me nu al op verheugen
Zelfs voor m'n PhD was m'n proposal maar 3 kantjesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:52 schreef the85mc het volgende:
Verschilt dus blijkbaar flink per uni/opleiding. mijn proposal was al 30 pagina's ofzo![]()
Eerst een introductie waarom dit onderzoek interessant/nodig is, dan onderzoeksvraag, gevolgd door een background study en daarna natuurlijk een beknopte methodologie hoe je het uit wil voeren.
In sommige gevallen moet je ook nog aangeven hoe je data gaat verzamelen..
Tofquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
wij gaan morgen naar de great gatsby, ook zin in!
Goed zo!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:22 schreef Chicolate het volgende:
Na weken (járen) crap eten, heb ik geloof ik de knop weer gevonden. Of in elk geval redelijk.
B: 14 km fietsen
O: 250 gr kwark met een hand diepvriesfruit en cruesli
T: Koude gehaktballetjes
L: Stokbroodje met zelfgemaakte tonijnsalade (tonijn, yoghurtmayo, klaar)
T: Waterijsje in de zon
D: Geen idee. Of onderweg ergens iets halen, of chicken parmigiana
T: Wijntje?
Het was ook niet wat ik verwachtte.. Ik had de eerste keer een opzet van 10 pagina's. Werd niet geaccepteerd. Moest veel uitgebreider..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met zo'n proposal is het daadwerkelijke resultaat niet zo veel werk meer
Cruesli zonder honing met een paar verdwaalde rozijnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Goed zo!
Maar eh cruesli?
Gehaktbal? Wat voor vlees? Vaak veel toevoegingen
Stokbrood? Wit of volkoren?
Tonijn is volgens mij een vette vis dus chill
IJs?
Wijn?
En denk dat zo'n kipbroodje ook vrij vet is met saus en kaas
zie je maar weer wat de babypraat in dit topic met je doetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:35 schreef Jag�rtrut het volgende:
Even later reed ik in een auto, met een pasgeboren baby aan m'n borst, terwijl ik de duutser belde. 'ik weet niet meer of je erbij was of niet, maar ik heb net een baby gekregen, en ik kan geen parkeerplek vinden'...
Vervolgens moesten de duutser en ik nog even iemand vermoorden, terwijl ik de baby nog steeds aan m'n borst hard.
T was een gekke nacht!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was en beviel. De baby was van de duutser, maar was een echte halfbloed met heel veel heel donker haar. Even later reed ik in een auto, met een pasgeboren baby aan m'n borst, terwijl ik de duutser belde. 'ik weet niet meer of je erbij was of niet, maar ik heb net een baby gekregen, en ik kan geen parkeerplek vinden'...
Vervolgens moesten de duutser en ik nog even iemand vermoorden, terwijl ik de baby nog steeds aan m'n borst hard.
T was een gekke nacht!
ja, daar moest ik ook eve aan denken toen ik wakker werd vanmorgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zie je maar weer wat de babypraat in dit topic met je doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |