Wat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet naar hem luistere hij is bèta as fuck
gewoon doen alsof je lamas hoort schijten. Leven en laten leven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef seto het volgende:
jezus eerst die spam van ambipur en nu die kk wannabe alpha spam van dima
je bent wel volwassen voor tiener :0quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gewoon doen alsof je lamas hoort schijten. Leven en laten leven.
nee ik heb gekregen van iemand via whatsappquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar jij ehbt toch ook gedownload?
heb jij dit gedaan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik heb gekregen van iemand via whatsapp
en ik heb nu net voor jou geupload op die site
kijk dit filmpje ( 1,5 uur) heel goed filmpje is dit
ja ik heb dat tekentje daar gezetquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
heb jij dit gedaan?
[ afbeelding ]
is dit het belangrijkste hoofdstuk..?
erger me aan die kerel, hij praat zo chaotisch en kijk hoe ie eruit zietquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik heb gekregen van iemand via whatsapp
en ik heb nu net voor jou geupload op die site
kijk dit filmpje ( 1,5 uur) heel goed filmpje is dit
ik vind juist fijne articulate hebben prettige stem om naar te lusiterenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
erger me aan die kerel, hij praat zo chaotisch en kijk hoe ie eruit ziet
hij's de bitch van CY nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef Dimachaerus het volgende:
panzermaus heeft ook gelezen
kijk wat er van hem is geworden
[ afbeelding ]
dat wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik vind juist fijne articulate hebben prettige stem om naar te lusiteren
Goh, jij ook al?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer zwaar ruzie gehad met dat mokkel in e.o.a. dieet topic.
toen dacht ik op een gegeven moment ook zoiets ja lol
Jij bent gedumpt door CY, nadat ze heeft gezoend met Fanta, Dqod, Panzer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Goh, jij ook al?
Wijf is knetter.
Boeiend. Meisjes zat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent gedumpt door CY, nadat ze heeft gezoend met Fanta, Dqod, Panzer.
Liever knetter dan een loser.
blablabla. Niemand cared om die klbsc-taferelen hierquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent gedumpt door CY, nadat ze heeft gezoend met Fanta, Dqod, Panzer.
Liever knetter dan een loser.
Een voor allen, allen voor een , maatquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:16 schreef VMSDKR het volgende:
Moeten we onze broeder StraatSoldaat te hulp schieten, of laten we hem in zijn eigen topic verdrinken?
KLB / ecto's in de gym
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |