quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij opletterd!![]()
Nee, heb 2 kronen, maar eentje wiebelt en ik dacht destijds dat ie los zat, maar dat kwam doordat een ontsteking om de wortel van de buurman zit.
Kaakchirurg zag toen op de grote foto dat er meer wortels ontstoken waren en heeft ze toen direct behandeld.
Hij doet alleen geen wortelkanaalbehandelingen, daarvoor moest ik terug naar de tandarts.
En steeds dacht ik dat ie er volgende week wel weer zou zijn, maar hij is flink ziek geloof ik
en dan mogen ze de helm af doen die ze nu nog verplicht dragen. Althans dat mocht altijd, weet niet zeker of het nog mag bij een finish bovenop de berg.quote:
Toch wel, ja. Het is wel snikheet buiten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:44 schreef Oognip het volgende:
Ruim een uur gefietst, was echt heel lekker!niet verwacht.
Ing, sterkte maar weer met je tandjesbleh
Ja, maar aan de Oldenzaalsestraat staan veel bomen dus veel schaduw. Ik vond het meevallenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch wel, ja. Het is wel snikheet buiten.
Ik ben bekaf van het sporten van vanmorgen. En ik heb de heg gesnoeid voor het huis /oma.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen vandaag? Ik ga zo naar terras
Oh da's nog wel lekker en uit te houdenquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:57 schreef Queller het volgende:
Sterkte Ing!
Ik heb nog een goede tip voor mensen met katten: laat ze niet met je opblaasbadje spelen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's nog wel lekker en uit te houden
Wanneer moet je weer naar school eiks? Of werk/stage? Of ga je helemaal niet meer?
[..]![]()
![]()
Ben een paar uur op hondenstrandje geweest.
Er was een verreke
Ik heb er een uur naar zitten kijkenquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er een uur naar zitten kijken![]()
Hij heet Bacon. En ze had drie honden en een varken. Komt heel vaak op dat strandje zei ze. En wat wel apart was, geen hond daar die er van op keek. Varken huppelde (echt) door het water, sprong rondjes, ging rollen in de 'branding' en daarna in de modder en hopste daarna dan even achter een hond aan en vervolgens weer dartelen in het water. Het was zo leuk om te zien. En ze kwam er ook gewoon los mee aan lopen door het bos, verreke en drie honden. Hij woont ook bij haar binnen en gaat net zo vaak naar buiten als haar honden, ze laat hem gewoon uit
Nee en ik vind het er ook helemaal niet steil uit. Volgens mij zijn ze alweer aan het klimmen zelfsquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:41 schreef Toekito het volgende:
Liggen er al mensen in het ravijn Greys? Zit in een tram dus zie niks
oh handigquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee en ik vind het er ook helemaal niet steil uit. Volgens mij zijn ze alweer aan het klimmen zelfs![]()
Noodweer zie ik ook niet, dus niks spannends aan
Irritant hequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:05 schreef Greys het volgende:
WTF, die Tourfans die gewoon aan die renners zitten enzo en die gewoon pal voor hun neus gaan staan op de route![]()
![]()
Dat ze dat nou niet eens verbieden na al die jaren. Die renners moeten zich gewoon een weg banen door een horde mensen, ze staan echt midden op de weg
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:11 schreef Greys het volgende:
Hier, dit was net. Stijlvolle tourfans...
[ afbeelding ]
weer een bloot gatquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:11 schreef Greys het volgende:
Hier, dit was net. Stijlvolle tourfans...
[ afbeelding ]
ik zit op werk en moet nog tot 22:00.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:55 schreef sararaats het volgende:
wat gaan jullie vandaag nog doen? ik niet veel want het is warm.
misschien een frietje halen, heb ik echt zin in.
Herkenbaar, mijn oude tandarts was een sukkel, mijn huidige isquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:49 schreef Greys het volgende:
Wel een dikke bummer dat je eigen tandarts dat idd ook wel had moeten zien zeg
Had je idd veel gedoe bespaard.
Als je airco op je werk hebt mag je blij zijn, om 22.00 uur is het buiten ook weer lekker. Bofkontquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zit op werk en moet nog tot 22:00.
Lekker frietje halen dus, héérlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:55 schreef sararaats het volgende:
wat gaan jullie vandaag nog doen? ik niet veel want het is warm.
misschien een frietje halen, heb ik echt zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |